Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?


Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

  1. 1. Hvilken foretrekker du?

    • McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nettopp fr McDonalds etter å ha spist en Big Tasty. Ble ikke dårlig av den lenger slik jeg ble for mange år siden, men det var en elendig og smakløs burger. Eide ikke størrelse og hadde langt mindre smak enn en Big Mac som er mikroskopisk i forhold. Det så forresten ut som om det var slutt på Vikingmeny i tillegg.

 

Heretter blir det å takke meg til Burger King!

Lenke til kommentar

Var innom Mc Donalds selv nå for ikke mange dagene siden. Der var de så stresset at de griset dressing på papiret der jeg skulle holde og de klinte noe fryktelig. Npr jeg da greide å rote frem selve burgeren og ikke en hel haug med nedklinet dressingpapir så var burgeren våt og dau. Ingen god mat der må jeg si!

 

Har selv vært på Birger King en hel rekke ganger og jeg har selv ikke opplevd noe lignende der.

Lenke til kommentar

Jeg har derimot opplevd det flere ganger her i østfold hvor jeg bor. Jeg har opplevd det en rekke ganger på mcdonalds i byen (sarpsborg) oog den verste mcdonalds jeg har vært innom er en som ligger i ei bygd her nede i østfold. Alt jeg har bestilt der smaker helt fryktelig, ellers så har jeg opplevd en rekke andre ganger at de har slurvet med papir, osv.

Lenke til kommentar

Ja, det er nok forskjellig fra sted til sted. Da jeg var i Oslo så gav de meg ypperlig service og hamburgeren der fra smakte faktisk ganske godt også må jeg si :p Men likevel så foretrekker jeg Burger King fremfor da jeg syntes at burgerene der er mer saftige, og smaker mer burger enn de på mcdonalds. Mcdonalds har derimot begynt med frokost nå og dette er noe jeg setter pris på må jeg si :) Dermed så har det blitt flere besøk derfra i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig at du får bedre burgere på Burger King! Når det gjelder frokostmenyen på McDonalds har jeg ikke prøvd den selv. Jeg har et bakeri ca. 3 minutter utenfor døren min så hvis jeg ikke skulle rekke å spise frokost eller ikke er sulten før jeg går hjemmefra blir det et frøhorn der heller. McDonalds og Burger King vil alltid være burgersteder for min del selv om de tilbyr andre ting i tillegg.

Lenke til kommentar

mcdonalds har blitt ett mer frokost sted for meg nå. Også blir det en burger iblant, men som oftest så spiser jeg burgere på burger king eller den lokale burger sjappa, der hamburgerne smaker helt herlig! :D:love: Ellers så spiser jeg for det meste burger og kebab så det blir ikke så mye ellers på meg heller. Kebab spiser jeg selvsagt hos lokal kebabkjøkken, og det samme gjelder Kebebpizza.

Lenke til kommentar

Det er klart bedre mat og bedre størrelse på burgerne på Burger King, men det som er greia for min del er at jeg ikke vil bi lei av det heller så derfor veksler jeg mellom Burger King og McDonalds selv om det er klart mest Burger King. Man blir aldri skikkelig mett av McDonalds ved mindre man tar en Big Tasty og den eier ikke smak. Dessuten mangler de chilicheese som tilbehør. Dersom McDonalds hadde Big Mac med samme størrelse som Big Tasty og chilicheese som tilbehør, da kunne jeg vært med på McDonalds ettersom Big Mac faktisk smaker noe, men har altfor liten størrelse. Men man skal jo bli mett når man spiser og da er det Burger King som duger.

Lenke til kommentar

Burger King har gjort en god jobb med å fremstille seg selv som mer ekte enn McD, og det setter den hvite mann stor pris på. Jeg vet ikke helt om jeg biter på - det blir litt som når krangelen gikk hjemme om vi skulle ha Idun eller Heinz ketchup - sistnevnte var liksom mer skikkelig siden den inneholdt mindre sukker, da fikk det liksom ikke hjelpe hvordan man likte smaken. Eller at Idun inneholder mer tomater. Javel, de fleste burgerne til BK er større, dyrere og med mer grønnsaker enn konkurrenten. Men i Norge er McDonalds best på pommes frites, og det er lite som slår en Big Mac. Dessuten er de billige cheeseburgerne til McDonalds bedre enn de billige cheeseburgerne til Burger King. Jeg gir en knepen seier til mækken, men bruker gjerne begge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...