Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

Build a bonfire, build a bonfire

Put the scousers on the top.

Put the city in the middle

And burn the fuckin lot...

Alltid like morsomt med hardcore supportere fra møblerte hjem :p

Møblert? ok litt da. Men språkbruken i heimen ekke pen under man united kamper.

 

 

Park Park wherever you may be, you eat dogs in your home country, it could be worse, you could be scouse, eating rats in a council house

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rafa er en latterlig dårlig manager :D Jeg synes kanskje han hadde passet bedre som landslagstrener :hmm:

Du har jo faen ikke peiling på hva du prater om gutt. Kom med saklige svar/diskusjoner.

 

Men, er forsåvidt enig at Benitez ikke passer helt til Liverpool, hadde gjerne sett for meg Mourinho i førersetet, men Benitez er jo en fantastisk manager!

Lenke til kommentar
Whut, først klager du på han. Så sier du at Josè passer i Liverpool? jimminyjillikers.

Jepp, sier at Josè passer bedre i Liverpool enn hva Rafa gjør. Var det rart?

 

Haha. På hvilken måte? Begge managerene er ikke akkurat kjent for sin offensive spillestil. Og at en Liverpool-supporter vil ha Mourinho er jo bare helt latterlig mtp på div. uttalelser oppgjennom...

Lenke til kommentar
Whut, først klager du på han. Så sier du at Josè passer i Liverpool? jimminyjillikers.

Jepp, sier at Josè passer bedre i Liverpool enn hva Rafa gjør. Var det rart?

 

Haha. På hvilken måte? Begge managerene er ikke akkurat kjent for sin offensive spillestil. Og at en Liverpool-supporter vil ha Mourinho er jo bare helt latterlig mtp på div. uttalelser oppgjennom...

Hvis man aldri hadde ansatt en manager som hadde sagt noe stygt om sine erkefiender oppigjennom tiden, så hadde man aldri kunne ansatt noen.

 

Tror Josè kunne gjort det bra i LFC, jeg ;) Men det blir bare en drøm..

Lenke til kommentar
Whut, først klager du på han. Så sier du at Josè passer i Liverpool? jimminyjillikers.

Jepp, sier at Josè passer bedre i Liverpool enn hva Rafa gjør. Var det rart?

 

Haha. På hvilken måte? Begge managerene er ikke akkurat kjent for sin offensive spillestil. Og at en Liverpool-supporter vil ha Mourinho er jo bare helt latterlig mtp på div. uttalelser oppgjennom...

Hvis man aldri hadde ansatt en manager som hadde sagt noe stygt om sine erkefiender oppigjennom tiden, så hadde man aldri kunne ansatt noen.

 

Tror Josè kunne gjort det bra i LFC, jeg ;) Men det blir bare en drøm..

Han har uansett ikke lov etter avtale å trene en klubb i England på to år tror jeg det var XP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...