Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Okey, jeg skal ikke mobbe deg, mulig du har dyseleksi eller er bare barnet. Men seriøst; du trenger noen tips til hvordan man skriver:

-Man setter punktum.

-Stor bokstav når du begynner ny setning

-En setning som skal ha en mening for andre må ha enn viss oppbygging.

-Prøv å skriv litt seriøst.

-Har du noe du ønsker å si: Argumenter for ditt syn.

 

Klarer du ikke dette så blir du oppfattet som en dust her i livet. Sorry, men slik er det nå en gang.

 

Takk til deg, tror nok det er mange her på forumet som har noe å lære av det!

 

Jeg er enig i at det er litt mange fjortisser som spiller CS, og at man kan bli lei av all klagingen, men jeg klarer fint å ignorere det. Jeg har spilt CS siden beta 6 eller noe sånt, og synes det fremdeles kan være artig. Så spiller jeg heller ikke noe særlig andre spill, da. Det ER et veldig bra spill, ser man bort fra grafikken. Ja, mye av gameplayet er drept i nyere versjoner, men jeg liker det. Og jeg regner med at dere er så voksne at dere kan akseptere at noen liker spillet.

 

Smaken er som baken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper dere går i søvne og faller ut et vindu.

 

CS, er et GENIALT spill. Ikke noe å si på det. Selfølgelig er det ikke så MEGET morro for dem som bli skutt for 3 gang mens de står og kjøper, "au au, han har wallhack !" "Cheats !" "OGC! jeg var jo BAK veggen" "juksekoder, hackz, lamerz" "jeg er l33t og du får ikke lov å drepe meg" .

Altså.

Jeg forstår at dere kan bli irritert av alle som er så sinnsykt l33t og "pro" .

Men har NOEN av dere NOENSINNE spilt en CLANMATCH ?

Clanmatcher er såvidt LIKT vanlig public- cs .

På clanmatcher stormer ikke alle CT for å fragge alle.

På clanmatcher kaster ikke terror bomba for å få en freefrag.

På clanmatcher har du noen til å dekke ryggen, du har teamplay, taktikker, og du har skikkelige motstandere, som ikke klager over gud og hvermann.

Og så er det noen som sier det ikke er mange og tøffe nok våpen i CS.

Feil feil og atter feil.

Det er faktisk for mangen.

Hvem BRUKER vel egentlig hagle ? Joda, en morro effekt, men de eneste brukbare geverene er rifler. mp5 kan en jo bruke og.

Og hva er vel pengepremien for å vinne internasjonal CPL ? 30 tusen dollar ? Noe sånt.

 

Jeg og liker spill som battlefield, quake, hitman, warcraft etc.

Men CS troner på toppen. Ingen over, ingen ved siden.

Så alle dere som ikke liker CS kan gå tilbake og spille kabal, minesveiper og battlefield mens vi andre kan ha det morro på CPL.

Lenke til kommentar

nightlook, hvorfor bryr du deg? de som sier cs er dårlig er vel samme bølingen som sier sc er dårlig - de som ikke har skjønt en drit i spillet, suger idet og sier derfor at "spillet" er dårlig for de vil ikke innrømme at det er de som ikke klarer å spille de. cs er fortsatt det mest spilte internett spillet, sc var det mest spilte rts spillet - å si at noen av de er dårlige viser hvor "dårlig" smak du har.

Lenke til kommentar
CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME".

 

Spiller CS av og til (er ikke noe gamer :wink: ) pga av spillbarheten, ikke grafikken og at det er det ferkeste og beste. Det finnes mange gode servere og man kan lett joine en og spille litt. Ellers er det også et lett og enkelt spill og sette opp LAN på, slik at jeg og mine kompiser kan hygge oss litt :yes:

Lenke til kommentar
CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME".

 

Spiller CS av og til (er ikke noe gamer :wink: ) pga av spillbarheten, ikke grafikken og at det er det ferkeste og beste. Det finnes mange gode servere og man kan lett joine en og spille litt. Ellers er det også et lett og enkelt spill og sette opp LAN på, slik at jeg og mine kompiser kan hygge oss litt :yes:

 

CS spellere er en haug med kvisete fjortisser, som sitter på LAN å skriker, gnåler, whiner når noen blir skutt.

Lenke til kommentar

Særiøst lekebil, hvor gammel er du? Hva gir deg rett til å dømme meg og andre som liker cs på den måten du gjør? Jeg er 21 år, og tør påstå at jeg er ingen fjortis. Men syns det er gøy å spille cs fordet. Det som ikke er gøy er når uvitende folk som deg kommer og slenger slike latterlige komentarer og påstander.

Greit, du liker ikke cs, men du trenger ikke oppføre deg som en drittunge og slenge dritt om oss som gjør det fordet...

Lenke til kommentar

Hvem BRUKER vel egentlig hagle ? Joda, en morro effekt, men de eneste brukbare geverene er rifler. mp5 kan en jo bruke og.

 

pøh i mente!

 

rifler er for nybegynnere..

 

Hagla er vel, sammen med scout, et av de mest undervurderte våpnene i hele spillet. Hagla er perfekt for 1. T i rushet, skader campende CT så mye at T nr 2 får en enkel jobb. Kun en nybegynner ville sagt det nightN00b sier.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hater dere alle sammen...

