Gå til innhold

Overklokking på The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Nå husker jeg ikke navnet på de, jeg er ikke akkuratt så mye på luft.

Tørris er det mer enn nok av ja :thumbup:

Jeg har betennelse i hele ene foten og ene armen så jeg får ikke gjort så utrolig mye mer :(

9646281[/snapback]

 

Tørris er det ikke nok av...

 

disse effekthungrige quadene eter tørris dom det skulle vært sjokolade...

 

 

Fått masse fin klokking i dag / går... kjørta faktisk slot1 på tørris :!: Det ble en skikkelig ghetto løsning, men det fungerte faktisk med minimalt kondens...

 

Fikk en celeron 266Mhz opp på 480Mhz, men siden xp er for tregt for denne maskinen så fungerte det dårlig... Så fikk dessverre ikke validert den...

 

Men jeg håper at jeg muligens får en WR i morgen på duron 800Mhz, for hvis jeg går ut ifra ripping.org så er den på kun 1250mhz, noe jeg burde klare og slå med tørris og aceton :whistle:

Lenke til kommentar

tørrisen er det omtrent slutt på ja... jeg er skyldig i det.. 8800Ultra og E6850 på tørris praktisk talt spiste tørris.

 

riggen begynte å bli veldig kranglete på slutten også, men 8800Ultra kortet klarte 837/1200 uten vmod (med alu solid pot).

 

Økonom sin E6850 fikk også kjørt seg skikkelig under potten min i dag, og etter mye om og men klarte tilslutt Økonom 5030Mhz gjennom Super Pi.. Dette resulterte i 10.31 sek i 1M.. Holdt på i 1 time før han/vi innså at under 10sek ikke gikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
tørrisen er det omtrent slutt på ja... jeg er skyldig i det.. 8800Ultra og E6850 på tørris praktisk talt spiste tørris.

 

riggen begynte å bli veldig kranglete på slutten også, men 8800Ultra kortet klarte 837/1200 uten vmod (med alu solid pot).

 

Økonom sin E6850 fikk også kjørt seg skikkelig under potten min i dag, og etter mye om og men klarte tilslutt Økonom 5030Mhz gjennom Super Pi.. Dette resulterte i 10.31 sek i 1M.. Holdt på i 1 time før han/vi innså at under 10sek ikke gikk.

9647029[/snapback]

 

Må prøve og få tak i noe tørris i morra (dag...)

 

 

Hvis vi går tom nå er det katastrofalt, jeg kan få en WR hvis vi har tørris...

Duron 800Mhz ligger på lave 1250Mhz på ripping.org og litt over 1150 på hwbot.org

Lenke til kommentar

SuperPI 1M på 10.031sec med E6850 på 5032MHz ja :D Men da var det stopp, CPU gikk ikke 9MHz lenger og minnet ville ikke kjøre strammere. Minnet kjørte vi på 5-5-4-9 @ 671MHz. Vi har vel ~3kg tørris igjen.

 

Forresten, er det noen her på LANet som har en Nokia-lader å låne bort ?

Lenke til kommentar
Minnet kjørte vi på 5-5-4-9 @ 671MHz.

 

Hvilke RAM moduler brukte du da? :dribble:

9647575[/snapback]

Brukte mine ballistix 8500.

 

For dere som lurer så tror jeg vi kan glemme de 1000 hwbots-poengene. Men vi har da satt noen rekorder. Jeg og Økonom satt wr i AM3 med 8600GT etter mye slit, og knopflerbruce satt noen wrer på amd s939 med både sucide, pi og fast.

 

Bilder kommer senere.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar
Minnet kjørte vi på 5-5-4-9 @ 671MHz.

 

Hvilke RAM moduler brukte du da? :dribble:

9647575[/snapback]

Brukte mine ballistix 8500.

 

For dere som lurer så tror jeg vi kan glemme de 1000 hwbots-poengene. Men vi har da satt noen rekorder. Jeg og Økonom satt wr i AM3 med 8600GT etter mye slit, og knopflerbruce satt noen wrer på amd s939 med både sucide, pi og fast.

 

Bilder kommer senere.

9647620[/snapback]

 

Vi har ikke tørris nok til så mange WR's.

 

Hadde vi hatt dobbelt så mange kg i utgangspunktet kunne det blitt bra. Dessverre overvurderte jeg hvor mange points jeg kunne ta med x6800 ES'n min, så blir ikke stort der heller :p

 

Poster resultatene mine senere. De er på benchedisken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...