Gå til innhold

Overklokking på The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg noe sykt nå kjenner jeg.

 

Pac-Man sender du meg tlfnr. på pm så stikker jeg innom en tur etter jobb idag eller imorgen.

 

Vi får vel også med oss BH5 brikkene til Fluesopp som gjør minst 280MHz 2-2-2-5 stabilt :D

 

Er det forresten noen som har med seg fungerende DFI NF4 ultra D? Både jeg og Fluesopp må hotflashe bios :p

Lenke til kommentar

Forresten.

Jeg kan være litt spandabel og låne ut mitt Celeron 800 HK.

 

Noen som har lyst til å klokke det på HWLan? jeg kan selv ikke delta pga jobb men det er bare å ta seg en tur innom kjemisk institutt.

Jeg har LN2/DYI kjøler også:)

 

Og hvis noen her har veldig lyst til å tyne de siste mhz av mine minnebrikker (Corsair PC2700 @200mhz )

så erre bare å sende PM^^.

 

Trenger dog et pci lydkort...:)

Endret av Skruff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Gleder meg noe sykt nå kjenner jeg.

 

Pac-Man sender du meg tlfnr. på pm så stikker jeg innom en tur etter jobb idag eller imorgen.

 

Vi får vel også med oss BH5 brikkene til Fluesopp som gjør minst 280MHz 2-2-2-5 stabilt :D

 

Er det forresten noen som har med seg fungerende DFI NF4 ultra D? Både jeg og Fluesopp må hotflashe bios :p

9610029[/snapback]

 

Det skal jeg gjøre, men ser helst at du kommer i morgen. Siden jeg er litt usikker på når jeg kommer meg til valhall (etter 15.00 en gang...)

 

Skal også prøve og få tid til og få tatt noen av de slot 1 cpuene jeg har, har vel med 10-15 stk, så en skal ikke se bort fra at jeg har noen resultater klare når dere kommer på torsdagen... :whistle:

Lenke til kommentar
Noen som har DDR PC3200 1024MB brikker? Trenger noen (4-8 stk) å fylle I-Ram'en med. Selv har jeg bare 2x512 brikker.

 

Har frigjort 3 stk 36GB 10k RPM Raptordisker som jeg kan ta med som benchdisker, de er slitne, men fungerer stort sett knirkefritt.

9615085[/snapback]

 

Please ta med benchedisker :-)

 

Jeg har bare en raptor og en gammel IDE-disk jeg egentlig skulle ha til gaming-PC-en :p

Lenke til kommentar
nå viser det seg at jeg også skal være med... hvordan tørrisrør har du aspstein? (loddet eller solid..)

9614328[/snapback]

Han har en mousepot rev.1, pluss et chilly1-rør(det er vel loddet) Skal du være med på selve nmet? Noen som har trukket seg da kanskje?

9615483[/snapback]

 

skal visstnok være med på selve nmet ja... så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
nå viser det seg at jeg også skal være med... hvordan tørrisrør har du aspstein? (loddet eller solid..)

9614328[/snapback]

Han har en mousepot rev.1, pluss et chilly1-rør(det er vel loddet) Skal du være med på selve nmet? Noen som har trukket seg da kanskje?

9615483[/snapback]

 

skal visstnok være med på selve nmet ja... så får vi se hvordan det går.

9615545[/snapback]

 

Å, du kjøpte ikke billett på svartebørs mao :p

Lenke til kommentar
nå viser det seg at jeg også skal være med... hvordan tørrisrør har du aspstein? (loddet eller solid..)

9614328[/snapback]

Han har en mousepot rev.1, pluss et chilly1-rør(det er vel loddet) Skal du være med på selve nmet? Noen som har trukket seg da kanskje?

9615483[/snapback]

 

skal visstnok være med på selve nmet ja... så får vi se hvordan det går.

9615545[/snapback]

 

Å, du kjøpte ikke billett på svartebørs mao :p

9615653[/snapback]

 

hvem vet... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...