Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

Du mener at Tevez er best magt87 mener at Torres er best, hva er problemet?

Dette er diskusjon.no. VGD finner du her.

 

Så du tror du kan klare å omvende han til å mene at Tevez er bedre? Vet det er diskusjon.no.....

Tror poenget er at det er diskusjon.no, hvis du ikke tar den nå så må du sende forespørsel til forumstyret om videre utredning :)

 

Poenget mitt er at det kommer personlige meninger og argumenter som man ikke kommer noen vei med

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja. Dere om det, som jeg skjønner er dere alle United supportere, og da skjønner jeg dere ;)

 

Dårlig unnskyldning. Scholes ER bedre enn Alonso/Mascherano, og ifjor var han jaggu bedre enn "Captain Fantastic" også, og det i en alder av 32!

Okei, hvis du mener det, så skal du få mene det. Rart Gerrard ble nominert til verdens beste spiller av både FIFA, spillerne og managerne. Ble Scholes det?

 

Tar du de Fifa-kåringene seriøst? Kan jo bare se på hvor mye søppel som ble nominert ifjor.

 

Syntes du Gerrard var bedre enn Scholes ifjor så du ikke kampene, rett og slett, det er latterlig å hevde noe annet.

 

 

Når C.Ronaldo ikke ble kåret til verdens beste denne kåringa, sier det hvor lite man kan se på slike kåringer. :)

 

 

Jaja. Dere om det, som jeg skjønner er dere alle United supportere, og da skjønner jeg dere ;)

 

Dårlig unnskyldning. Scholes ER bedre enn Alonso/Mascherano, og ifjor var han jaggu bedre enn "Captain Fantastic" også, og det i en alder av 32!

Okei, hvis du mener det, så skal du få mene det. Rart Gerrard ble nominert til verdens beste spiller av både FIFA, spillerne og managerne. Ble Scholes det?

Nå vet vi jo ihvertfall at du ikke ser kamper, men baserer alt du sier på hva du leser og hører. Såklart var Scholes bedre enn Gerrard i fjor, bare en tulling kan mene noe annet. Dessuten går de kåringene mer på navn enn på prestasjoner på banen.

Jeg har sett hver kamp ifjor, og så langt iår, og jeg kan med sikkerhet si at Gerrard spilte bedre en Scholes. Herregud da. Gerrard vc Scholes? Er det verdt en diskusjon?

Jeg finner kåringer, utmerkelser etc, ja. Syntes det er ett flott bilde på hvordan spillere spiller. Så må bare dere komme med pasningsprosenten deres. :)

 

Gerrard er og blir bedre en Scholes, og hvis dere klarer å trekke såpass konklusjoner ut av det at jeg faktisk ikke ser kamper, så eh..

Lenke til kommentar
herregud NightKeeper. herregud....

 

Hehe, skal DU av alle komme og sette meg på plass..?

 

Tror forøvrig ikke noe på at CCola så Scholes ifjor, han er vel den eneste Liverpool-supporter som mener Gerrard var bedre enn Scholes, kanskje Danielzu mener det samme....?

 

Må nok skuffe deg der ja ;)

Scholes var bedre enn de fleste i 067 sesongen, no arguments here

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Jeg har sett hver kamp ifjor, og så langt iår, og jeg kan med sikkerhet si at Gerrard spilte bedre en Scholes. Herregud da. Gerrard vc Scholes? Er det verdt en diskusjon?

Jeg finner kåringer, utmerkelser etc, ja. Syntes det er ett flott bilde på hvordan spillere spiller. Så må bare dere komme med pasningsprosenten deres. :)

 

Gerrard er og blir bedre en Scholes, og hvis dere klarer å trekke såpass konklusjoner ut av det at jeg faktisk ikke ser kamper, så eh..

Ja det er verdt en diskusjon når du hevder Scholes var dårligere enn Gerrard ifjor. Noe som er hårreisende. Scholes spilte kanskje sin beste sesong i United, å Gerrard en av sine verste i Liverpool. Du har helt klart et elendig blikk for fotball for overhode hevde at Gerrard spilte stabilt godt i hele fjor, for det må han ha gjort for å slå eminente Scholes som sammen med Ronaldo nok var det avgjørende for ligagullet ifjor.

 

Jeg tar 92% feilfrie pasninger foran alle Fifa utmerkelser i verden, for jeg vet hvertfall hva som betyr noe.

Lenke til kommentar

Jeg har sett hver kamp ifjor, og så langt iår, og jeg kan med sikkerhet si at Gerrard spilte bedre en Scholes. Herregud da. Gerrard vc Scholes? Er det verdt en diskusjon?

Jeg finner kåringer, utmerkelser etc, ja. Syntes det er ett flott bilde på hvordan spillere spiller. Så må bare dere komme med pasningsprosenten deres. :)

 

Gerrard er og blir bedre en Scholes, og hvis dere klarer å trekke såpass konklusjoner ut av det at jeg faktisk ikke ser kamper, så eh..

Du kan da ikke ha sett alle kampene hvis du mener gerrard er best! det er ikke vært no diskusjon nei fordi Scholes er best. Jeg mener Scholes har en av verdens beste skudd og kanje den beste til å slå passninger, og han er heller ikke dårlig til å løpe heller, og det er jo det en sentral midtbane trenger da!

