Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er det nok Mare jeg er mest interessert i å få sett, antageligvis fordi det blir første gangen jeg ser dem live. Vemod så jeg nettopp på Inferno og er veldig klar for å se dem igjen! Synes også at Cult of Fire er ganske fett og de resterende bandene er jeg også nysgjerrig på.

Lenke til kommentar

jeg ser ikke greia med nye ulver. Det har i null og niks med metal å gjøre, men folk her går av skaftet likevel. "lulz det går jo an å høre noe annet enn bare metal", jada, men da kan man jo fly på VG lista topp 20 konsert like greit.

 

Folk går gjerne av skaftet uavhengig av om de liker metal eller ei. Ulver er, tro det eller ei, et ambient/electronica/avant-garde-band av ypperste klasse. Hvorfor synes du det er så rart at folk som er fans av ambient liker ei ambientskive som f.eks Shadows of the Sun?

 

Hele den "brother of metal"-dritten du kjører er utrolig pinlig.

 

"Det har i null og niks med metal å gjøre, men folk her går av skaftet likevel."

 

Jeg har ikke ord for hvor flaut sånne kommentarer er. Som om det ikke er mulig for folk som liker metal og like andre sjangere. Æsj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...