Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?


Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

  1. 1. Hvilken foretrekker du?

    • McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481


Anbefalte innlegg

BakerHansen har noen gode poenger. Min favorittburger er Quarterpounderen. Den har bra mengder kjøtt, finfin sylteagurk, god ketchup, grei nok "ost", og smaker etter mitt hode slik en burger skal smake. Den er ikke søplet ned med store mengder intetsigende salat og fiksfakserier. Jeg kan godt spise salat, og jeg er glad i grønnsaker, men akkurat hamburgeren min vil jeg helst skal ha minimalt med kål. En Quaterpounder er som en sprøyte negativ energi rett i pulsåra, en "quick fix" som ikke jåler seg til og later som om den er sunn.

 

Så for min del - McDonalds.

 

Det bør vel nevnes at jeg spiser på mækkern ca tre ganger i året, så jeg føler meg ikke som noen stor autoritet på området. I utgangspunktet synes jeg ikke det er god mat, men av og til oppstår det et uforklarlig sterkt sug mot denne typen mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Vanskelig å si.

 

Har de siste fire dagene spist på begge stedene annen hver dag. Burger King første dagen, Mc Donalds andre dagen, Burger King tredje dagen og Mc Donalds fjerde dagen.

 

Konklusjonen min etter å ha spist på begge stedene både før og nå er at det er vanskelig å kåre noen vinner.

Men uansett hvor jeg spiser skal det være en burger med ost! :yes:

 

Foresten, noen som har hørt om Don Gorske?

 

Så lenge det er apetitt er det liv får man si :D

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=526019

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

De er gode på hvert sitt område, men det gikk nettopp opp for meg at mac-ern er best som bakrusmat. BK er rett og slett litt mye, og Big Mac har en uforlignelig smak av salt og fett som gjør dagen derpå til en solskinnshistorie. Derfor tar McDonalds en knepen seier, siden det stort sett er i den situasjonen at jeg besøker slike steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

folk stemmer på McDonalds? :scared:

 

Like greit å sammenligne topp burgeren hos Mc'eren og Burger king, XXL eller Big mac? hmm... XXL ser for det første ut som en burger og den har ikke vært gjennom en presse.

 

Men når jeg skal bare ha litt så er McD genial to små burgere for 30kr, burger king har ikke det alternativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...