Gå til innhold

Idol 2007 - Hva synes dere så langt?


Anbefalte innlegg

Han legger mere enn bare positivt i ordet "fantastisk"..det kan jo brukes om mye rart. Fantastisk rævva, fantastisk bra, fantastisk stygg. Han velger ordene sine med omhu, det digger jeg ham for. Nesten alt han sier må tolkes etterpå.

 

Jeg vedder på han fikk dype sår i sjelen av å høre enkeltes radbrekking av låtene hans.

Også er det jo latterlig å spørre ham om han ville vært med i Idol hvis han hadde hatt muligheten for 20 år siden. Hallo, mannen har spilt utsolgte stadionkonserter i ett tiår.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Harket har alltid vært en veldig sær og filosofisk type. Han kan finne på å svare helt kosmisk på simple spørsmål, og dra inn helt far-out hypoteser og analogier og sammenligninger istedet for å svare direkte.

 

Ikke engang kona skjønte ofte hva han pratet om.

Han ønsker i allefall å være en sær og filosofisk type... han har lyktes godt med sær...

Hvem kan vel glemme at han for et helt pressekorps filosoferte bort hele den fysiske verden :p

 

Synge kan han...men tenkinga bør overlate til andre....

Lenke til kommentar

Morten harket sier noe som mange av årets deltagere virkelig burde ta tak i. Man skal bruke sangstemmen som et instrument for å lage fin lyd, ikke for å vise at man kan synge. Lenge siden vi har hatt så dårlige deltagere som i år. A-ha runden på fredag var ikke så verst da. Kim-Rune og Åste syngte for første gang brukbart. Virker som de faktisk lærte noe av harket. Ok da, Åste gjorde det egentlig veldig bra på fredag, likte de høye partiene. Veldig interessant og pent å høre på.

Mulig jeg er litt negativ, men Isabella burde ikke ha røket!^^

 

synge kan han...men tenkinga bør overlate til andre....

Mange som kan synge, men få som klarer å få solgt plater/oppnå gode anmeldelser. Harket må ha tenkt noe riktig ;)

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg med norsk idol vs american idol er at nivået på deltakerne der borte er skyhøyt, mens her i Norge har vi liksom sendt mye av bunnslammet videre. I USA ville en kar som Timian vært ute før han kom til innledningsrundene, og hvertfall ikke vært i finalen.

 

Se f.eks. hun som vant i år, Jordin Sparks. Fantastisk sangtalent helt fra starten av. Der var det sånn at man visste alle kunne synge, så det gikk mest på å få låtene bra frem.

 

Men her sitter man med en følelse at de ikke kan synge, bare er der fordi Timian har et fårete glis hele tiden. Ingen i de siste finalerundene i USA sto og stotret eller sang falsk nesten hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Mange som kan synge, men få som klarer å få solgt plater/oppnå gode anmeldelser. Harket må ha tenkt noe riktig ;)

Hehe... nå var det i forbindelse med hans ønske om å fremstå som "dyp" da... ;)

 

Nå skal heldigvis ikke Timian synge coverlåter hvis han gir ut plate da.. :)

Riiight...

Idol maskineriet har en tendens til å benytte den dårligst betalte låtskriveren de kan finne...evt. covre låter som allerede er floppa med andre artister...

Timian er avhengig av å ryke ut dersom han vil gjøre sin greie.

 

Det eneste som er sikkert er at vinneren av Idol vinner berømmelse i noen uker og kanskje en og annen tur sponset av se&hør :yes:

Lenke til kommentar

Det er godt at dei slutta med å avhalde World Idol etter første runde, for me hadde ikkje hatt noko som helst å stille opp med i åra som følger etter Kurt. Som for øvrig, etter ming meining, er den einaste gode artisten me har hatt.

 

At Timian framleis er med er for meg eit mysterium, ja, han har ei spesiell stemme, men det høyrest jo ikkje bra ut, eg forstår det ikkje. Håret ser ut som eit kråkereir til ei dame på 40 og som andre har nevnt, tenna heng på tørk. Enkelte har gått vidare på utsjånad og karakter snarare enn sangprestasjonar, men kva er det Timian går vidare på?

Lenke til kommentar
Det er godt at dei slutta med å avhalde World Idol etter første runde, for me hadde ikkje hatt noko som helst å stille opp med i åra som følger etter Kurt. Som for øvrig, etter ming meining, er den einaste gode artisten me har hatt.

 

At Timian framleis er med er for meg eit mysterium, ja, han har ei spesiell stemme, men det høyrest jo ikkje bra ut, eg forstår det ikkje. Håret ser ut som eit kråkereir til ei dame på 40 og som andre har nevnt, tenna heng på tørk. Enkelte har gått vidare på utsjånad og karakter snarare enn sangprestasjonar, men kva er det Timian går vidare på?

Sjarm. Så å si alle jentene jeg kjenner synes han er "såååå shøøøøøøt :love: :love:".

 

Uansett så liker jeg stemmen hans, jeg. Men han er nok ikke topp-20 materiale(og takk gud for det).

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke Timian har har nådd opp til mine forventninger etter at jeg så han på audition. Fordi når han synger sine egne sanger er han kjempegod. Men når han skal starte å synge coverlåter så bommer han helt.

Jeg tror at Timian passer best til å sitte på en stol med sin egen kassegitar og synge sine egne sanger.. :)

For ja, han har skuffet siden audition. Dommerne trodde han skulle vinne Idol 2007, nå tror de han ryker ut hver bidige runde.

Lenke til kommentar
Jeg tror at Timian passer best til å sitte på en stol med sin egen kassegitar og synge sine egne sanger.. :)

For ja, han har skuffet siden audition. Dommerne trodde han skulle vinne Idol 2007, nå tror de han ryker ut hver bidige runde.

 

Han passer å ha med på en hyttetur. Han gjør seg ikke i idolkonseptet og jeg tviler på at jeg hadde brukt tiden på å høre en cd fra den kanten. Når han frykter å miste stemmer fordi det ryktes at han fikk kjæreste, vel det viser et fokus og en innstilling som gjør at han burde blitt sparket ut først som sist. Ingen artist å spore da. Men han er ung, han lærer vel etterhvert :)

 

Men det virker som han har gått seg litt vill og plutselig står på en scene han ikke hører hjemme på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...