Gå til innhold

Døgner du noen gang?


Coraxx

Anbefalte innlegg

Hva er så utrolig med det?

Selv så har jeg vært våken fra søndag morgen til torsdag kveld/natt til fredag tidligere. Og jeg kjenner folk som har holdt det gående lenger.

Apropos så vurderer jeg å døgne i natt... heroes kommer jo :p

9567612[/snapback]

 

Huh?, er ikke noe vanskelig det da :ermm: , så lenge du holder deg opptatt er det ikke noe problem og holde seg våken :)

9567610[/snapback]

 

Kan dere med hånden på hjertet si at dere klarer å være våkne i 4 døgn uten å ha sovnet i et halv sekund en gang.. ? (ellers så erre ikke døgning)

 

nei.. tenkte meg det! gud ser dere at dere juger!

 

:nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan dere med hånden på hjertet si at dere klarer å være våkne i 4 døgn uten å ha sovnet i et halv sekund en gang.. ? (ellers så erre ikke døgning)

 

nei.. tenkte meg det! gud ser dere at dere juger!

 

:nei:

9567802[/snapback]

Ja det kan jeg! Men på torsdagskvelden i 12tiden da så kollapsa jeg da :p

Lenke til kommentar

Jeg pleier normalt ikke klare å døgne, tilogmed ikke på LAN, jeg pleier alltid være førstemann som sovner, hehe...

 

Dessuten er jeg trøtt allerede, men jeg har en oppgave som jeg må bli ferdig med til i morgen som jeg mest sannsynlig må jobbe en del med i natt.. Er det noen av dere "døgnerne" som har noen råd å komme med som gjør det lettere å holde seg oppe? :p

Lenke til kommentar
Jeg pleier normalt ikke klare å døgne, tilogmed ikke på LAN, jeg pleier alltid være førstemann som sovner, hehe...

 

Dessuten er jeg trøtt allerede, men jeg har en oppgave som jeg må bli ferdig med til i morgen som jeg mest sannsynlig må jobbe en del med i natt.. Er det noen av dere "døgnerne" som har noen råd å komme med som gjør det lettere å holde seg oppe? :p

9589808[/snapback]

Kaffe og salt mat bruker å hjelpe veldig bra.

Lenke til kommentar
Huh?, er ikke noe vanskelig det da :ermm: , så lenge du holder deg opptatt er det ikke noe problem og holde seg våken :)

9567610[/snapback]

 

Kan dere med hånden på hjertet si at dere klarer å være våkne i 4 døgn uten å ha sovnet i et halv sekund en gang.. ? (ellers så erre ikke døgning)

 

nei.. tenkte meg det! gud ser dere at dere juger!

 

:nei:

9567802[/snapback]

Ja, kan med hånden på hjertet si at jeg klarer det...

Kom på Polar Party (LAN i stokke i ferien) og se selv! :p

Lenke til kommentar
Hva er vitsen? er jo jævla digg å sove <3

9589822[/snapback]

 

Haha, det er det er det jeg merket også. Eneste grunnen til å døgne, det er for å døgne. Er aldri verdt det. =D

9589876[/snapback]

 

Ingenting er som å gå og legge seg etter en laaang og hard skoledag :p

 

Bare hue treffer den myke puta, du har en varm dyne og ligger å hører på at det regner som faen ute, damn chill ass.. :D

 

Før var det sånn "åh jeg er skikkelig kul, får mye respekt av å legge meg 2300", men etter at jeg oppdaget at det er mega digg å sove og være helt uthvilt så blir det å legge seg i 2100-2200 tia :p

 

Fatter ikke at folk gidder å være så jævla lenge oppe, man oppnår jo ikke mer enn å være sliten på skolen/jobben selvom det kanskje ikke føles sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...