Gå til innhold

Overklokking på The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Går ikke ann å spore av her da. Det er viktig for resultatene at vi koser oss :p

 

KVM switch var en god idè.

 

Og sef kan du låne skjermkort Pac-Man. Så lenge du overklokker de.

9593065[/snapback]

 

Skal ikke se bort fra det nei, overklokking på den vantaen jeg bruker nå er ikke vits, kjernen er glohet selv når den ikke er belastet...

men ikke forvent så serlig heftig overklokking av skjermkortet, jeg er litt vel rusten når det kommer til overklokking av gpu...

 

Den KVMen jeg skal ta med er av simpleste typen som jeg fant på dynga et par år tilbake, så den kan kun veksle skjerm og enten mus eller tastatur. Men til gjengjeld har den 4 input og en output :thumbup:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg bestillte ett P5B-kort på lagersalg nå, om dette hovedkortet klarer høy fsb?

 

Er det noen mods som vil hjelpe mye på overklokkingen av hovedkortet, og som det er noen som kansje har mulighet/lyst til å hjelpe meg med i tilfelle?

 

En annen ting, når er det egentlig the experience er? fra torsdag til søndag neste uke? :blush:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
4-8oktober, emnd et finnes en hel masse mods til deg kortet og det er ganske villig på FSB, emn det kan hende du får en dårlig hingst det vet man jo aldri ...

9594030[/snapback]

 

Det var det jeg fryktet, da blir det nok ikke mer enn helga på meg i alle fall, skole neste uke også.. :hrm:

 

Når det gjelder det hovedkortet får jeg se hvordan det er til overklokking, og hvis det er bra kan jeg jo alltids ta det med...

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
8 er vel søndag :p

 

Blir nok dumt å ha lan på mandag da de fleste ksal på jobb/skole, men jeg skal på bamle lan fra mandag 9 til fredag 13

9595492[/snapback]

 

 

fant en ting til som jeg trenger: plass :blush:

 

siden jeg er crew i tillegg så har jeg ikke plassen min der dere sitter, og jeg vil helst klokke sammen med dere, blir ikke det samme og benche i crewområdet ;)

 

så om det er noen som kan avse noen titall cm så hadde det vært supert, jeg er ikke så brei ;) til gjengjeld kan du låne alt av deler jeg måtte ha med, pci skjermkort anyone?

Lenke til kommentar
8 er vel søndag :p

 

Blir nok dumt å ha lan på mandag da de fleste ksal på jobb/skole, men jeg skal på bamle lan fra mandag 9 til fredag 13

9595492[/snapback]

 

 

fant en ting til som jeg trenger: plass :blush:

 

siden jeg er crew i tillegg så har jeg ikke plassen min der dere sitter, og jeg vil helst klokke sammen med dere, blir ikke det samme og benche i crewområdet ;)

 

så om det er noen som kan avse noen titall cm så hadde det vært supert, jeg er ikke så brei ;) til gjengjeld kan du låne alt av deler jeg måtte ha med, pci skjermkort anyone?

9596004[/snapback]

 

Du kan sikkert låne min plass mesteparten av tiden hvertfall, jeg regner med at jeg kommer videre til finalen i gamerschoise, men kommer ikke til å ha muligheten for å komme før helgen hvertfall. Tror hvertfall at de som kommer til finalen får VIP-pass, og det er vell her det kommer til å fåregå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
8 er vel søndag :p

 

Blir nok dumt å ha lan på mandag da de fleste ksal på jobb/skole, men jeg skal på bamle lan fra mandag 9 til fredag 13

9595492[/snapback]

 

 

fant en ting til som jeg trenger: plass :blush:

 

siden jeg er crew i tillegg så har jeg ikke plassen min der dere sitter, og jeg vil helst klokke sammen med dere, blir ikke det samme og benche i crewområdet ;)

 

så om det er noen som kan avse noen titall cm så hadde det vært supert, jeg er ikke så brei ;) til gjengjeld kan du låne alt av deler jeg måtte ha med, pci skjermkort anyone?

9596004[/snapback]

 

Du kan sikkert låne min plass mesteparten av tiden hvertfall, jeg regner med at jeg kommer videre til finalen i gamerschoise, men kommer ikke til å ha muligheten for å komme før helgen hvertfall. Tror hvertfall at de som kommer til finalen får VIP-pass, og det er vell her det kommer til å fåregå?

9596046[/snapback]

 

Tusen takk! :)

 

 

Jeg kommer uansett ikke til og være der hele tiden, 00.00 - 08.00 så er jeg på vakt i infodesken (besøk meg gjerne ;) ) og så må jeg få meg noe søvn. så det blir vel ca. 8 timer med benching hver dag...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
og så må jeg få meg noe søvn.

Pøhhhh

Søvn er for pyser !

 

siterer bare et tiligere innlegg av deg pac-man

 

:fun:

9596217[/snapback]

 

Jeg står enda ved den, men jeg må få meg litt søvn, så jeg klarer og se rett. tør ikke og tenke meg resultatene hvis jeg skal benche i halvsvime ;)

(ikke at jeg ikke kommer til og gjøre det :whistle: )

 

Jeg tar forresten med meg win2k pro, win2k server og win2k advanced server (alt er på samme disken), men den er ikke strippet på noen måte.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lanet begynner vel på torsdagen, men kanskje du som er med i crew skal dit på onsdag? Står på hovedsiden at det åpner torsdag klokka 9 mener jeg.

9596530[/snapback]

 

Jeg skal dit på mandagen, så jeg holder på med og pakke ned tingene nå... ;)

 

 

var torsdagen det sto på hjemmesiden til HWX, jaja da får vi god tid til og rigge alt opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...