Gå til innhold

Overklokking på The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pac-Man:

 

Jeg klarer dessverre ikke komme meg til experience, og har derfor ikke noen plass til låns alikevell, håper det likevell ordner seg for deg :(

 

Det var umulig å få flybiletter :hrm:

 

Uansett, lykke til med konkurransen og overklokkingen, håper dere klarer dra i land noen syke resultater :yes:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
er det ingen som skal klokke med litt skikkelig hw...? dvs quad og 8800ultra..

9631333[/snapback]

 

Vil tro at godeste stoolman har med noe slikt.

 

Men kan fortelle så mye som at VIP plassene er ferdige nå, og det ser ut til at jeg sitter i nærheten av der dere skal sitte også! så sant dere sitter på VIP plassene lengst unna scenen...

 

 

Og for røpe litt: her er det duket (bokstavelig talt, på VIP er det sort duk på bordene) for seriøs overklokking :whistle:

 

Synd jeg har problemer med slot 1 hket mitt, tror det er jordingsproblemer, for de forsvinner når jeg har det i et kabinett...

 

Så mitt spørsmål er: er det noen som har et atx kabinett og låne vekk? kan gjerne være stygt som faen, bare det fungerer...

 

Vet det er mye og be om, men hvis noen hadde noe liggende så hadde det vært fint.

Vil nødig montere ut hardware av nitt kabinett... (selv om jeg gjør det hvis ingen tar med...)

 

Trenger ikke kabinettet likevel, fikset ved og bruke en ny hdd kabel...

 

 

Men er det noen som har SLI brua til et Asus p5n-e 32SLI? vi planlegger 8800GTX sli og 8600GT SLI...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Sitter du i crew boksen pac-man? Er her nå, og gamerne skal sitte bak oss.

9631594[/snapback]

 

jeg sitter i crewboksen ja... den eneste på raden nermest gamerene...

Lenke til kommentar
er det ingen som skal klokke med litt skikkelig hw...? dvs quad og 8800ultra..

9631333[/snapback]

 

Vil tro at godeste stoolman har med noe slikt.

 

Men kan fortelle så mye som at VIP plassene er ferdige nå, og det ser ut til at jeg sitter i nærheten av der dere skal sitte også! så sant dere sitter på VIP plassene lengst unna scenen...

 

 

Og for røpe litt: her er det duket (bokstavelig talt, på VIP er det sort duk på bordene) for seriøs overklokking :whistle:

 

Synd jeg har problemer med slot 1 hket mitt, tror det er jordingsproblemer, for de forsvinner når jeg har det i et kabinett...

 

Så mitt spørsmål er: er det noen som har et atx kabinett og låne vekk? kan gjerne være stygt som faen, bare det fungerer...

 

Vet det er mye og be om, men hvis noen hadde noe liggende så hadde det vært fint.

Vil nødig montere ut hardware av nitt kabinett... (selv om jeg gjør det hvis ingen tar med...)

 

Trenger ikke kabinettet likevel, fikset ved og bruke en ny hdd kabel...

 

 

Men er det noen som har SLI brua til et Asus p5n-e 32SLI? vi planlegger 8800GTX sli og 8600GT SLI...

9631582[/snapback]

 

stoolman kommer ikke hører jeg rykter om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...