Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

Et spørsmål CCola; synes du Gerrard var god i fjor?

Ja absolutt. Som sagt (ikke at det har såå stor mening), så ble han jo nominert til verdens beste spiller av 3 forskjellige grupper (om ikke jeg tar veldig feil)? Det må da si litt? Han kan iallfall ikke ha spilt dårlig, men det var absolutt ikke hans beste sesong.

Virker veldig på meg som om du ikke har sett kampene. Ikke bare pga. at du mener han var bedre enn Scholes, men at du tar utgangspunkt i kåringer og hva du har lest.

 

Og hvem blir vel ikke nominert til verdens beste spiller? Det er vel sånn 30-50 folk som blir nominert, og disse kåringene går jo like mye på navn som på godt spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, denne diskusjonen dreide seg jo plutselig om fjorårets sesong. Kanskje Scholes var nærmere Gerrard en noen annen gang ifjor, men som sagt. Gerrard har endel vanskeligere jobb enn Scholes har i United. Han har ikke samme klassespillerene som Scholes har, og han har jo tross alt kapteinsjobben også å tenke på, men vet ikke om dette har så veldig mye å si.

 

Hehe, du mener Scholes aldri har vært bedre enn Gerrard, herregud. Det er en grunn til at Scholes har spilt fast på United i 10 år nå.....ikke vær så jævla ignorant på det området.

 

"Kanskje Scholes var nærmere Gerrard en noen annen gang ifjor"

 

Jeg må spy, seriøst. Jeg blir kvalm. Makan til blind supporter. Det jeg reagerer på er at du sier at Scholes aldri har vært nærme Gerrard. Scholes på sitt absolutte toppnivå slår ikke Gerrard engang.

Lenke til kommentar
Et spørsmål CCola; synes du Gerrard var god i fjor?

Ja absolutt. Som sagt (ikke at det har såå stor mening), så ble han jo nominert til verdens beste spiller av 3 forskjellige grupper (om ikke jeg tar veldig feil)? Det må da si litt? Han kan iallfall ikke ha spilt dårlig, men det var absolutt ikke hans beste sesong.

Virker veldig på meg som om du ikke har sett kampene. Ikke bare pga. at du mener han var bedre enn Scholes, men at du tar utgangspunkt i kåringer og hva du har lest.

 

Og hvem blir vel ikke nominert til verdens beste spiller? Det er vel sånn 30-50 folk som blir nominert, og disse kåringene går jo like mye på navn som på godt spill.

Du spurte jo om jeg syntes Gerrard spilte bra fjor?? Det har vel ingenting med Scholes å gjøre, som jeg ser det. Og at du sier jeg ikke har sett kampene bryr jeg meg ikke om, for det har jeg.

 

Om Scholes har blitt nominert, har du sagt noe annet. Dere var nå ganske høy på pæra iår, når Ronaldo ble nominert, og kom på 2. :)

 

Nuff said.

 

Scholes på sitt absolutte toppnivå slår ikke Gerrard engang.

Riktig, min venn ;)

Lenke til kommentar
Hehe, du mener Scholes aldri har vært bedre enn Gerrard, herregud. Det er en grunn til at Scholes har spilt fast på United i 10 år nå.....ikke vær så jævla ignorant på det området.

 

"Kanskje Scholes var nærmere Gerrard en noen annen gang ifjor"

 

Jeg må spy, seriøst. Jeg blir kvalm. Makan til blind supporter. Det jeg reagerer på er at du sier at Scholes aldri har vært nærme Gerrard. Scholes på sitt absolutte toppnivå slår ikke Gerrard engang.

Gerrard er litt yngre enn Scholes, og Scholes har nok vært bedre en Gerrard noen sesonger. Men i de siste 4-5årene har Gerrard vært kongen av et ellers tafatt Liverpoollag, da tenker jeg på PL. "Kanskje Scholes var nærmere Gerrard en noen annen gang ifjor", mente jeg med de siste 4-5 årene, etter Gerrard virkelig hadde kommet seg.

