Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread

fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rooney og Tevez er to utrolig gode spisser, men og si at de er en av verdens beste spisesr og ikke Fernando Torres - det blir for dumt synes jeg.

Kan nevne at jeg ar United supporter.

Skrevet

må vi ikke glemme at Torres var på god vei til Old Trafford sesongen før han kom til Reds.....Så han har jo kvaliteter alle lag vil ha, men tror at Rooney og Tevez har bedre sammspill, enn spissene i Liverpool ;)

Skrevet

Samspill = Prima

her United scorer høyt

Ferdinand+Vidic = Verdensklasse

Rooney+Tevez= Verdensklasse

Pluss en midtbane i verdensklasse, som gjør at ManUtd er blant verdens beste lag for tida

Skrevet
Samspill = Prima

her United scorer høyt

Ferdinand+Vidic = Verdensklasse

Rooney+Tevez= Verdensklasse

Der ligger scorer dere høyt ja. Ferguson er flink til å finne de rette spillerne og drille de sammen.

Skrevet
Hva har Ronaldo å gjøre med samspilte duoer å gjøre?

Han er tilsammen to spillere ;) neida, jeg bare mener at C.Ronaldo har mye å si for Manchester United

Skrevet
Hva har Ronaldo å gjøre med samspilte duoer å gjøre?

Han er tilsammen to spillere ;) neida, jeg bare mener at C.Ronaldo har mye å si for Manchester United

Der er du ikke alene. Det antallet mål han setter i løpet av en sesong sier vel alt.

Skrevet

Skal ta opp noe som jeg garantert kommer til å bli kalt for stygge ting for:

Er egentlig Carragher så pokkers god? Jeg mener, i England var han vel 4. valg elns. på stopperplassen før han sa nei til landslaget.

Skrevet

Han har jo helt klart begrensninger, blant annet på det tekniske spillet sitt så sliter han stort noen ganger. Men taklingene hans og spilleforståelsen og spiriten hans er utrolig mye verdt, og uten ham ville ikke Liverpool vært i nærheten av CL-finalen verken i 05 eller 07. En definitiv matchvinner for oss har han vært :)

Skrevet
Build a bonfire, build a bonfire

Put the scousers on the top.

Put the city in the middle

And burn the fuckin lot...

Alltid like morsomt med hardcore supportere fra møblerte hjem :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...