Gå til innhold

Klaging på CS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du virkelig at de som spiller cs har dårlige pcr? ROFL

 

fleste som spiller cs har bra pcr (har clan osv)

 

cs er kanskje ikke d vakreste spillet i verden visuelt sett men har bra gameplay

 

btw. clan wars og lignene er veldig gøy vis man er lei av public :)

 

har prøvd ut2003 og andre showoff spill men de er kjedlige :p

 

har hørt at condition zero kommer med en forbedret graffik mottor og forbedret lyd :D

 

cs er ikke dårlig (det er alle whinerne og cheaterne som gjør d sånn)

 

 

finnes mange bra servere med hyggelige fol som ikke skriver GULL OMG HYYL LOTTOBARN og slikt hver gang du får hs ;)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere klarer å spille cs hele tiden? Det kan være litt artig i begynnelsen men jeg gidder ikke å sitte å spille det hele tiden. Jeg er kanskje ikke verdens beste cs-spiller men synes det blir for monotont.

 

Digger heller ns eller vanlig half-life med kartet crossfire :woot:

 

hvis noen aldri har prøvd multiplayer i half-life anbefaler jeg dere det. Kan være drit artig, spesielt crossfire!!

Lenke til kommentar
CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME".

 

Får jeg si LOL og tilføy OMG? Uansett, verdens beste SC spiller trenger vel antakelig ikke mer en fattern sin 200 MMX pc og han tjener rundt en million i året. Det er noe å tenke på?

Vel, da er vel han helt patetisk som spiller et 4 år gammelt spill...han er vel skikkelig idiot og teit i hodet? Ja, det tror jeg også :rofl:

Lenke til kommentar

Det mest tragiske er at noen i det hele tatt gidder å bry seg med å lage en tråd som dette.. CS er et fjortiss miljø som alle vet, public! Hvis man kommer seg inn i communitiet er det et ganske større omfang enn dette. Det er ikke veldig mange fjortisser som spiller på clanbase. Og når man snakker om cpl så er det vel ingen vil jeg tro. Element er vel 15 elns, men han er sikkert ikke 14iss (oppførselmessig)..

 

Jeg synes iaffal at det er tragisk at dere gidder å sutre så jævlig over et spill som dere sikkert ikke klarer, og dermed så suger det.. lamt.

 

Har dere ikke noe positivt å si, så ikke si noe pleide morra mi å si.. Kanskje en tanke til noen? :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg må bare spørre... Hva i skitt er vitsen med å klage så sinnsvakt mye på Counter-Strike? på alle de "fortissene" som "ødelegger" spillet...

Hvis dere ikke liker Counter-Strike, så gi skitt i å klage på det og gå tilbake til de drittspilla dere antageligvis spiller.

 

Det skal jeg fortelle deg! Det er faktisk en del (f.eks. meg) som liker CS i seg selv men som er misfornøyd med alle fjortisser som ødelegger et ellers artig spill! Det er faktisk fjortissene mange klager over, ikke spillet i seg selv! Kan de ikke finne et annet spill å ødelegge? Delta Force?

 

Og en ting til: Dobbeltposting er unødvendig!

Lenke til kommentar

cs, møkkaspill? jeg glemte visst å nevne grafikkhorene i listen min over, grafikkhorer er de går lei ett spill så fort ett med bedre grafikk kommer (da får de brukt kortet sitt til 6000 kr littegrann mere) - og prøver å tvinge alle andre til å like samme spillet siden det har best grafikk.

grafikk er viktig i spill, var det ikke det ville vi fortsatt sittet med farger med bare 1 farge. men når det er så liten forskjell som det er idag imellom counter strike og sof2 f.eks. så driter jeg i det.

Lenke til kommentar
CS er ikke gøy, det er kun fjortisser ene og alene som syntes dette patetiske spillet er noe å ha. De har ikke råd til feite pcer som faktisk kan kalles en spille PC. Da er CS det eneste alternativet de har siden dette er ett såkalt "LOW-GFX-GAME".

 

Det er bullshitt.

Skal man ha helt stabilt 100fps i cs må man ha en XP1800, 256 DDR (333 Mhz) og GF3 Ti200. I tillegg må man dersom man ikke skal bli eid ha en god 19", en god mus og en low-latency linje (SDSL).

Har man ikke dette blir man eid fordi man ikke har god nok PC.

 

[*host* MA var clanen som vant et LAN, fordi de hadde de beste PC'ene i finalen. De fikk reise til USA og tjente en god del dollar *host*]

 

Inntil for et halvt år siden måtte man faktisk betale en del dersom man skulle ha alt dette.

Lenke til kommentar

Jeg spiller cs veldig sjelden egentlig og det merkes. Man blir skutt gjennom vegger og skutt før man ser fienden. Og dersom jeg mot alle odds sku spille bra, da får man høre at det kun er "GULL".... Hvordan kan man bli bedre i cs? Noen som har noen bra urler der man kan lære litt strategier?

Lenke til kommentar

Altså, folk har ulike meninger og det er tydelig at dere her er såpass trangsynte at dere ikke fatter det. Kun "fjortisser" som spiller det? haha, ikke narr meg til å le, dere er idioter hvis dere tror det. For meg så er CS et underholdende spill, men det har tapt seg litt over tid pga alle de "whinende" fjortissene som spiller det. Det finnes barnslige og umodne folk som spiller det, JA! , men å feie alle under en kost er totalt feil. Det er tydelig at store deler av folkene her ikke vet hva de prater om engang.

De som synes Counter-Strike er kjedelig, greit nok, men det er deres meninger. Deres ord er ikke det som gjelder. Ikke vær så ufattelig trangsynt nå da.

Lenke til kommentar

 

Det er bullshitt.

Skal man ha helt stabilt 100fps i cs må man ha en XP1800, 256 DDR (333 Mhz) og GF3 Ti200.

 

takk for at du fikk det brakt opp. Endelig forstår jeg at det står en 4 år gammel XP1800 inne på kontoret! :lol:

 

Det er bare tull at man trenger en så rask pc for å ligge stabilt i 100fps.

 

Ligger på 75fps (vsync) med en 500MHz, 256 SDRAM, GF 2 MX 400 med oppløsning på 1152x864..

Lenke til kommentar

Hvorfor skal dere *whine* på cs? Bare fordi dere sikkert suger i cs så trenger dere ikke rakke ned på det.. greit cs har skrall grafikk, kanskje derfor det er så utrolig mange som speller det siden ikke alle gidder å bruke a shit load of money på å kjøpe pc`r som kan kjøre alt det nye og beste ! Cs er fullt av fjortisser med nick som : ///__k|nGk0nGG**)(2k``! , og folk som whiner osv osv, men om du ser bort fra disse så er cs et fett spell OM DET FALLER I SMAK! om du ikke liker det så driter jeg og mange andre i det men dere kan vil gi fullt faen i å rakke ned på det ? Ingen bryr seg om dere ikke liker det ? Ta heller å snakk positivt om spell dere liker ... trenger ikke være så forbanna negative ! Herre min hatt ass !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...