Gå til innhold

Chuck - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[spoiler*] TEKST SOM SKAL STÅ I SPOILER [/spoiler*] uten *.

 

Jeg har "studiedag"/fri i morgen, så jeg stikker bort til en kamerat etter å ha stått opp, der vi gomler god frokost mens vi ser på Chuck. Blir awesome.

HELDIGGRIS! Vurderer sterkt â stâ opp ekstra tidlig(Ok, jeg kan rekke det hvis jeg stâr opp til vanlig tid) bare for â pröve â se episoden för jeg drar til skolen. Sâ hâper nedlasting gâr rimelig raskt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Takk for linkene :)

 

Kanskje jeg får sett på skolen imorgen :D

 

Edit: HAH! Jeg starter klokka 10:00 imorgen, dessuten skal vi jobbe for oss selv i hele norsktimen også :new_woot:

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Er det noen steder man kan se de på nettet?

Eller er det nedlasting som gjelder?

 

Gleder meg som en unge :dribble:

 

EZTV sin sitt område for Chuck:

LINK

Har veldig gode erfaringer med EZTV, hvis noen vet om noen som er bedre en de, si ifra nå :p

 

Pleier å bruke EZTV jeg også, så da har dere mine anbefalinger.

EZTV er best nâr du skal laste ned tvserier.

Lenke til kommentar

4 sesongen er i gang, og serien har forsatt ikke blitt noe dårligere. Faktisk er sesong 1 den dårligste, hvor mange serier klarer dette?

 

Dagens episoden var sykt bra, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal leve når Chuck tar slutt en dag... Uansett, mamma B er sykt awesome og jeg gleder meg til å se den storylinen utvide seg. Dolph gjorde en god rolle, og dette er noe av det beste med Chuck. De tar gjesteskuespillere, som vanligvis ikke er noe særlig flinke og får dem til å spille på sine sterkeste sider. Dette fører til at folk som Chevy Chase, Lundgren, Steve Austin m.fl virker troverdige.

 

Angående dagens episode, så hadde den de alle vitale Chuck-komponentene; humor, litt drama, masse action og flotte one-liners. Fantastisk sesongstart, og dette skal bli spennende videre :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...