Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ekte Man United fans sier ikke ManU, om noen gjør skal jeg jakte de ned og fortelle dem!

 

Hva karakteriserer du som en ekste ManU fans da?

En som ikke sier ManU tenker jeg? Vips så var halvparten av de påståtte 300mill (var det ikke det?) Unitedfansen borte..

 

Ja, litt rar måte å dømme om man er en ekte fans eller ei...

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Ekte Man United fans sier ikke ManU, om noen gjør skal jeg jakte de ned og fortelle dem!

 

Hva karakteriserer du som en ekste ManU fans da?

En som ikke sier ManU tenker jeg? Vips så var halvparten av de påståtte 300mill (var det ikke det?) Unitedfansen borte..

 

333 millioner var det btw...

 

Alle lag har uekte fans, jeg f.eks har en kompis som er litt merkelig, han har vært på Old Trafford flere ganger enn meg, men følger ikke mye med på laget, han sprader rundt i en Chelsea-drakt fordi han syntes den er kul. Rivalisering og sånt skjønner han seg ikke på :p

Lenke til kommentar
333 millioner var det btw...

 

Alle lag har uekte fans, jeg f.eks har en kompis som er litt merkelig, han har vært på Old Trafford flere ganger enn meg, men følger ikke mye med på laget, han sprader rundt i en Chelsea-drakt fordi han syntes den er kul. Rivalisering og sånt skjønner han seg ikke på :p

 

Hehae. Kjenner til typen.

Har en kompiss som ifølge seg selv er die hard Arsenal fan. Han ser iløpet av året 1/4 av kampene, han har aldri vert over å sett kamp, han har ikke kjøpt drakt eller noe annet for å støtte klubben, og han baserer all sin kunnskap om Arsenal via youtube videoer og FM.

 

Ifølge denne gutten er Carlos Vela et større talent enn Messi. Adebayor er betre enn Drogba. Fabregas er dobbelt så god som Gerrard. Og Almunia har alltid vert PLs beste keeper, han har bare ikke fått fram potensialet.

Lenke til kommentar
333 millioner var det btw...

 

Alle lag har uekte fans, jeg f.eks har en kompis som er litt merkelig, han har vært på Old Trafford flere ganger enn meg, men følger ikke mye med på laget, han sprader rundt i en Chelsea-drakt fordi han syntes den er kul. Rivalisering og sånt skjønner han seg ikke på :p

 

Hehae. Kjenner til typen.

Har en kompiss som ifølge seg selv er die hard Arsenal fan. Han ser iløpet av året 1/4 av kampene, han har aldri vert over å sett kamp, han har ikke kjøpt drakt eller noe annet for å støtte klubben, og han baserer all sin kunnskap om Arsenal via youtube videoer og FM.

 

Ifølge denne gutten er Carlos Vela et større talent enn Messi. Adebayor er betre enn Drogba. Fabregas er dobbelt så god som Gerrard. Og Almunia har alltid vert PLs beste keeper, han har bare ikke fått fram potensialet.

 

Hehe, han lever i annen verden, FM...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvilket han vel allerede er. Bedre fart, bedre fysikk og mer målfarlig. Tevez jobber dog mer. Torres står med 21 scoringer på totalt 31 kamper, Tevez står med 15 scoringer på totalt 32 kamper. I ligaen har Tevez et scoringssnitt på 0,46 mål per kamp fra start, Torres har et scoringssnitt på 0,75 mål per kamp fra start. Jeg sliter med å se hvordan Tevez er bedre på noe annet enn at han er en jævel til å jobbe, men i mine øyne er Torres bedre på alt annet. For at jeg dog ikke skal lasses ned med drapstrusler på PM, så skal jeg også legge til at Tevez er en spiller jeg veldig gjerne ville hatt i Liverpool som makker til Torres. :)

Lenke til kommentar
Hvilket han vel allerede er. Bedre fart, bedre fysikk og mer målfarlig. Tevez jobber dog mer. Torres står med 21 scoringer på totalt 31 kamper, Tevez står med 15 scoringer på totalt 32 kamper. I ligaen har Tevez et scoringssnitt på 0,46 mål per kamp fra start, Torres har et scoringssnitt på 0,75 mål per kamp fra start. Jeg sliter med å se hvordan Tevez er bedre på noe annet enn at han er en jævel til å jobbe, men i mine øyne er Torres bedre på alt annet. For at jeg dog ikke skal lasses ned med drapstrusler på PM, så skal jeg også legge til at Tevez er en spiller jeg veldig gjerne ville hatt i Liverpool som makker til Torres. :)

 

Carlos Tevez:

PL: 22 kamper, 11 mål, 7 assist

CL: 6 kamper (4 inn, 2 ut), 3 mål, 1 assist

FA: 1 kamp, 1 mål, 0 assist.

Totalt: 29 kamper, 15 mål, 8 assist

 

Fernando Torres:

PL: 21 kamper, 15 mål, 2 assist

CL: 5 kamper (0 inn, 2 ut), 3 mål

FA: 1 kamp, 0 mål, 1 assist.

LC: 1 kamp, 3 mål

Totalt: 29 kamper, 21 mål, 3 assist

 

 

Jevnt, med andre ord. Torres er selvsagt ikke best på alt.

Lenke til kommentar

Hvis vi nå analyserer statistikken til Nigthkeeper ser vi følgende:

 

- Tevez er direkte ansvarlig for 11 + 7 (assists) mål = 18 mål (pl)

- Torres er direkte ansvarlig for 15 + 2 (assists) mål = 17 mål (pl)

 

- Tevez er direkte ansvarlig for 3 + 1 (assist) mål = 4 mål (cl)

- Torres er direkte ansvarlig for 3 mål = 3 mål (cl)

 

MAO. Tevez er ansvarlig for flest mål, ergo en bedre spiss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...