Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?


Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

  1. 1. Hvilken foretrekker du?

    • McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest hele tråden, men skal gi dere en smule info hva som er hoveforskjellen på burgerking og Mcern. Tror mange kommer til å foretrekke Burgerking etter dette korte inlegget.

 

Hovedforskjellen på mcern og burgerking er på Burgerking blir burgeren laget når du bestiller den eller så skal den ikke ha ligget mer enn 10 minutter. På mcern kan burgerne ligge lenge, og jeg mener leeeenge. De lager som oftest alt på forhånd og har sett at de ikke bare fyller opp slusene men lager hauger av burgere som ligger på bordet. Disse fyller de med forskjellige ting etter hva som blir solgt. så disse er halvferdige. Sier ikke at alle burgking er like flinke på å forholde seg til regler, men der jeg jobber er de det, er faktisk Den beste eller en av de beste i hele landet. At pommes fritten er bedre på mcern kan jeg tro på, selv om den ikke skal ligge mer enn 5min på BK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hovedforskjellen på mcern og burgerking er på Burgerking blir burgeren laget når du bestiller den eller så skal den ikke ha ligget mer enn 10 minutter. På mcern kan burgerne ligge lenge, og jeg mener leeeenge. De lager som oftest alt på forhånd og har sett at de ikke bare fyller opp slusene men lager hauger av burgere som ligger på bordet. Disse fyller de med forskjellige ting etter hva som blir solgt. så disse er halvferdige. Sier ikke at alle burgking er like flinke på å forholde seg til regler, men der jeg jobber er de det, er faktisk Den beste eller en av de beste i hele landet. At pommes fritten er bedre på mcern kan jeg tro på, selv om den ikke skal ligge mer enn 5min på BK.

 

Vi eier dere i bacon-salg da. :D

 

Men alt det andre er sant. Og hvis dere tror vi bare bruker råvarer sendt fra Amerika som er tilsatt masse ekle stoffer kan jeg avkrefte det nå. F.eks. salat får vi fra Bama, og akkurat samme salat kan vel fåes i noen butikker. Det meste vi har kan kjøpes i butikker, bortsett fra kjøttet (Som også er laget i Norge) og noen andre BK-eksklusive varer.

Endret av Odd Ball
Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden, men skal gi dere en smule info hva som er hoveforskjellen på burgerking og Mcern. Tror mange kommer til å foretrekke Burgerking etter dette korte inlegget.

 

Hovedforskjellen på mcern og burgerking er på Burgerking blir burgeren laget når du bestiller den eller så skal den ikke ha ligget mer enn 10 minutter. På mcern kan burgerne ligge lenge, og jeg mener leeeenge. De lager som oftest alt på forhånd og har sett at de ikke bare fyller opp slusene men lager hauger av burgere som ligger på bordet. Disse fyller de med forskjellige ting etter hva som blir solgt. så disse er halvferdige. Sier ikke at alle burgking er like flinke på å forholde seg til regler, men der jeg jobber er de det, er faktisk Den beste eller en av de beste i hele landet. At pommes fritten er bedre på mcern kan jeg tro på, selv om den ikke skal ligge mer enn 5min på BK.

LOL, kommer vel snart en McDonalds fyr og sier akkurat det motsatt. Det eneste som er spiselig på disse plassene er alt utenom burgere, for eksempel nuggets.

 

Nuggetsen på Burger King derimot er av laber kvalitet, når man biter i den henger den knapt sammen noe som tyder på at den er laget av en eller annen masse. Sist jeg var på Burgerking og skulle bestille nuggets, vet dere hva de spurte meg om.... om jeg skulle ha 5, 8 eller 20 biter? Joda, stod der som ett spørsmålstegn og lurte på om det ikke var noe mellom 8 og 20 men det hadde de ikke klart å lage.

 

Burgerne på McDonalds er ikke topp nei men de har så mye annet godt at det blir som oftest McDonalds som blir valget.

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden, men skal gi dere en smule info hva som er hoveforskjellen på burgerking og Mcern. Tror mange kommer til å foretrekke Burgerking etter dette korte inlegget.

 

Hovedforskjellen på mcern og burgerking er på Burgerking blir burgeren laget når du bestiller den eller så skal den ikke ha ligget mer enn 10 minutter. På mcern kan burgerne ligge lenge, og jeg mener leeeenge. De lager som oftest alt på forhånd og har sett at de ikke bare fyller opp slusene men lager hauger av burgere som ligger på bordet. Disse fyller de med forskjellige ting etter hva som blir solgt. så disse er halvferdige. Sier ikke at alle burgking er like flinke på å forholde seg til regler, men der jeg jobber er de det, er faktisk Den beste eller en av de beste i hele landet. At pommes fritten er bedre på mcern kan jeg tro på, selv om den ikke skal ligge mer enn 5min på BK.

 

Ehh. Noensinne jobbet på McD ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...