Gå til innhold

Døgner du noen gang?


Coraxx

Anbefalte innlegg

Det er ikke ofte at jeg døgner, men det hender i blant. Legger meg som regel ganske sent, men nå har jeg alltid trengt lite søvn. Sitter jo oppe nå og skal avsted klokken ni så jeg vet ikke om det blir noe søvn i kveld. Nå planlegger jeg en kopp te. Hva som skjer vet jeg ikke. Har noen nye filmer jeg ikke har sett.

 

Jeg døgner aldri fordi det skal være kult, men rett og slett fordi jeg trenger lite søvn og har vanskelig for å sove ved mindre jeg er stuptrøtt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hender vel en gang i blandt på langtekkelige fester. Har gjerne jobbet tidligere på lørdagen så noen ganger går det faktisk over 24timer før jeg legger meg.

Tidligere, når jeg var med på lan og slikt kunne jeg sitte oppe i noen dager. På slutten blir man helt stein/zombie og jeg klarte ikke å gjøre annet enn å følge med på hva kompisene mine gjorde på maskinen. Håpløs tilstand. Man orker og gidder ikke en dritt. Alt er likegyldig!

 

Merker at det så absolutt ikke er bra for hodet/kroppen og være oppe så lenge, så jeg prøver å holde det til et minimum...

Lenke til kommentar

Episk.

 

Det hendte at jeg døgnet når jeg gikk på skole og døgnrytmen var baluba. Da sov jeg til en 2-3 på søndag, våknet, tenkte WTF, TITS OR GTFO og var trøtt hele dagen. Det funker fint å døgne om du faktisk har et problem med døgnrytmen, type stå opp alt for sent på en søndag f.eks når du skal opp klokken 0700 på mandag.

 

Pleier alltid å tenke det at du klarer ikke sovne før 16-17 timer av døgnet har gått, så da kan du jo like greit være oppe i 16 timer til for å gå på skolen og få med deg litt og få noe ut av den dagen også. Dessuten så er det tull å sove om ettermiddagen etter skole/jobb er ferdig. :)

 

Døgning funker.

Lenke til kommentar
Bruker å døgne ganske ofte. Mange gang døgner jeg for så å dra på skolen. Noen gang døgner jeg også to døgn på rad midt i uka.

9553664[/snapback]

 

To døgn på rad? Kødder du med meg?? Det er jo umenneskelig. Jeg må kjempe for å klare et..

9557844[/snapback]

Kødder ikke. Går fint så lenge jeg har skole og noe å gjøre om ettermiddagen også ha veldig mye lekser til neste dag to ganger på rad :p . En kompis av meg døgnet fra torsdag morgen til søndag ettermiddag.

 

To døgn på rad? Kødder du med meg?? Det er jo umenneskelig. Jeg må kjempe for å klare et..

9557844[/snapback]

Rekorden min er vel å hoppe over to netter, og så ikke legge seg før til kvelden igjen... Altså drøyt 60 timer med våkenhet. Men det skjer ikke i hverdagene.

Skjønner ikke vitsen med å gå rundt og småsove på skolen...

9559221[/snapback]

Jeg bruker ikke å være trøtt på skolen likavell om jeg døgner. Hvis jeg har fri så såvner jeg av lettere. Sovner også av hvis jeg ser på tv eller leser en bok. Hvis jeg sitter forran PC-en elller er med venner så sovner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Episk.

 

Det hendte at jeg døgnet når jeg gikk på skole og døgnrytmen var baluba. Da sov jeg til en 2-3 på søndag, våknet, tenkte WTF, TITS OR GTFO og var trøtt hele dagen. Det funker fint å døgne om du faktisk har et problem med døgnrytmen, type stå opp alt for sent på en søndag f.eks når du skal opp klokken 0700 på mandag.

 

Pleier alltid å tenke det at du klarer ikke sovne før 16-17 timer av døgnet har gått, så da kan du jo like greit være oppe i 16 timer til for å gå på skolen og få med deg litt og få noe ut av den dagen også. Dessuten så er det tull å sove om ettermiddagen etter skole/jobb er ferdig. :)

 

Døgning funker.

9562403[/snapback]

Jeg trenger ikke å være våken 16-17 timer før jeg får såve. Jeg kan såve etter at jeg bare har vært våken i et par timer.

Lenke til kommentar
Døgner på LAN vist det er noe som skjer der. Gidder ikke døgne for og være kul.

 

Gutter på 14 år som har MSN nickene sine slik:

"Oppe i 68 timer nå! GI MEG KAFFI!! LOL!LOL! OVERTØRTT!"

Blir bare sint av det.

9559391[/snapback]

Hvem faen har vel nicket sitt slikt? Fjortiss eller ei.

 

Edit: Har døgnet i 3,5 døgn på LAN i en høstferie, da jeg spilte wow. Spilte WoW hele helgen, grinda 2k g den helgen :D og endel raids aswell :)

Endret av AndorPF
Lenke til kommentar
Jeg har aldri klart å døgne, ikke på lan engang. Jeg sovner alltid halv sju om morran når jeg prøver :)

9561259[/snapback]

 

samma problemet her. haha...hater å være den som alltid sovner først hvis det er lan :p

 

tror virkelig ikke på noen av dere som sier at dere har døgna i tre døgn og oppover..

 

det er så og si teknisk umulig. hvis du ikke har en antisovesykdom

9563941[/snapback]

 

helt enig...hvordan pokker klarer man å holde ut 3 døgn uten å bruke tyngere medisin? :hmm:

Jeg kan forstå folk som bruker amfetamin. Men jeg tviler litt at et normalt menneske klarer så lenge. Dessuten er det så lenge uten søvn at det er farlig for nervesystemet eller hva det nå var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...