Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal dere *whine* på cs? Bare fordi dere sikkert suger i cs så trenger dere ikke rakke ned på det.. greit cs har skrall grafikk, kanskje derfor det er så utrolig mange som speller det siden ikke alle gidder å bruke a shit load of money på å kjøpe pc`r som kan kjøre alt det nye og beste ! Cs er fullt av fjortisser med nick som : ///__k|nGk0nGG**)(2k``! , og folk som whiner osv osv, men om du ser bort fra disse så er cs et fett spell OM DET FALLER I SMAK! om du ikke liker det så driter jeg og mange andre i det men dere kan vil gi fullt skitt i å rakke ned på det ? Ingen bryr seg om dere ikke liker det ? Ta heller å snakk positivt om spell dere liker ... trenger ikke være så forbanna negative ! Herre min hatt ass !

 

assa, du er sikkert forelska i cs. det er fjortiss seriøst. hva er gøy med det? det har jo ikke.no å stille med. Grafikken er som GameBoy grafikk jo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"assa" jeg er ei forelska i cs men jeg syns det er et fett spell med TP og GP !Greit grafikken er steinalder men som sagt så er det grunnen til at så mange kan spelle det, dess er det underholdende for folk som liker det og det er bakgrunnen for mange store miljøer osv, kan godt hende fx UT2k3 også er det, det har nice grafikk osv, men du treenger ærlig talt ikke å slenge dritt om det lissom , greit folk har rett til sin mening, men kan du ikke bare snakke om spell du liker elns i stedet ?

Lenke til kommentar
Altså, folk har ulike meninger og det er tydelig at dere her er såpass trangsynte at dere ikke fatter det. Kun "fjortisser" som spiller det? haha, ikke narr meg til å le, dere er idioter hvis dere tror det. For meg så er CS et underholdende spill, men det har tapt seg litt over tid pga alle de "whinende" fjortissene som spiller det. Det finnes barnslige og umodne folk som spiller det, JA! , men å feie alle under en kost er totalt feil. Det er tydelig at store deler av folkene her ikke vet hva de prater om engang.

De som synes Counter-Strike er kjedelig, greit nok, men det er deres meninger. Deres ord er ikke det som gjelder. Ikke vær så ufattelig trangsynt nå da.

 

Er så enig så enig.... Man har jo vært på større lan. Både som crew og deltaker. Det som har slått meg er den derre kaukekulturen som råder blant mange av drittungene (fjortissene) som spiller det. HVER bidige gang de dauer, da er det roping og skriking: GULL så det jomer i hallen... Det har vært nesten så man har holdt på å få hørselskader. Enkelte har med seg ekstra tastatur for å slå i. Da man var crew på NAIT, (lan i narvik, 500 deltakere), da fann man opptil flere knuste tastatur. Så æ tror at det er en av grunnene til at mange mener at cs har tapt seg over tid. I de fleste multiplayer spill er teamwork alfa og omega, og akkurat det er også veldig viktig i cs. Uten teamwork, da er man dømt til å mislykkes i dette spillet. Og enkelte folk klager på det visuelle delen av cs.. Det det taper her, tar det igjen på spillbarhet. Er mange som ikke orker å spille cs på grunn av at de synes grafikken er dårlig. Det samme gjelder andre spill, som f.eks total annihilation. Total Annihilation er et gammelt spill, men det er først nå de siste årene at man faktisk har fått maskinen til å utnytte 500 eller mer units per pers.. Folk vil ikke spille det fordi grafikken er dårlig. Men kan dere gjette hva som hadde skjedd om grafikken var skikkelig bra? Da skulle det ikke mange units til før hastigheten på spillet ville blitt veldig tregt.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal dere *whine* på cs? Bare fordi dere sikkert suger i cs så trenger dere ikke rakke ned på det.. greit cs har skrall grafikk, kanskje derfor det er så utrolig mange som speller det siden ikke alle gidder å bruke a shit load of money på å kjøpe pc`r som kan kjøre alt det nye og beste ! Cs er fullt av fjortisser med nick som : ///__k|nGk0nGG**)(2k``! , og folk som whiner osv osv, men om du ser bort fra disse så er cs et fett spell OM DET FALLER I SMAK! om du ikke liker det så driter jeg og mange andre i det men dere kan vil gi fullt skitt i å rakke ned på det ? Ingen bryr seg om dere ikke liker det ? Ta heller å snakk positivt om spell dere liker ... trenger ikke være så forbanna negative ! Herre min hatt ass !

