Gå til innhold

Døgner du noen gang?


Coraxx

Anbefalte innlegg

Å døgne er vel mest psykisk syntes jeg. Har greid meg 4 dager uten cola og kaffe. Fikk ikke halliser eller noe.. Hadde faktisk litt problem med å sovne når jeg bestemte meg for å legge meg. Etter det har jeg roa ned litt. Fikk kjeft av legen osv. Satt oppe ganske lenge med BioShock, men døgna ikke. Liker ikke følelsen du får utpå morningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg døgner vel et par-tre ganger i året, hvis det er noe spesielt eller noe. Hender seg jeg døgner hvis jeg blir sittende oppe for lenge før neste skoledag. Null søvn funker bedre for meg enn to timer søvn. :p

9559416[/snapback]

Jepp, hvis jeg finner ut at jeg ikke får sovet mer enn 2-3 timer i alle fall, er det like greit å døgne.

Lenke til kommentar

Kroppen din trenger minimum 6-9 timer søvn pr. natt. Det du gjør når du døgner, er å ødelegge den biologiske klokka, innad kroppen. Og du fucker med alle de generelle prosessene.

 

Hva er vitsen? Hva er poenget?

Underholdning? Langt ifra.

 

Du får starte med trening, et rikt kostholdo og normal søvn. Så skal du få se, at du får ha sex klokka fire om natta.

Lenke til kommentar

Jeg døgner alt for mye, særlig på skoledager.

Er jeg ikke i seng før 4, er det ikke mye vits i å sove.

Så blir det en dag som utvikler seg til å bli jævlig og så holder jeg ut og plutselig er det tid for å legge seg, så får jeg ikke sove, så baller det på seg.

Meste jeg døgna var 3,5 døgn i strekk :p

 

Ellers er døgning + fest en god kombinasjon :p

 

Men døgner nok alt for mye ja.

Sannsynligvis ikke sunt i lange baner.

 

Skulle jeg ønske jeg tålte kaffe, da kunne jeg sovet mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...