Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Err... Jeg er 14 faktisk. Jeg har ligget 3 plass 2on2 CB.

Jo, jeg vann en mindre pengepremie på FX (et lan) .

Men, jeg er enig i at flertallet av _GODE_ CS-spillere er 15+ .

 

¨

eeey.. din fjortiss! måkke skryte av cs når du har flashpoint-avatar vettu, som des pleier å si... ække noe som slår flashpoint vettu.. :woot:

 

 

Charlie 3 Fake OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha.

Til dere som er så inderlig lei av alle fjortissene,(definisjon på folk som klager/whiner etc) så spill clanmatch i steden for å sutre over dem !

Dere er jo dumme som faktisk spiller public ! Public har ikke NOE med teamplay å gjøre, og teamplay i lag med gode taktikker er det som gjør CS til et bra spill !

Og til hr. Haglefan :

Nei, hagla er ikke bra. Forstått ? Joda, den duger vel når du står med ca 5 milimeter mellom enden av hagla og nasetippen hans, men da duger colt like bra.

Og seriøst. Har du tenkt å snipe noen med hagle ? DA burde du tenke deg litt om.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen :

CS er elendig public , men clanmatcher "rocker" .

 

Og skal en spille seriøs CS, så tar det tid og resurser.

 

Da må en trene fast, på alle ting som har med cw å gjøre.

Og jeg tviler på noen som leser på dette forumet gjør det.

:/

Lenke til kommentar

Hehe.. En stund siden jeg har spilt CS nå. Sist var vel i 2001 under hovedprosjekttida på visualiseringsteknikkstudiet i Trondheim.

Satt og rocka vilt i fylla, hehe... 8)

 

Er ikke sikker, men tror en av oss som spilte var foregangsmann når det gjaldt å innnføre uttrykket "AWP - h0re", samt andre variasjoner over temaet h0re... :woot:

Som om det er noe å være stolt av, hehe :p

Lenke til kommentar

Det eneste som er sikkert, er at den eneste som kan kalles en idiot....

Er den som postet denne tråden her......

Sikkert 18 og føler seg "voksen"

Hvis du ikke liker cs.....

Så ignorer det !

Det er jo tydelig at du egentlig liker det, men blir eid av

disse "fjortissene" og jeg kan jo skjønne det. :oops:

 

Jeg har spilt siden jeg begynte på barneskolen, og føler meg berettiget til å "riste" deg litt...siden cs er et genialt spill !

 

Spill noe annet, hvis du gidder......

La oss andre nyte det !

Lenke til kommentar
Hehe.. En stund siden jeg har spilt CS nå. Sist var vel i 2001 under hovedprosjekttida på visualiseringsteknikkstudiet i Trondheim.

Satt og rocka vilt i fylla, hehe...  8)  

 

Er ikke sikker, men tror en av oss som spilte var foregangsmann når det gjaldt å innnføre uttrykket "AWP - h0re", samt andre variasjoner over temaet h0re...  :woot:  

Som om det er noe å være stolt av, hehe :p

 

Lei for å måtte skuffe deg, men det utrykket har vært brukt en stund før 2001. :-?

Lenke til kommentar

cs er teamplay til tusen, de som sier noe annet kan ikke spille spillet eller de spiller på public servere der den som er lamest, kaster granaten sin sist, camper lengst bak og bruker awp mest får mest kills.

for å sammenligne for at dere som spiller cs public, så er det like dumt og viser at du har forstått like lite av cs som en som ikke vet at det går ann å gjøre andre ting enn å kjøre taxi i gta3 sier gta3 suger fordi det er så kjedelig å bare drive å kjøre folk rundt i taxi. så prøver du å forklare han at gta3 er mere enn bare taxi men da blir han sint og sier gta3 er for fjortisser.

Lenke til kommentar

Har spilt CS i snart 2,5 år nå. Etter min mening er det et av de mest avhengighets skapende spillene som noen sinne har vært produsert (på lik linje med Starcraft m.m.).

 

CS er bra fordi:

 

Teamplay: Et samspilt lag med semi-gode personelige skills kan danke ut et lag uten taktikker, men med ekstremt gode personelige skills. Alt er teamplay når du spiller en pcw (practice clan wars). Man må planlegge , øve ruten, synkronisere HE (granater :) kast osv.

 

Sosialt: CS er det eneste spillet jeg har fått venner i real life av. 4 av mine beste venner er i klanen jeg spiller sammen med. Vi har spilt sammen min. 4 ganger i uken i over 2 år nå, vært på et 50 talls lan sammen og seff, byen et par hundre ganger :p

 

Realisme: CS har en høy grad av realisme. Det er mye flaks, men sånn er det i real life også.

 

Ferdigheter som trengs: Utspille sine fiender med kløkt (man må ha noe mellom øra for å nå høyt). Ferdigheter som trengs: Rask reaksjon, presisjon, samspill, ro, tolmodighet. Ellers er god ping, stereo lyd og mikrofon en nødvendighet for å spille bra.

 

Myter:

Bare fjortiser spiller cs. De mest seriøse klanene i verden har et alders snitt på over 20 år. Jeg er selv 22 år og akter å fortsette med data spill til jeg dør (eller blir lei).

Bare whining og 1337 snakk: Unngå public servere med nybegynner (mrk. noob) status, så slipper du dette.

 

Grafikken: Begynner å bli utdatert, med det kommer en ny spill motor i Condition Zero som øker antall polymerer, samt bedre filtrering osv.. YES!

 

Stadig nye versjoner for å skape variasjon. Hver versjon har ikke gjordt spillet bedre, men det kommer seg.

 

Penger: Man vinner penger og andre premier hvis man er god nok. Har vunnet litt over årene, men har en bra jobb så det er ikke det som er viktigst.

 

Mye mere..

Lenke til kommentar

jeg syntes det er latterlig å si at det er bare fjortisser som spiller cs! det er faktisk også mange "voksne" som spiller det også... bare se på clanbase+ den clanbase eurocup V videoen..... det er noen der ute som må forstå at det er en realitet!!! smaken er som baken :wink:

Lenke til kommentar
Ellers er god ping, stereo lyd og mikrofon en nødvendighet for å spille bra.

 

stereo er for sterke og staute karer.. 4.1/5.1 er tingen for kvinnene.

 

jeg tror ikke cs støtter 5.1 eller 4.1, det beste er å ha ett godt lukket headset, da kan man utifra en hvilken som helst lyd du hører vite nøyaktig hvilken kasse eller vegg fienden gjemmer seg bak, og nøyaktig hvor denne kassen er - og da er det bare å fyre løs og håve inn killen :D .

Lenke til kommentar

OK,jeg blir sur. det er så mange som klager over det cs spillet ? hvorfor ? jo det er fordi at det er så dårlig grafikk . og hvorfor er det ? det aner jeg ikke men det er jo et gammelt spill ikke sant. mange syntes cs er noe drit som kan bare dra til H***** . Men andre syntes det er morsomt. kan dere som klager på det få dette in i hode.

Lenke til kommentar
hvorfor skal vi som klager over CS dra til varmere strøk down under? det er da lov å ha meninger.

 

Ja, men du må ha en orntlig begrunnelse for utsagnene dine. Å si at CS er dårlig på GFX, at det liksom skal være noe å trekke på, når spillet er rikt på grafikk (det blir for dumt).

 

Si meg hvorfor CS er så innmari kjedelig, med god begrunnelse, så skal jeg si deg for-påstandene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...