Gå til innhold

Overklokking på The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Er ikkje å kalle deg amd-skruling litt for snilt for deg? :tease: Var 35 AMD CPU du ahdde?

 

var noe sånt han hadde tror jeg..

 

 

Men skal vi måle hvor stro skrulling en er ut fra antall cpuer så burde jeg ha vært lagt inn på psykiatrisk avdeling, min samling begynner vel og nærme seg 40-50 stykker :blush: men dog så er det meste mitt sub 1Ghz..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
var noe sånt han hadde tror jeg..

Men skal vi måle hvor stro skrulling en er ut fra antall cpuer så burde jeg ha vært lagt inn på psykiatrisk avdeling, min samling begynner vel og nærme seg 40-50 stykker :blush: men dog så er det meste mitt sub 1Ghz..

 

Jeg har vel en god del flere som er i tyskland og usa. ;-) Og er jo en pakke på vei hit med noen nedi også :p

 

Må vel vært 70-80 totalt, hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan noen ringe ambulansen og be de legge inn meg og knopflerbruce med det samme?

 

jeg tror vi lider av en avlorlig sykdom begge to...

 

En rask telling ga ca 100stk utenom de som jeg hadde med/fikk på The eXperience..., altså jeg har vel minst 120stk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
HEY, ikke mobb cpu-psykoene mine :w00t:

 

Er jeg din cpu-psyko?

 

 

Jeg mobber isåfall kun meg selv...

 

 

til opplysning så var vel 50stk av de 120+ socket7... :w00t:

 

Noe sier meg at det er nå en burde innse at en må skaffe seg et liv?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen som har en formening om hva som er verst? Kjøpe CPUer for 75% av et års studielån, eller å pelle ut 100 CPUer fra gamle PC-er på dynga? :p

 

Du sikter til meg her ser jeg... ;)

 

 

 

Jeg vil si mitt er det verste...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Var gull å høre , Bruce. Vi får tak i alt av cpuer,samme hva det er..og legger de på rad :!: få tak i 500 cpuer tilsammen.hehe

 

skulle klare det, jeg kan sikkert få med meg rundt 150stk hvis jeg leter grundig igjennom skuffer og skap...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...