Lenke til kommentar
herregud NightKeeper. herregud....

 

Hehe, skal DU av alle komme og sette meg på plass..?

 

Tror forøvrig ikke noe på at CCola så Scholes ifjor, han er vel den eneste Liverpool-supporter som mener Gerrard var bedre enn Scholes, kanskje Danielzu mener det samme....?

Hvordan kan du si at jeg er den eneste Liverpool supportere som sier at Gerrard var bedre en Scholes ifjor? Det tror jeg neppe noe på, men om jeg er det, så står jeg på det. Gerrard med det laget han hadde/har er nok topp 3 verdens beste midtbanespillere.

Lenke til kommentar
herregud NightKeeper. herregud....

 

Hehe, skal DU av alle komme og sette meg på plass..?

 

Tror forøvrig ikke noe på at CCola så Scholes ifjor, han er vel den eneste Liverpool-supporter som mener Gerrard var bedre enn Scholes, kanskje Danielzu mener det samme....?

Hvordan kan du si at jeg er den eneste Liverpool supportere som sier at Gerrard var bedre en Scholes ifjor? Det tror jeg neppe noe på, men om jeg er det, så står jeg på det. Gerrard med det laget han hadde/har er nok topp 3 verdens beste midtbanespillere.

 

Alle andre er uenige, ta av deg brillene og slutt og forsvar hykler-kapteinen.

Lenke til kommentar
Kan du ikke ta til sunn fotball fornuft eller gutt?

Om du lærer deg å skrive bokmål så kanskje. :) Jeg forstod ikke ett ord av det du skrev over.

 

Uansett, jeg mener Gerrard er bedre en Scholes. Det er min objektive mening, og jeg skjønner om dere mener annet. :)

 

EDIT: Added..

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Litt sen der ja, hehe. Hørte at El Nino hadde YNWA på innsiden av kapteinsbindet forresten, stemmer dette?

 

Stemmer det, han fikk det av kameratgjengen sin i bursdagsgave.. De andre tatoverte You´ll Never Walk Alone på armen, men Torres syntes det ble feil, siden han var A. Madrid spiller på det tidspunktet.

 

Dette stemmer ikke nei. På kapteinsbindet til Torres sto det "We'll Never Walk Alone". Han fikk det fra en kameratgjeng i bursdagesgave eller noe sånt, men dette ser jeg allerede er nevnt.

 

Jaja. Dere om det, som jeg skjønner er dere alle United supportere, og da skjønner jeg dere ;)

 

Dårlig unnskyldning. Scholes ER bedre enn Alonso/Mascherano, og ifjor var han jaggu bedre enn "Captain Fantastic" også, og det i en alder av 32!

Okei, hvis du mener det, så skal du få mene det. Rart Gerrard ble nominert til verdens beste spiller av både FIFA, spillerne og managerne. Ble Scholes det?

 

Hvorfor drar du opp at Gerrard ble nominert til verdens beste spiller for noen år siden? Han ble vel ikke nominert i fjor? Og da var Scholes soleklart den beste sentrale midtbanespilleren. At Gerrard var bedre for 2 år siden, det stemmer kanskje, men Scholes var best i fjorårets sesong.

 

Når det gjelder Tevez og Torres diskusjonen så velger jeg Torres, til tross for at jeg elsker Manchester United. Jeg synes Torres er hakket bedre, i tillegg har han scoret mer enn Tevez denne sesongen. Den utrolige farten og den gode teknikken til Torres gjør han farlig med en gang han mottar ballen.

Lenke til kommentar
Hvorfor drar du opp at Gerrard ble nominert til verdens beste spiller for noen år siden? Han ble vel ikke nominert i fjor? Og da var Scholes soleklart den beste sentrale midtbanespilleren. At Gerrard var bedre for 2 år siden, det stemmer kanskje, men Scholes var best i fjorårets sesong.

 

Når det gjelder Tevez og Torres diskusjonen så velger jeg Torres, til tross for at jeg elsker Manchester United. Jeg synes Torres er hakket bedre, i tillegg har han scoret mer enn Tevez denne sesongen. Den utrolige farten og den gode teknikken til Torres gjør han farlig med en gang han mottar ballen.

Enig der, i tillegg har jo ikke Torres akkurat det laget som Tevez har bak seg.

 

Tja, denne diskusjonen dreide seg jo plutselig om fjorårets sesong. Kanskje Scholes var nærmere Gerrard en noen annen gang ifjor, men som sagt. Gerrard har endel vanskeligere jobb enn Scholes har i United. Han har ikke samme klassespillerene som Scholes har, og han har jo tross alt kapteinsjobben også å tenke på, men vet ikke om dette har så veldig mye å si.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Et spørsmål CCola; synes du Gerrard var god i fjor?

Ja absolutt. Som sagt (ikke at det har såå stor mening), så ble han jo nominert til verdens beste spiller av 3 forskjellige grupper (om ikke jeg tar veldig feil)? Det må da si litt? Han kan iallfall ikke ha spilt dårlig, men det var absolutt ikke hans beste sesong. :)

 

EDIT:

Gerrard førte jo faktisk Liverpool til CL-finale når jeg tenker meg om også :)

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...