 

Hvorfor i alle dager klager dere på grafikken i spill? Dere er de verste menneskene jeg vet om, sett dere ned med Fallout 1 & 2 og lær dere litt om hvordan gameplay er viktigere enn grafikk.

 

Over til cs, jeg liker ikke cs noe særlig lenger, orker ikke de fordømte syteungene og alle de statshorene. Men det er ikke det eneste som ødelegger cs. Du har altfor få muligheter, du har stort sett ingen taktiske våpen, bare m4, ak og awm. Gledet meg litt til 1.6 ettersom at de skulle da innføre skjold, famas, galil, forbedret glock og forbedret røykgranat, men for å være helt ærlig var det ikke store spranget.

Selvsagt, condition zero kan forandre mitt syn, men foreløpig orker ihvertfall jeg ikke mer cs.

Lenke til kommentar

Bare synd at aken ikke bare skader, men dreper campende ct ;)

 

AtW

 

Hvis du spiller mot klaner som er gode, er det ingen campende CT som blir drept uten å ta 1 eller flere med seg av innkommende rush. Hvis du mener det er enkelt å storme først med AK47 og ta ut campende CT, så spiller ikke du mot gode folk IMO. Tro meg, mot de beste får du 1 skudd og da er hagla et av de beste våpene du kan bruke.

 

Hvis noen lurer på hvorfor hagla er så bra, er det fordi du ødelegger ikke aim'en ved å hoppe. Du treffer der du sikter på i lufta likevel. Det samme kan vel neppe sies om AK47...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

CS er gøy det.

Og det er enda morsommere når man er admin på egen public server, og kan banna alle de møkkafjortissene som ødelegger :lol: ... Har slutta å spille på alle andre servere enn min egen klanserver... Statshorer, campere, awm-lamere og cheatere forsvinner raskt med admin_mod :D

Lenke til kommentar
Hvis du mener det er enkelt å storme først med AK47 og ta ut campende CT, så spiller ikke du mot gode folk IMO. Tro meg, mot de beste får du 1 skudd og da er hagla et av de beste våpene du kan bruke.

 

Hvis noen lurer på hvorfor hagla er så bra, er det fordi du ødelegger ikke aim'en ved å hoppe. Du treffer der du sikter på i lufta likevel. Det samme kan vel neppe sies om AK47...

 

Tja, hvis du mener at hagla er bra spiller ikke du mot gode folk IMHO ;). Det er tross alt en veldig god grunn til at gode folk bruker ak og ikke den fordømte hagla. Og det at man får ett skudd mot de beste er også sterkt overdrevet, det offansive laget har som regel overtaket i clan (les t), så da dreper man gjennomsnittlig minst en som stormende. I tilegg camper de fleste litt unna der folk kommer (du har LANGT mindre fordel av å campe når folk er nærme hverandre, forutsatt at stormer har noenlunde peiling på hvor du er, og det har man ofte om man kjenner brettet og det spilles klan), og da er ikke akkurat hagle noe fryktinngytende våpen.

 

AtW

Lenke til kommentar

CS, er et GENIALT spill. Ikke noe å si på det. Selfølgelig er det ikke så MEGET morro for dem som bli skutt for 3 gang mens de står og kjøper, "au au, han har wallhack !" "Cheats !" "OGC! jeg var jo BAK veggen" "juksekoder, hackz, lamerz" "jeg er l33t og du får ikke lov å drepe meg" .

Altså.

Jeg forstår at dere kan bli irritert av alle som er så sinnsykt l33t og "pro" .

Men har NOEN av dere NOENSINNE spilt en CLANMATCH ?

Clanmatcher er såvidt LIKT vanlig public- cs .

På clanmatcher stormer ikke alle CT for å fragge alle.

På clanmatcher kaster ikke terror bomba for å få en freefrag.

På clanmatcher har du noen til å dekke ryggen, du har teamplay, taktikker, og du har skikkelige motstandere, som ikke klager over gud og hvermann.

Og så er det noen som sier det ikke er mange og tøffe nok våpen i CS.

Feil feil og atter feil.

Det er faktisk for mangen.

Hvem BRUKER vel egentlig hagle ? Joda, en morro effekt, men de eneste brukbare geverene er rifler. mp5 kan en jo bruke og.

Og hva er vel pengepremien for å vinne internasjonal CPL ? 30 tusen dollar ? Noe sånt.

 

 

Jaja.. Og her en rekke grunner til å IKKE spille CS..

1) Det går så alt for tregt.. Folk camper jo om hverandre, og dette fører til at rundene tar lang tid, om det er mange nok med

 

2) Alle 14'ssene(Dette er vel bare en felles betegnelse på alle som klager over hver minste lille ting) som maser om wallhack,headshot-script,lav fps BLÆBLÆBLÆ

 

3)Det er ytters få som faktisk blir så gode at de kan vinne større pengepremier. Oddsen er vel det samme som å inne i lotto :p

 

4) Sugen grafikk. CS er jo basert på Half-life motoren, som jeg må si begynner å bli LITT gammel.

 

Jeg ser på CS som et stress spill, som ikke er spessielt nybegynner vennlig. Det å måtte velge våpen, ammo, utstyr, osv med max 4tastetrykk å 1,5sek, er litt formye å forvente av en stakkars n00b...

 

-Out

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...