Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Kjedelig att ingen vil diskutere mer  :grumpy:

 

Hehe, du liker visst det ;)

 

Jeg mener at CS er et dårlig spill, men det går på smak og behag. Jeg liker ikke FPS-spill generelt, og CS er ingen unntak. Og, ja, jeg har prøvd det. Gadd forresten ikke lese gjennom 16 sider, regner med kortversjonen er;

[*]CS er ikke bra

[*]Jo, CS er BRA!!!

[*]Nei, CS spiller bare fjortisser

[*]Jeg er ikke en fjortiss, jeg er bare 1337!!

[*]Jævla fjortiss!!

Osv.

[*]Ingen som gidder å diskutere mer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

omg!! holder dere på ennå? la meg få si det slik at alle skjønner det:

 

selv om det finnes gode biler på markedet, så er det alltid noen som vil sverge til en elendig møkkabil som skulle vært utdatert for LEEENGE siden. så vi som liker å kjøre gode, raske, nye kvalitetsbiler, må bare finne oss i at mange idioter fremdeles sverger til disse gamle utdaterte økene. men det som værre er, er det faktum at alle som kjører GAMLE UTDATERTE, BILLIGE biler som ikke krever noen resursser for å kjøre, føler at de MÅ prøve å overbevise oss fornuftige folk om at GAMLE STYGGE biler er best. som argument bruker de ofte at de har gode kjøreegenskaper. og at det er utrolig morsomt å snegle seg fremover i en traffikkork full av lignende biler, mens en roper ut oppfinnsomme ensstavelsesfornermelser til hverandre.

 

Så fatt mot alle som kjører gode biler; en dag vil nok alle sammen kjøre like gode biler som oss. og hvis de lærer seg å kjøre skikkelig, så kan trafikken bli et hyggelig sted å være.

 

(nå håper jeg alle forstår min bildebruk her.. jeg snakker IKKE om bilkjøring i det HELE tatt)

 

hail carmack,

peace out :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Men den bildebruken der var faktisk utrolig dårlig beskrivelse. Du kan jo sammenligne med at alle kjører fortsatt brenselmotorer som er over 100år men de har blitt oppgradert og skiftet ut med nye skins og lyder.

Kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

 

Men det finnes mye bra spill ute. Men smak kan ikke diskuteres. Alle har vi forskjellige smak og godt er det :wink:

Lenke til kommentar
Men den bildebruken der var faktisk utrolig dårlig beskrivelse. Du kan jo sammenligne med at alle kjører fortsatt brenselmotorer som er over 100år men de har blitt oppgradert og skiftet ut med nye skins og lyder.

Kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

 

Men det finnes mye bra spill ute. Men smak kan ikke diskuteres. Alle har vi forskjellige smak og godt er det :wink:

 

unnskyld meg, men det er da litt mer enn et skin og litt lyd som skiller en scoda og en ferrari? selv om begge motorene benytter seg av et 100 år gammelt prinsipp, så er det stor forskjell på måten d er gjennomført på!

Både ut2k3 og counterstrike bygger på et eldgammelt prinsipp, nemlig å flytte et virtuelt kamera rundt i en verden av polygons, så det er det samme som med biler.

 

og siden kineserne fant ut at du kunne stappe krutt og et prosjektil inn i et rør for LEENGE siden, betyr det at alle pistoler og geværer rundtomkring er helt like da? bare med forsjellig skins og lyder?

 

så kan du forklare meg en gang til, og litt mer utdypende hvorfor bildebruken min er så volsomt dårlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Horfor jeg synes det? Tja data og gammel bil er 2 forskjellige ting. Kan ikke sammenligne CS med en gammel Granada eller Ascona. De som kjører rundt i disse bilene hadde gladlig byttet de ut mot en Mondeo eller en Omega av nyere typer hvis de hadde hatt pengene til det. Har aldri hørt noen skryte og prøve å prakke på en gammel bil til noen andre som er eiere av biler av nyere typer.

Og CS folk prakker ikke folk til å spille CS. Det de fleste sier at "JEG synes CS er det beste spillet som er". Det er fortsatt det spillet i verden som har flest spillere på nett, så til det kommer noe nytt som slår CS, så la de spille og kose seg. De ødelegger ikke noe for deg om de gjør det vel :wink:

 

Men som jeg sa, smak kan ikke diskuteres. Noen liker mora og andre liker dattra. Sånn er det og sånn vil det alltid bli.

 

:)

Lenke til kommentar

joda, sant nok det.. men gi meg for guds skyld dattera! og når du sier at ingen CS-folk prøver å prakke på andre sin tro, så tar du skammelig feil. alle større LAN jeg har vært på i de siste 2 årene, har vært preget av cs. ingen gidder å spille noe annet. og prøver du å si noe imot cs, blir du flamet nok til å steke finnbiff! Det er en folkesykdom blandt 14-17 årige lanere med pappapc... RUN FOR THE HILLS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...