Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil / Dårlige ting med CS

 

1) Altfor "Linært" / Monotomt

 

2) Litt for lite utvalg med våpen, men ser ut som 1,6 fixer dette :) [LAW]

 

3) en del veldig veldig spesiele folk som spiller det, skal ikke si noen navn men.. dette kan vel egentlig ikke regnes som spillets feil, men det trekker jo ned, alt for mange 14åringer og folk med fritids problemer,

men ta meg ikke feil, det finnes folk med hodet på toppen i CS også:))

Lenke til kommentar

Har spilt CS siden det kom, og må si at jeg fortsatt ser underholdningsverdien i det. Men et par irritasjonsmomenter kan man klart finne: Hvis normale folk (les meg :D )

skulle være så heldig å ha en god dag med bra stats, er det dessverre lett for å bli mistenkt som en cheater. Som regel er bare whining fra de nevnte fjortiser, men like surt lell. En annen ting er folk som joiner der tk er on, og meier ned teammates for fote. Da blir jeg så eitrandes forba....

Det koker ned til at hvis noen av dere leser dette.....TK og whining er djevelens verk, skam på dere :grumpy:

Lenke til kommentar
når man lager en slik thread er man ikke mye bedre en folka som spille d h0h00h0h0hh0h0h00h0 :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Man er faktisk hakket dårligere :)

 

CS er gøy... Har dere ikke noe bedre å finne på enn å rakke ned på CS??? Tragiske folk! Finn dere en hobby! Reis Jorda Rundt, Les ei stor bok, Lær dere å spille et instrument, Begynn å samle på frimerker, eller gjør noe annet hvis det er noe dere har lyst til å gjøre.

 

Ha et fint liv :)

Lenke til kommentar

mange slags horer i cs, awp horer, campe horer, statshorer, horer (de som slenger drit), backup horer og noob horer.

de jeg hater mest er statshorene, for de løper aldri selv når de er 1v1 på slutten av en runde der 30 folk må vente på de noen minutter, de bruker mye awp fordi de tror statsen viser "skills", de camper mye for de er for dårlig til å angripe, de skylder alltid på dårlig backup og de slenger drit når noen kommenterer det. hater de :D.

cs er bra om du vet hvilke servere sm er gode å spille på. strike.wondernet.nu er dritbra, 16 maks players og ingen awp.

Lenke til kommentar
Feil / Dårlige ting med CS

 

Alt for mange 14åringer og folk med fritids problemer,

men ta meg ikke feil, det finnes folk med hodet på toppen i CS også:))

 

Synes bare det er litt paradoksalt at en med så sterke meninger om 14 åringer i det hele tatt er inn e på tanken å velge et så ultrateit nick som r0xx0r2002. DET er fjortissnick!

 

 

CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME".

 

Så du tror det? Er selv 18, har i mine øyne en megapc, og kan spille alle de nyeste spillene med alle detaljer på fullt. Unreal2003 kjører fett med alt påskrudd i 1024x768x32. Likevel ser det ut til at jeg, og en million eller to til, foretrekker å spille et "møkkaspill" ved navn Counter Strike. Må også få si det at det er meget smålig å kritisere folk på grunn av deres smak...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...