Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Forhåpentligvis blir jeg kvitt min pc i kveld, så da blir det vel en svart 900 på meg også! Noen som har noen selgere å anbefale? Bortsett fra inetbros da..

 

Noen som har kjøpt fra han her?: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=320256548319

 

Eller han? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=290232351908

 

Siste kommer med XP

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen er Asus'en til å spille av filmer osv? Den kommer nok hovedsaklig til å bli brukt til å spille av filmer opp mot tv'en, så hadde vært en fordel om ikke filmene lagga som et uvær ;p
Med linux skal det gå som en drøm. Sokkalf bekreftet nylig i tråden her 720p HD innhold smooth, da går det aller meste smooth.
Lenke til kommentar
Åssen er Asus'en til å spille av filmer osv? Den kommer nok hovedsaklig til å bli brukt til å spille av filmer opp mot tv'en, så hadde vært en fordel om ikke filmene lagga som et uvær ;p
Med linux skal det gå som en drøm. Sokkalf bekreftet nylig i tråden her 720p HD innhold smooth, da går det aller meste smooth.

 

 

Jøss.. det hadde jeg faktisk ikke trodd! hehe..

 

Men åssen ville HP 2133 vært i forhold til Asus'en?

http://cgi.ebay.com/HP-2133-Mini-Note-Via-...ShippingPayment

 

HP'en har 8,9" skjerm med oppløsning på 1280x800, 120gb 7200rpm hdd, 2gb minne, 1,6ghz VIA prosessor, blåtann, vista business og 6-cell batteri.,.

 

Noe høyere pris da, ca 4400kr inkl. frakt!

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar
Åssen er Asus'en til å spille av filmer osv? Den kommer nok hovedsaklig til å bli brukt til å spille av filmer opp mot tv'en, så hadde vært en fordel om ikke filmene lagga som et uvær ;p

Jeg installerte nettop vlc paa min 900 pc. Og det fungerer fint. Spilte av film non-stop paa skolen i dag. Den hakket en smule innimellom, men det var nesten ikke merkbart.

 

Ellers... noen tips til hvordan jeg kan faa satt opp norske taster paa asusen? Tenker egentlig bare en tastekombinasjon for aa faa det til. (eks: ctrl + alt + a = aa, om ikke denne er optatt allerede)

Lenke til kommentar

Har sett litt på denne Eee pcen til 2500,- med 4gb HDD(hvis jeg forstod det rett?)

 

Hvilke formål kan denne brukes til? er ikke 4gb litt lite? mulighet for oppgradering i form av minnebrikke etc?

 

Har veldig lyst på en mini-bærbar, men vil ha en som er rimelig men samtidig brukbar. Noen tips? Asus, eller andre merker?

Lenke til kommentar

eee er jo en ultraportabel bærbar da, så den ber jo en god kandidat for folk som studerer, møte-friker og en film på toget/flyet eller i bilen, muligheten for å utvide minnet gjør den jo også til en sterk underholdningskandidat over lengre tid.

 

det er hvertfall argumenetene som retferdiggjør min bestilling:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...