Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Hm, jeg synes den var litt...neh. Den var alt for fokusert på å samle opp de løse tråden frem til da, for å gjøre klart for dobbeltepisoden neste uke (noe jeg gleder meg enormt til). Jeg mener ikke at det må være action hvert sekund, men dødpartiet litt før midten av episoden var også "tja". At de har vunnet over trusselen, tatt bakmannen og alt er flott er for all del realistisk for dem i øyeblikket, men som episode 10 av 24 var den delen litt waste.

 

Jeg likte forrige episode mye bedre, men tror neste uke vil veie kraftig opp for at denne var "tja".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heller ikke noe voldsomt imponert, følte at hele episoden fungerte som en byggeplass for neste uke - noe som forsåvidt er greit.

 

Ikke ble jeg imponert over tidenes mest patetisk gjenopplivelse-forsøk av Marika heller, når det er så dårlig gjennomført er det likegreit å la være. Ble ikke bedre av den "følelsesladete" scenen på sykehuset, den brakte heller fram latter enn tårer. Alt i alt er jeg nokså missfornøyd med innsatsen til frk. Wersching denne episoden.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Heller ikke noe voldsomt imponert, følte at hele episoden fungerte som en byggeplass for neste uke - noe som forsåvidt er greit.

 

Ikke ble jeg imponert over tidenes mest patetisk gjenopplivelse-forsøk av Marika heller, når det er så dårlig gjennomført er det likegreit å la være. Ble ikke bedre av den "følelsesladete" scenen på sykehuset, den brakte heller fram latter enn tårer. Alt i alt er jeg nokså missfornøyd med innsatsen til frk. Wersching denne episoden.

 

Kunne ikke sagt meg mer enig enn deg i dette ;) 2. that

 

Dobbelt episode neste uke btw?

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Jaja, episoden var ikke dårlig, men ikke den beste. Men jeg syns den var god nok. Og fy faen MartinF, når du sa at det var dobbelepisode neste uke hoppet jeg seriøst opp i taket. Har jo faen meg vinterferie hele neste uke, så det kommer til å bli heavenly å stå opp på tirsdag. AAAAH, good times. :D

Lenke til kommentar

Ja tror det kan bli spennende med 2 episoder neste mandag ja

 

Mon Mar 02, 2009 Day 7: 6:00 PM - 7:00 PM 11

Mon Mar 02, 2009 Day 7: 7:00 PM - 8:00 PM 12

 

Ikke overraskende at det er noe annet bak her ja. Så i løpet av noen episoder til så er sjefen til Tubaco tatt, og vi får "finalen"'

 

Jeg mener er jo litt 24 at det først er en ting, så er det noe annet da alt ser lovende ut. Og når den saken er biff og alle roper hurra så er det nok en ting til som ordnes opp i

 

Ser jo ut som Tony og Jack nok en gang skal kicke litt ass da :D

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Heller ikke noe voldsomt imponert, følte at hele episoden fungerte som en byggeplass for neste uke - noe som forsåvidt er greit.

 

Ikke ble jeg imponert over tidenes mest patetisk gjenopplivelse-forsøk av Marika heller, når det er så dårlig gjennomført er det likegreit å la være. Ble ikke bedre av den "følelsesladete" scenen på sykehuset, den brakte heller fram latter enn tårer. Alt i alt er jeg nokså missfornøyd med innsatsen til frk. Wersching denne episoden.

 

Virker som vi så to forskjellige scener. Synes "showdown'en" mellom Jack og Walker var glimrende skrevet og spilt. Man ser virkelig at Mr. Bauer har blitt en iskald jævel, mens Renee nesten er på randen til å brekke sammen.

 

Ellers var dette en såkalt byggeepisode, og det må man forvente i ny og ne. Det var herlig å se Tony tilbake, og scenen mellom han og Jack var skikkelig nice. Skal bli artig å se General Juma igjen også. Han er antakeligvis enda mer bad-ass enn Dubaku.

 

Forøvrig kult med en liten biljakt. Ikke vanlig kost i 24 det.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Var ingen dårlig episode dette, mange tråder ble nøstet opp, og det virket som alt ble løst. Men vi vet jo at sesongen ikke en gang er halvveis, og det er nå den virkelige trusselen vil vise seg. Slutten av denne episoden viste seg som en build-up til det.

