Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobben til en spiss er å skåre mål. Torres har definitivt vært mer målfarlig enn både Rooney og Tevez, ergo er han en bedre spiss. Han har så og si ene og alene (Gerrard har vært flink han også ;-)) sørget for at Liverpool fremdeles kjemper om de gjeveste valørene i Premier League.

 

Hva utseendet hans angår så er han en kjekk mann uten særlig grad av ansiktshår. Kanskje bør han oppsøke Giggs å få noen gode råd ang. skjeggvekst.

Det er uansett uviktig hvordan han ser ut, så lenge han gjør jobben sin ute på banen. Blir flau av enkelte her inne i tråden som henger seg opp i utseendet til Torres, i stedet for å kommentere kvalitetene hans som fotballspiller.

Lenke til kommentar
Jobben til en spiss er å skåre mål. Torres har definitivt vært mer målfarlig enn både Rooney og Tevez, ergo er han en bedre spiss. Han har så og si ene og alene (Gerrard har vært flink han også ;-)) sørget for at Liverpool fremdeles kjemper om de gjeveste valørene i Premier League.

 

Jeg er egentlig ikke helt enig i det første der. Jeg ville heller skrevet: Jobben til en spiss er å sørge for at det blir scoret mål, på den statistikken vil ikke nødvendigvis Torres være på toppen lenger. Det er en veldig gammeldags holdning å si at spissen er den som scorer mål, når det i dagens moderne fotball ikke nødvendigvis er spissen som er toppscorer på et lag(jfr. C.Ronaldo).

Både Tevez og Rooney, særlig Tevez, har den egenskapen at de er vel så flinke til å legge opp til soleklare målsjangser som de er til å score selv, i tillegg er de mye mer hardtarbeidende enn den typiske goalgetteren.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg niglodd på statistikker, men har ikke Torres flere assist enn Tevez og Rooney også? Ikke til sammen selvfølgelig.

 

Det er godt mulig jeg tar feil.

 

Carlos Tevez:

PL: 20 kamper, 10 mål, 6 assist

CL: 5 kamper (3 inn, 2 ut), 2 mål, 1 assist

Totalt: 25 kamper, 12 mål, 7 assist - 19 målpoeng

 

Fernando Torres:

PL: 16 kamper, 11 mål, 2 assist

FA: 1 kamp, 0 mål, 1 asisst.

CL: 4 kamper (0 inn, 2 ut), 3 mål

LC: 1 kamp, 3 mål

Totalt: 21 kamper, 17 mål, 4 assist - 21 målpoeng

 

 

Ligacupen burde ikke telle spør du meg.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg niglodd på statistikker, men har ikke Torres flere assist enn Tevez og Rooney også? Ikke til sammen selvfølgelig.

 

Det er godt mulig jeg tar feil.

 

Du tar feil.

 

http://www.premierleague.com/page/Statisti...,,12306,00.html

 

Gerrard: 7

Rooney: 7

..

..

..

Tevez: 6

Giggs: 5

Nani: 4

 

..

 

..

 

..

 

Torres: 2

Da burde det si sitt, Tevez er bedre en Torres atm..

Lenke til kommentar
.... Og Torres er bedre enn dem begge to til sammen :)

Jeg skjønner ikke hvordan du kan tro det, Hvorfor skulle han være bedre enn 2 av verdens beste spillere tilsammen? Han er ikke verdens beste Spiss, ikke engang blant topp 5

 

Hmm... Det var selvfølgelig ment som en kødd da. Skulle vel kanskje vært litt tydeligere :p

 

Men når Tevez og Rooney er blant verdens beste spisser, så mener jeg at Torres er det også.

 

Edit. Ryan har skjønt det.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...