Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?


Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

  1. 1. Hvilken foretrekker du?

    • McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at folk slakter McDonalds. :hmm: Synes Big Mac går ned som bare det. Sist jeg var i en by med McDonalds og Burger King byttet jeg på hvilken jeg spiste på annenhver dag. Skrev forøvrig om det i denne tråden.

Synes ikke det var noen merkbar forskjell hverken på burgerne eller tillbehøret. Var heller ikke noen særlig forskjell på benkene der man tar servietter, sugerør og ketchup. Søppelbøttene var det heller ikke stor variasjon på. Det som var forskejllig var lokalene og navnene på menyene. Men det er jo faktisk helt like kjeder som baserer seg på akkurat det samme.

 

Uansett, McDonalds er verdens største hurtigmatkjede så det er tydelig at den er mest populær internasjonalt. Og Big Mac er jo så kjent at det finnes Big Mac Indeks. :D

 

Det eneste jeg virkelig hater med begge stedene er forøvrig sylteagurk!!! :sick::yucky:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Gjenoppliver tråden med at amerikanske Don Gorske som jeg har nevnt tideligere har nådd 25.000 big mac. DA er man temmelig hekta... :D

 

Don (57) har spist 25.000 burgere

 

39 år etter at han spiste sin første Big Mac satte 57-åringen til livs sin burger nummer 25.000.

 

http://www.tv2nyhete...re-3496512.html

Jeg hadde sikker klart 25 000 Quarter Pundere, men ikke BigMac!

Lenke til kommentar

Burger King har vel kanskje litt "grovere" burgere og vinner bonuspoeng på det, men på McDonalds får jeg med en ekstra Cheese når jeg bestiller stor dobbel Cheeseburger-meny, så ROnald McDonald får min stemme.

 

(Ja, jeg stemte nettopp i kvantitets favør kontra kvalitet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før så hatet jeg burgerne på McDonalds, men etter noen Big Mac begynte jeg å like det. Helt til en dag vi tilfeldigvis tok en tur innom og så de hadde fått McFeast. De hadde vanlig og chili og bestilte med chili. Syns den var mye godere enn Big Mac og bestiller som oftest McFeast nå, men dessverre er det ingen som har med chili lenger. Skjønner ikke om de blir fort utsolgt eller om det bare var en prøveperiode. McFeast er også god vanlig, men syns chilien ga den ekstra smak.

Lenke til kommentar

Kommer fra Burger King nå. De to siste kveldene har jeg hatt Trippel Big King XXL stor meny med chili cheese i tillegg og det tar på. Noen større burger har jeg iallefall ikke bruk for...

 

Tenkte å gå på Mc Donalds og prøve en Big Tasty igjen for å sjekke forskjellen på den og de største på Burger King, men kommer bare til å savne chili cheesene under hele måltidet så jeg vet ikke om jeg får gjort det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

For å nevne en ting selvom tråden har stått stille i litt over et år går det bra med USAs Don Gorske. Han har fått i seg mer enn 25.000 Big Mac nå ifølge denne artiklen:

 

Don Gorske har spist 25.000 Big Mac på 39 år

 

En pensjonert fengselsbetjent med det klingende navnet Don Gorske har nylig spist sin Big Mac nummer 25.000, bare 39 år siden han for første gang smakte den populære McDonalds hamburgeren.

 

http://fitnessblogge...25-000-big-mac/

 

Forøvrig har jeg selv ikke vært på Mc Donalds pga. mitt ønske om chili cheese. Kan godt være jeg prøver i løpet av uken, men nøler pga. jeg ble dårlig de siste gangene jeg spsiste der. Er fortsatt mye på Burger King og tar en trippel big king xxl meny med chili chesse i tillegg. Den tripple xxlburgeren var rett og slett vanskelig å gape over. Merket at jeg ville fått sår i kanten av leppene om jeg skulle fortsatt å gape over den.

 

Var foresten en lørdagskveld her for noen uker siden hvor jeg var småsulten, men også ganske søvning etter middag for flere timer siden og gikke og la meg. Hadde ligget uten ¨å få sove i ca 20. min så da ble fristelsen på en burgermeny så stor at det var rett opp av sengen igejn, få på seg klærne og rett ned til Burger King. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...