Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dødsengel skal spille på Beyond the Gates:

 

"We're proud to finally be able to present the full line-up of Beyond the Gates 2014. The final additions are Norwegian cult band Dødsengel and the very special project Revidert Kommunal Handlingsplan.

Dødsengel has released a series of awe inspiring albums that's both challenging to the senses and takes black metal into a new, undiscovered realm. Their latest full-length album "Imperator" is an over two hours long tour de force of unorthodox, psychedelic black metal that takes you far beyond the usual riff oriented metal tunes. The band is rarely seen on the live stage, so needless to say - this will be a very intriguing and special affair. Prepare to get mesmerized. "

Lenke til kommentar

^ Cracke the Skye! Herregud så bra! (The Hunter er vel kanskje den svakeste skiva)..

Crack the Skye er en brønn fylt til randen med god rock! Skikkelig knask.

 

 

 

 

 

The Hunter og Crack the Skye er de to skivene jeg har satt meg inn i hittil. Kjøpte meg Blood Mountain også, men har ikke kommet så langt enda. Liker The Hunter veldig godt, men jeg er enig i at Crack the Skye er bedre. Peil på hvordan de andre skivene deres er, og hvilke jeg evt burde hoppe over til når Blood Mountain sitter?

Lenke til kommentar

IMG_10751_zps5acf518e.jpg

Skredderen sydde på noen nye logoer:

Mare, Cultes des Ghoules og Dødsengel.

Fikk også endelig snudd Horna logoen til riktig vei. :thumbup:

 

Fet battlejacket, blir snart å få fiksa en skikkelig en her også nå, men betaler lillesøster noen hundringer for jobben framfor en skredder, hun trenger noen kroner ekstra som student og er mer enn handy nok med symaskina.

 

Edit: innlegg 4000

Endret av weebl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jakka mi som jeg lagde for ikke så lenge siden. Sydde selv og satte på nagler og patch og alt selv, så funker det å. trenger ikke andre for å lage alt for deg. Ikke helt ferdig med den, men ja nesten.

Skal være litt sånn Punk og Metal stil blanda som dere ser.

(Er Motörhead patch på armen, men ikke godt synlig på noen av bildene...)


post-282268-0-58353200-1405125529_thumb.jpg

post-282268-0-83703800-1405125794_thumb.jpg

 

 

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...