Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

SPOILER FOR DE SOM IKKE HAR SETT...

 

Kjempeepisode igjen!

 

Først.. Ingen bombe at han homsen hos FBI, Sean Hillinger er muldvarpen i FBI, eller en av de om det er flere. Janis går meg enda mer på nervene og håper hun dør av en mystisk sykdom før neste episode.

 

Morris OG Aaron Pierce! Jeg elsker at de henter inn gamle karakterer, og likte scenen med Morris og Chloe på vei til FBI.

 

Jack og Renee fortsetter å kicke ass, men utrolig idiotisk at de plutselig ble stoppet av politiet der. At politiet klarte å lokalisere dem så fort var bare idiotisk.

 

Spoiler rundt neste episode:

 

 

Ser ut som det blir en opphetet diskusjon med Renee og Jack i neste episode.. Gleder meg!

 

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kickass episode! :D Ikke noe sjokk at Sean var muldvarpen nei. Alltid hatt en liten mistanke til han, men trodde kanskje det var for innlysende at det skulle være han. Enig i det med politiet, det var litt teit. Janis er sykt irriterende, herregud.

 

Fikk frysninger når jeg så at det var Aaron som kom for å hente datra! Trodde han hadde pensjonert seg og trukket seg tilbake med kjerringa til Palmer jeg. :hmm:

 

Liker bare Renee mer og mer jeg altså. Hu er den kvinnelige versjonen av Jack OG digg å se på, kan ikke bli bedre! :D Alt det følelsescrapet legger hu bak seg. :p

 

Ellers, mens ejg venter på at internetten skal komme tilbake så jeg får posta innlegget, må jeg si at jeg ikke liker sveisen til Bill. Den er sykt harry.

 

Gleder meg til å se denne episoden en gang til utpå dagen igjen! Digga den, som resten av sesongen! På god vei til å bli den beste sesongen for min del.

 

MEN, hvor har det blitt av Tony? Ikke si at han forsvinner igjen, det blir for dumt. Håper og regner med at han kommer tilbake i nærmeste fremtid, ellers blir jeg sykt skuffa.

 

Og der kom internetten tilbake for en liten periode! :D Natta..

Lenke til kommentar
Fikk frysninger når jeg så at det var Aaron som kom for å hente datra! Trodde han hadde pensjonert seg og trukket seg tilbake med kjerringa til Palmer jeg. :hmm:

 

Kjerringa til Logan ihvertfall. Trenger ikke være noe mer bak det, enn at han bor i D.C. og hadde god kontakt med Bill at the time.

 

MEN, hvor har det blitt av Tony? Ikke si at han forsvinner igjen, det blir for dumt. Håper og regner med at han kommer tilbake i nærmeste fremtid, ellers blir jeg sykt skuffa.

 

Regner med han kommer tilbake i løpet av sesongen, spesielt når de gjorde så mye utav hans karakter i begynnelsen av sesongen. Men hvordan aner jeg ikke helt. Akkurat nå har vi jo ingen storyline på han.

Lenke til kommentar
Jack og Renee fortsetter å kicke ass, men utrolig idiotisk at de plutselig ble stoppet av politiet der. At politiet klarte å lokalisere dem så fort var bare idiotisk.

 

Mjaha? Muldvarpen viste nøyaktig hvor de var, samt hvor bilen de fulgte etter var på vei og ruten den tok. Burde ikke ta lang tid det.

 

--

 

Kul episode, men ble litt skuffet over muldvarpen. Hadde vært SÅ mye mer spennende om det var søte uskyldige "Janis" som vi først ble ledet til å tro. Sean (eller hva han heter) var alt for åpenbar, derfor hadde tvisten vært mye kulere om det hadde vært dama.

 

 

Unødvendig... Jeg ser det på en mini TV jeg, får med meg akkurat like mye action :p

 

347930.jpeg

 

Tullprat, bare se :p

 

IMG_0117.JPG

 

 

Riktignok ikke 720p-utgaven, klarte ikke å vente på den ... *Atjsooo*, mener ... har ikke den kanalen.

Lenke til kommentar

Haha så åpenbart at Sean "Billy Walsh" var en muldvarp, nå drep han Jack Bauer så vi får Rhys Coiro tilbake til Entourage kvikt!