 

Ikke noen grunn til å bli helt hysterisk, å komme med anklagelser at jeg aldri ser fotball, ikke har fotballsyn for fem øre o.l. Det har jeg. Og min mening, er at Gerrard har spilt bedre enn Scholes de siste 4-5årene, MED TANKE på hvilke spillere Gerrard/Scholes har både fremfor og bak seg :)

Lenke til kommentar

Du kan ikke ha sett mye når du mener Gerrard gjorde en sesong som var bedre enn Scholes sin ifjor. Å du blir ikke akkurat backet opp av din medsupportere som nok klarer å se klart i denne saken, at Gerrard hadde langt fra sin beste sesong ifjor. Mye grunnet disponering på kant o.l.

 

Og min mening, er at Gerrard har spilt bedre enn Scholes de siste 4-5årene

Ikke bare ifjor nei, men de 5 siste årene faktisk. Ja jøss. Du vet at Scholes holdt Gerrard fra en helt fast plass på det Engelske landslaget frem til han ga seg?

Lenke til kommentar
Ikke bare ifjor nei, men de 5 siste årene faktisk. Ja jøss. Du vet at Scholes holdt Gerrard fra en helt fast plass på det Engelske landslaget frem til han ga seg?

Tja, Scholes sluttet på landslaget i 2003 eller 2004? Det er snart 4/5 år siden. Gerrard's karriere blomstret først for 4-5 år siden. Om Scholes enda hadde spilt på landslaget tror jeg Gerrard hadde hatt plassen. Men det er vel kanskje fordi Gerrard bygger image? ;)

Lenke til kommentar
Torres lever for kjendisstatusen og pengene like mye som fotballen i seg selv.

 

Hvis Torres kan prestere mer stabilt og ikke være så opptatt av å være fjortissforbilde så kan han bli genialt god.

Hvor i all verden tar du dette fra?

 

Denne krever en saftig mengde forklaring.

 

Torres gikk NED i lønn for å spille for Liverpool. Han kjørte fly på turistklasse fra Madrid til England. Han er kanskje den mest beskjedne Liverpoolspilleren. At han ser bra ut og ikke har arr er ikke hans feil.

Lenke til kommentar
Torres lever for kjendisstatusen og pengene like mye som fotballen i seg selv.

 

Hvis Torres kan prestere mer stabilt og ikke være så opptatt av å være fjortissforbilde så kan han bli genialt god.

Hvor i all verden tar du dette fra?

 

Denne krever en saftig mengde forklaring.

 

Torres gikk NED i lønn for å spille for Liverpool. Han kjørte fly på turistklasse fra Madrid til England. Han er kanskje den mest beskjedne Liverpoolspilleren. At han ser bra ut og ikke har arr er ikke hans feil.

 

Torres ser bra ut? Små søte fregner og null skjeggvekst. Fyren ser ut som han er 13.

Lenke til kommentar
Jeg fulgte Torres i perioden 2001-2003 hvor han var fast spiss på aldersbestemte landslag, og makan til Playboy skal man lete lenge etter. Mulig han har endret seg, men i den perioden var det ekstremt.

på hvilken måte? eksempler, kilder? skal vi bare ta deg på ordet?

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar
Jeg fulgte Torres i perioden 2001-2003 hvor han var fast spiss på aldersbestemte landslag, og makan til Playboy skal man lete lenge etter.

Er det grunlaget for utsagnet ditt om at han lever for kjendisstatusen, og har vært et fjortisforbilde? Hallo! Det er 5-6 år siden det du referer til, da han faktisk var 15-16 år gammel. Skulle nesten bare mangle spør du nå meg.

Lenke til kommentar
Torres lever for kjendisstatusen og pengene like mye som fotballen i seg selv.

 

Hvis Torres kan prestere mer stabilt og ikke være så opptatt av å være fjortissforbilde så kan han bli genialt god.

Hvor i all verden tar du dette fra?

 

Denne krever en saftig mengde forklaring.

 

Torres gikk NED i lønn for å spille for Liverpool. Han kjørte fly på turistklasse fra Madrid til England. Han er kanskje den mest beskjedne Liverpoolspilleren. At han ser bra ut og ikke har arr er ikke hans feil.

 

Torres ser bra ut? Små søte fregner og null skjeggvekst. Fyren ser ut som han er 13.

 

Derav et fjortisforbilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...