Gå til innhold

Overklokking på The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Mange av de cpuene er nå mine... :whistle:

 

Det øker samlingen min til rundt 40-50 cpuer...

 

Men jeg må takke for noe fantastiske dager, og forvent noen pene scores fremover:

 

Aspstein kom med en super gave til meg som er ihuga slot1 bencher, kjøling med peltier element... :w00t:

 

Tusen takk aspstein, den vil komme til nytte...

 

Nå skal jeg få den 266Mhz celeronen opp på 480Mhz og få den validert, hvis jeg ikke klarer det gir jeg opp klokking og kjøper meg en dell...

9653551[/snapback]

Jeg la igjen alle socket a cpuene mine der nede og. Du kan bare ta de også hvis ingen andre er giret på å benche på dem.

 

Angående den peltierkjøleren så er den Rolf sin. Men han sa ikke om han skulle ha den tilbake eller noe slikt...

 

Og jeg har også hatt noen fantastiske dager. Kult å treffe alle folkene og benche sammen med dere. Nå må vi bare få til et eget overklokkingslan :thumbup:

 

EDIT: Jisses kona sin bruker... lol skulle egentlig være mitt innlegg dette da. (aspstein) :p

Endret av meike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi får bare forsette hjemme og bli flinkere å legge inn scores på hwbot.org...er ihvertfall innstilt på det jeg.

Vi kommer oss oppover etterhvert :thumbup:

9648253[/snapback]

 

 

snakker vi lunch her eller?

9653966[/snapback]

Trodde du kunne noe om klokking jeg, brutter. Nope..snakker ikke om mat :no:

Men hwbot.org er en oversktsbase der du legger inn scores fra benchmark og får poeng hvis det er bra nok. Coprende?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så var dte ferdig for denne gongen! Håpar at eg kjem til å møte alle saman igjen! Og med ekstra tørris :innocent:

9654417[/snapback]

 

Mer tørris ja, jeg kan enda ikke tilgi økonom for og ha frarøvet meg en WR... ;)

 

Jeg hadde kunnet klart WR på 800Mhz duron (ifølge ripping.org), men økonom sitt c2d system spiste tørris...

Lenke til kommentar
Så var dte ferdig for denne gongen! Håpar at eg kjem til å møte alle saman igjen! Og med ekstra tørris :innocent:

9654417[/snapback]

 

Mer tørris ja, jeg kan enda ikke tilgi økonom for og ha frarøvet meg en WR... ;)

 

Jeg hadde kunnet klart WR på 800Mhz duron (ifølge ripping.org), men økonom sitt c2d system spiste tørris...

9658291[/snapback]

 

tar på meg skylden for tørris spising...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så var dte ferdig for denne gongen! Håpar at eg kjem til å møte alle saman igjen! Og med ekstra tørris :innocent:

9654417[/snapback]

 

Mer tørris ja, jeg kan enda ikke tilgi økonom for og ha frarøvet meg en WR... ;)

 

Jeg hadde kunnet klart WR på 800Mhz duron (ifølge ripping.org), men økonom sitt c2d system spiste tørris...

9658291[/snapback]

 

tar på meg skylden for tørris spising...

9658434[/snapback]

 

DØ! :mad:

 

neida, jeg får vel sjansen til og ta den duronen på tørris en gang til... ;)

 

 

Men var det noen som glemte igjen en WD 250gb s-ata disk? lå en igjen da jeg og the ghost pakket sammen våre ting. Lå også en 120mm delta vifte der, men den er bekreftet fluesopp sin.

Lenke til kommentar

Dette er VELDIG off-topic, men det er i denne tråden de fleste hardcore overklokkerne henger. så here it goes:

 

Jeg henger litt på OCX sitt forum, og der har MM (MickeyMouse) nå lagt ut en 10L ln2 dewar for 300$ "shipped worldwide" som han sier. Jeg personlig har verken penger eller interesse i denne nå, men tenkte jeg kunne informere dere om dette salget. Siden denne koster 450$ ny i USA.

Hvor mye koster en slik en i Norge da? Garantert mer enn 1800kr.

 

Sorry for OT, men er bare for å gi nyttig info :)

Lenke til kommentar
Dette er VELDIG off-topic, men det er i denne tråden de fleste hardcore overklokkerne henger. så here it goes:

 

Jeg henger litt på OCX sitt forum, og der har MM (MickeyMouse) nå lagt ut en 10L ln2 dewar for 300$ "shipped worldwide" som han sier. Jeg personlig har verken penger eller interesse i denne nå, men tenkte jeg kunne informere dere om dette salget. Siden denne koster 450$ ny i USA.

Hvor mye koster en slik en i Norge da? Garantert mer enn 1800kr.

 

Sorry for OT, men er bare for å gi nyttig info :)

9662335[/snapback]

10L dewar i Norge kostet vel 5800,- sist jeg sjekket.

 

Men har det dewaret "papirer" slik at du får fyllt LN2 på det hos forhandlere? Er veldig mange plasser de er vanskelige på det området.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Ok tok med meg en WD 250Gb s-ata harddisk og et multimeter da jeg ikke kunen la det ligge igjen, så om noen savner det av oss 10 som var der så er det bare å skrike ut ....

 

BTW: 250Gb'n funker ikke på maskina mi så den er nok defekt så vet dere det også .....

 

edit: Kan være den må formateres til NTFS system og at den er helt tom, emn den burdte vel komme opp i BIOS forde ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...