 

Ellers synes jeg ikke episoden var så spesielt bra. Var egentlig bare en ok episode, kanskje fordi det skal en del for å toppe forrige episode så tidlig i sesongen.

Lenke til kommentar
Fikk frysninger når jeg så at det var Aaron som kom for å hente datra! Trodde han hadde pensjonert seg og trukket seg tilbake med kjerringa til Palmer jeg. :hmm:

 

Kjerringa til Logan ihvertfall. Trenger ikke være noe mer bak det, enn at han bor i D.C. og hadde god kontakt med Bill at the time.

Logan så klart, kjerringa til Palmer hadde vært litt skummelt. :p Bare surra i natt tenker jeg. Så klart Bill som sendte Aaron. Håper med det han er tilbake i varmen som vakt for presidenten eller noe.

Lenke til kommentar

Psyko episode. Veldig bra, Chloe er rå. Moro å se henne sammen med Morris, som forøvrig er en veldig morsom karakter. Renee er helt grei, men jeg har ikke sett greia med henne enda skal jeg være ærlig, hun prøver å spille litt tøff, men hun klarer det egentlig ikke. Håper ikke at hun blir sammen med Jack, da det vil ødelegge alt for min del. Hun er i hvertfall ikke noe kvinnelig Jack, ikke i nærheten. Bill er bra, Aaron Pierce er det koselig og ha tilbake, og datteren til presidenten husker jeg fra en annen serie.. Jericho.

 

De to tingene som irreterer meg mest er den jævla brillefitta Janis og muldvarpen Sean. Håper de begge dør eller forsvinner i løpet av sesongen.

Lenke til kommentar

En rolig episode etter forrige ukes actionfest. Helt greit det, spenninga var høy likevel. Noen tanker:

 

- Første episoden etter streiken, så det skarpe øye kunne se enkelte mindre forandringer på karakterene. Ellers var det første gang hendelsene i Redemption ble nevnt i sesong 7.

 

- Flott med Morris og Pierce tilbake. Sistnevnte er den eneste karakteren bortsett fra Jack som har vært med i alle sesongene, og jeg har egentlig bare sittet å ventet på hans tilbakekomst. Dette, var imotsetning i sesong 6, gjort på en god måte.

 

- Synes ikke det var teit at politiet tracket ned Bauer og Renee. Som nevnt hadde jo muldvarpen god tilgang til både det ene og andre.

 

- Bortsett fra Renee, ville jo ikke avsløringen av insideren kommet som et sjokk på noen. Vi har jo mistenkt alle siden episode 2, så det var likegreit at det var Sean.

 

- Var litt forutsigbart hvordan plotlinjen om hvordan dama til Ike til slutt skulle brukes imot han.

 

- Jeg liker Dubaku mer og mer som skurk. Han er lur som pokker og har en skikkelig personlighet, som jo innimellom har vært en mangelvare på skurkene. Nesten så jeg unner ham å stikke av.

 

- Tony er borte for øyeblikket, men kommer nok tilbake snart. Har en teori om at han ikke helt er over Michelle's død enda.

Lenke til kommentar

Aaah, herlige karakterintroduksjoner i denne episoden. Først kommer Morris tilbake, så henter de inn søte lille Sprague Grayden som presidentens datter, og like etterpå dukker Aaron Pierce opp. :D Herligt. Mye spennende omkring dama til Dubaku og alt som skjedde når de skulle følge etter henne. Janis irriterer meg mer og mer, og at Sean var muldvarpen var jo egentlig ikke noe sjokk. Likevel var det litt overraskende, siden jeg trodde det var for innlysende til å kunne stemme.

Ellers så savner jeg Tony, håper han kommer tilbake snart. Trodde jo hele sesongen skulle dreie seg om at han var tilbake og alt omkring det at han var skurk eller undercover, men føles liksom som det bare var en liten sidestory de første fem episodene, og at han nå bare har gått under jorden. Håper ikke han blir glemt bort.

 

Chloe er forresten herlig som alltid, med tekniske skills, og når hun påpekte hvor dårlig systemet hos FBI var. :!:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...