 

assa, du er sikkert forelska i cs. det er fjortiss seriøst. hva er gøy med det? det har jo ikke.no å stille med. Grafikken er som GameBoy grafikk jo.

 

vet ikke helt hvem som er fjortissen her jeg ;)

 

fjortiss er en tilstand og du lider av den :p

Lenke til kommentar

Ehh, jeg snakket om helt stabilt 100fps. Har selv hatt 100fps med en Duron 900, og GF2 MX400. Men hva skjer når 10 stykker løper rundt og skyter, kaster, smoke og granater samtidlig? Fps'en detter ned i små perioder, ikke nødhvendighvis mye og droppene varer kanskje bare i noen tideler, men det er nok til at man ikke treffer riktig når man skyter. Man må ha spilt en god del for å merke det og avogtil synes man at alt glir helt fint. Men når man spiller på en raskere data legger man merke til at det er stor forskjell.

Cs er veldig CPU- avhengig, delvis fordi enginen i spillet er bygd slik den er, det er en gammel modifisert Quake 1 engine, og delvis fordi man spiller med høy rate, cl_updaterate og cl_cmdrate. Det siste gjør at man oppdatere mot serveren ofte for at det skal bli mer nøyaktig, men det trekker CPU- kraft.

 

hvem skitt i varmere strøk down under yrkeskvinne pikk varmere strøk down under tror du att du er? CS er lame.. finito

 

Jeg liker den saklige argumentasjonen din.

Lenke til kommentar

Ja... jeg liker alle de saklige argumentene her!

CS har ikke spesielt bra grafikk, men det er spillet det kommer an på, ikke grafikken.. Det bryr meg langt oppi "the browneye" hvor bra grafikk et spill har hvis det ikke er kult å spille. Men dere (et par av dere i alle fall) får kose dere hvis det viktigste i livet deres er 3Dmarks og sånt. Jeg har bra nok pc til det som er av spill i dag jeg, men spiller CS fordi det er et kult spill med bra gameplay, noe som mangler i en del av de nye "super grafikk" spillene.

Og du som snakte om at det blir så ensformig og kjedelig. Jeg ville også tro det, men for meg stemmer det faktisk ikke det.. Jeg kan nok jogge frem og tilbake på standardbrettene i noen år til.

Og det er mye fjortisser der ute som maser... men det greieste er å ikke bry seg. De plager meg ikke noe spesielt, bare jeg eier dem 2k! :)

(nei, jeg snakker ikke sånn!)

 

Snart 21, student, som spiller CS daglig.

Slutt å klage

Lenke til kommentar

Jah,CS e eit middels spill spør du meg..Alså,det kan vere UTRULI underholdanes avogtil,men alså..Liker egentli best dei meir urealistiske bretta (akk,ja..Dei urealistiske bretta :roll: )...Det er i tilegg hundrevis av andre mod's til half-life der ute eit sted,som (etter min meining) e bedre enn cs..

Men selfølgeli..Alt-i-alt,heilt-t-slutt..CS e eit middels spill,som godt kan spelast ein gang i blant..

Lenke til kommentar
ehm. prøver bare få fram att cs er ett kjipt spill.

Yo, forstå dette: Du kan si at du ikke liker CS så mange ganger du bare vil, men det vil kun forbli din mening, og ikke noe annet.

Dette går på personlige meninger, og er ikke fakta eller avgjørende for om spillet er "bra" eller ikke.

 

De fleste nøyer seg med å uttrykke sin mening et par ganger, men du ser ut til å ha litt spesielle behov... prøv en plakatrunde på KarlJohan? Da er det mange som ser deg da!

 

Hey, forresten, min mening er at jeg synes du er teit som bruker min båndbredde til å vise din maskin-spec her hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...