Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME".

 

og den pc'en din er liksom en 'feit' pc som faktisk kan kalles en spille pc?

 

håh håh. den må du lengre ut på viddene med.

Lenke til kommentar
Feil / Dårlige ting med CS

 

Alt for mange 14åringer og folk med fritids problemer,

men ta meg ikke feil, det finnes folk med hodet på toppen i CS også:))

 

Synes bare det er litt paradoksalt at en med så sterke meninger om 14 åringer i det hele tatt er inn e på tanken å velge et så ultrateit nick som r0xx0r2002. DET er fjortissnick!

 

 

CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME".

 

Så du tror det? Er selv 18, har i mine øyne en megapc, og kan spille alle de nyeste spillene med alle detaljer på fullt. Unreal2003 kjører fett med alt påskrudd i 1024x768x32. Likevel ser det ut til at jeg, og en million eller to til, foretrekker å spille et "møkkaspill" ved navn Counter Strike. Må også få si det at det er meget smålig å kritisere folk på grunn av deres smak...

 

Jeg vet det er et teit nick og jeg skal gjerne skifte nicket,

som du ser er det også ganske gammelt...

 

*rope ADMIN!! kan du skifte nick? :) Genocide eller Holocaustic ville vært bra:)*

hvertfall litt bedre, hehe

 

En annen ting er at nicket sier veldig lite om personligheten egentlig..

[ignorer Pentium-Sux med 5 posts etc da.. hehe]

Se heller på posts før at du kaller meg fjortis med grunlag som sandpapir :)

Lenke til kommentar
jeg er ikke bare lei spillet, jeg er lei maset. kan ikke folk konsentrere seg om nyere spill. isteden for å pirke på ett så gammelt spill som CS.

:rofl::rofl: Våkn opp du da! Det finnes mange gode klassikere på spillemarkedet. Det er ikke alltid at nyest er best. Altfor mange spill som satser kun på grafikk.

 

Det er greit at du kanskje liker blå og jeg foretrekker gul, men du trenger ikke å poste det hele tida i alle CS poster du ser her på forumet. Det er bare barnslig og utrolig patetisk!

Lenke til kommentar
jeg er ikke bare lei spillet, jeg er lei maset. kan ikke folk konsentrere seg om nyere spill. isteden for å pirke på ett så gammelt spill som CS.

 

se nå.. enkel løsning på problemet ditt.

 

1. du koser deg med den "fete" pc'en din, og spiller de hippeste og hoppeste nye spillene med fet og tøff og 2k grafikk.

2. ser du en tråd på et eller annet forum hvor det står noe om cs i tittelen, så leser du ikke den. vi vet at du ikke liker cs, på akkurat samme måte som vi har fått med oss at el_polla hater awp, gjennom gnåling og sutring.

Lenke til kommentar

Og?? Er ikke dermed sagt at han spiller spillene på sin maskin! Er mange ganger jeg har spilt spill hos en kamerat!

 

Men jah. får vel kommentere litt her jeg og da! Spilte cs da det hette cs beta 6.6 og fram til 1.0! det var da det var tider å spille cs! nå er det som sagt bare fjortisser og dritunger som sitter og spiller cs.. FOR DET MESTE (public)! er jo selfølgelig også andre folk som spiller (f.eks en kamerat)! men cs er jo gammalt.. har ingenting med grafikk eller gameplay å gjøre.. bare at jeg går lei av spill hvis jeg spiller de lenge! kan hende jeg begynner å spille det igjen når det når v 4.5 eller .no! må som regel ha en pause mellom spillene.. et år eller to! nå for tida spiller jeg Amiga.. (det er jo sååå gammalt, jeg liker ikke gamle spill :) )

 

Jaa også var det enda en negativ ting.. våpnene er blitt helt ødelagte! nå for tida nytter det ike å råke det man sikter på! neh.. man står 10 meter unna en fyr og bommer! ja, DET er realistisk det.. (til dem som mener cs er realistisk)!

 

Jeg liker å råke det jeg sikter på! Derfor er Duke Nukem og Perfect Dark helt konge!!!

Lenke til kommentar
jeg bruker ikke tampong eller thong de som bruker det er noober fjortisser og nerder skitt ta dem ,når ikke jeg liker noe er alle andre som bruker det stakkare :grumpy:

 

Okey, jeg skal ikke mobbe deg, mulig du har dyseleksi eller er bare barnet. Men seriøst; du trenger noen tips til hvordan man skriver:

-Man setter punktum.

-Stor bokstav når du begynner ny setning

-En setning som skal ha en mening for andre må ha enn viss oppbygging.

-Prøv å skriv litt seriøst.

-Har du noe du ønsker å si: Argumenter for ditt syn.

 

Klarer du ikke dette så blir du oppfattet som en dust her i livet. Sorry, men slik er det nå en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...