At Marika døde var litt overraskende, men samtidig veldig riktig. Hun forårsaket bilulykken, og døde dermed som en viktig og reddende brikke i spillet. Scenen med de to muldvarpene i FBI var også spennende, og en stund fryktet jeg at Sean skulle komme seg unna og greie å leve mange timer til i skjul, etter at han drepte Erika. Men heldigvis klarte fantastiske Chloe å redde Dubakus liste. :D Var herlig når han prøvde å stikke av, men ble stoppet av FBI-vaktene, med Larry Moss i spissen. En karakter jeg forøvrig begynner å få mer og mer sansen for, selv om han fortsatt er veldig skeptisk til Jacks metoder. :)

Renee sitt sammenbrudd i scenen med Jack måtte også komme før eller siden, og det var en sterk scene når hun fikk ut all frustrasjonen og sorgen. Hun er nok den kvinnelige utgaven av Jack, men hun er fortsatt på et veldig tidlig stadie. Og tiden vil vise om hun takler det. Her så vi også de store forskjellene på henne og Jack, han har utviklet seg mye over 7 sesonger og blitt mer iskald enn noen gang.

 

Og så var det herlig å få Tony tilbake da. Var jo litt redd de bare hadde gjemt ham unna, men neida. Ser frem til mye Jack&Tony-action i episodene som kommer. :D

Lenke til kommentar

Var redd for at Jack skulle kysse Renee når de sto der, det hadde blitt klisje altså. Skjedde heldigvis ikke da. Han fikk et par fiker i stedet gitt. :D "Then quit." Likte jeg. :p Som Nevnarion nevner (!) er det en mer iskald Jack enn noen gang. Han viser omtrent ikke følelser for det han gjør, i forrige sesong for eksemepl var det helt annerledes. Husker vel de første episodene når han må skyte Curtis og bomba går av og sånt etter at han kom tilbake fra Kina, han var jo helt vrak. Han er mer kynisk og følelsesløs enn noen gang denne sesongen, liker det. Også fyrer han løs med noen gode kommentarer mye oftere enn før. "Then quit" "With all due respect madam president, ask around" osv. :D

Lenke til kommentar
Var herlig når han prøvde å stikke av, men ble stoppet av FBI-vaktene, med Larry Moss i spissen. En karakter jeg forøvrig begynner å få mer og mer sansen for, selv om han fortsatt er veldig skeptisk til Jacks metoder. :)

 

Ser at Larry Moss blir mer og mer populær blant 24 fans. Enig i at han er en stand-up guy, om enn litt regelrytter.

Lenke til kommentar
Men la dere merke til at han skulle ønske han ikke var det når Sean sa at han ville snakke med advokaten sin?

 

Tror nok vi vil se at mr.moss må innse at Jack's metoder har noe for seg.

 

Jack går for langt det skjønner vi jo alle; men det er jo derfor vi elsker ham :D

 

Regner med Moss følger boka, så skjer noe katastrofalt pga av at han fulgte boka, og dermed får han virkelig øynene opp for hvordan Jack arbeider.

Lenke til kommentar

Da Larry Moss fant Sean og hu dama (Erika) inne på det kontrollrommet, og trakk våpenet måtte jeg le. Lenge siden jeg har sett en mer femi måte å "move and clear" ett rom på enn det der :p

 

Btw; jeg skulle heller ønske at Sean heller måtte skyte Janis enn hun Erika, om jeg kunne velge.

Lenke til kommentar
Skjønner dog ikke at noen kan like Walker, æsj, hun spiller den rollen så utrolig dårlig, at det er nesten sånn at jeg håper at hun viser seg å være en muldvarp, slik at Jack kan skyte henne.

 

Jeg kan nesten være enig. Jeg synes hun er helt grei, men gjør meg ikke noe om Jack må ofre henne eller at hun forsvinner etterhvert. Synes hun er litt irreterende og sytete til tider. Absolutt ikke noe kvinnelig Jack.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...