Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Hadde den bare hatt SSD, så hadde den vært perfekt.

 

Edit: Eller har den det? Uansett, så er jeg "stuck" med eee 900. Har ikke planer om å angre på kjøpet. Den helt store forskjellen er det ikke, det er mest pris det går på for min del.

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde den bare hatt SSD, så hadde den vært perfekt.

 

Edit: Eller har den det? Uansett, så er jeg "stuck" med eee 900. Har ikke planer om å angre på kjøpet. Den helt store forskjellen er det ikke, det er mest pris det går på for min del.

MSI Wind modellen med 8,9" skjerm (U90) kommer med SSD.

Lenke til kommentar

I følge den testen virker 901 myyye bedre enn 900. bedre CPU, mye bedre grafikkort og bedre batteritid, samt flere små detaljer og bedre pris.

 

Virker som et veldig bra kjøp... angrer litt på 900'en akkurat nå. Ligger forsatt på gardermoen, men nå skal jeg bare bruke den til surfing og studier, så batteriet er det eneste som bryr meg.

Lenke til kommentar

Jeg tipper de vil komme rimlig raskt på markedet fra Asia via ebay og lignende.

 

En liten oppdatering fra tollen her. Virker som at pakken min slapp gjennom uten å betale moms. En stjerne i boken til tollen for å prossesere pakker på en søndag. Så fem dager brukte den i tollen, men hvem kan klandre de, når så mange plutselig begynner å handle fra utlandet. Pakkeantallet har jo eksplodert de siste årene.

 

Blir eeepc på meg før ferie likevel!

Lenke til kommentar
Jeg tipper de vil komme rimlig raskt på markedet fra Asia via ebay og lignende.

 

En liten oppdatering fra tollen her. Virker som at pakken min slapp gjennom uten å betale moms. En stjerne i boken til tollen for å prossesere pakker på en søndag. Så fem dager brukte den i tollen, men hvem kan klandre de, når så mange plutselig begynner å handle fra utlandet. Pakkeantallet har jo eksplodert de siste årene.

 

Blir eeepc på meg før ferie likevel!

 

Hvordan vet du at den slapp gjennom uten moms?

Lenke til kommentar

08.06.08 15.30 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 2061 GARDERMOEN

03.06.08 23.30 TIL FORTOLLING 2061 GARDERMOEN

03.06.08 23.30 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 2061 GARDERMOEN

02.06.08 22.02 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

02.06.08 14.24 INNHENTET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

 

Det virker som at den enten blir sendt til tollageret (Hvis det mangler pakkebeskrivelse) eller står at den er fortollet hvis den blir tollbehandlet. Det står nå riktignok tollfri hvis den ikke er tollpliktig, men om det samme skjer hvis den bare er momspliktig vet jeg ikke.

 

Fyren markerte pakken med 100 dollar og som gave. I såfall blir det ikke store summen. Hvis de åpner pakken for å sjekke - regner jeg med at det står ett eller annet i sporingsinformasjonen. F.eks forenklet fortolling, eller noe i den duren.

 

Noen andre her som har erfaring? Jeg har i allefall fått den slik tidligere, og da slapp jeg moms.

Lenke til kommentar

den utgaven på videoen seg en del bedre ut en den brune jeg av sett bilder av tidligere...

 

legg forøvrig merke til det med moblin, som er ett rammeverk som flere distroer for minimale maskiner ser ut til å benytte seg av. dette skulle i teorien gjøre det enklere å porte eller utvikle programmer som funker på flere maskiner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...