Gå til innhold

Avatarstriden fortsetter


Anbefalte innlegg

Skaff dere fotoalbum på hjemmesiden og plag folk med bilder der!

Kan evt bruke alle smiliene dere vil der også.

Men plz ikke sleng med en smiley etter hvert eneste utropstegn etc.

Blir som å lese en side sprøyta med skittles.

Virker som folk er blitt mer å mer interesert i å chatte på forumet i motsetning til det holdningen var før, men det er en annen historie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skaff dere fotoalbum på hjemmesiden og plag folk med bilder der!

Kan evt bruke alle smiliene dere vil der også.

Men plz ikke sleng med en smiley etter hvert eneste utropstegn etc.

Blir som å lese en side sprøyta med skittles.

Virker som folk er blitt mer å mer interesert i å chatte på forumet i motsetning til det holdningen var før, men det er en annen historie.

:lol::rofl:
Lenke til kommentar

Synes det er ufattelig hvor barnslig oppførsel folk kan prestere å vise på ett forum. Jeg har sett xx antall forums, hvor avatarer i forskjellige størrelser, animasjoner etc fungerer helt fint. Men på ett forum som hw.no hvor folk er så utrolig trangsynte og ikke vet å beherske seg, ja der skal vi alle lixom prøve å "overgå" de fastsatte krava til en avatar.

 

Ett tips folkens, VOKS OPP. Mer patetisk holdning en det en finner på dette forumet, skal en lete LENGE etter.

 

Begynner å se meg lei på fjortisholdningene på dette forumet.

Lenke til kommentar
Skaff dere fotoalbum på hjemmesiden og plag folk med bilder der!

Kan evt bruke alle smiliene dere vil der også.

Men plz ikke sleng med en smiley etter hvert eneste utropstegn etc.

Blir som å lese en side sprøyta med skittles.

Virker som folk er blitt mer å mer interesert i å chatte på forumet i motsetning til det holdningen var før, men det er en annen historie.

:lol::rofl:

:lol:

Lenke til kommentar

Gitt at jeg la inn et bilde på 9000x1 pixler. Hva skjer da....? :o

 

Dummy ser at noen virkelig har ødelagt sidelayouten..

--->

Dummy hater som resten av forumet å møtte scrolle unødhvendig. Og i særdeleshet verikal scrolling.

--->

Dummy banner seg selv. ;-)

 

[offtopic]

Går det an foresten: Å banne seg selv her?

[/offtopic]

Lenke til kommentar

Går det an foresten: Å banne seg selv her?

 

Indirekte går det vel an, spamme litt her og der så... Synes det er helt greit med avatarer jeg, 50x50 er stort nok og 6kb fordelt på 50x50 er meeer en nok. De fleste bruker vel ikke bmp uansett, bruker du gif går det jo enda bedre evt. png.

Har modem hjemme, og da går det helt greit og laste en side med avatarer. Animering merker jeg ikke noe til siden jeg har deaktivert det i opera..

Lenke til kommentar

Tja.. i går fikk jeg ved et uhell trykket på en eller annen link i en tråd. Og se der, en diger, stor mannekukk spratt opp på skjermen ! "Hva så" tror nok alle her nå. Kan bare si at mamma akkurat kom inn rommet! Så nå tror hun sikkert at hun har en homosønn !? SYKT hyggelig gjort må jeg si. Vise kjønnsdeler på hw.no forumet. HVORFOR lissom :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::evil:

Lenke til kommentar
Tja.. i går fikk jeg ved et uhell trykket på en eller annen link i en tråd. Og se der, en diger, stor mannekukk spratt opp på skjermen ! "Hva så" tror nok alle her nå. Kan bare si at mamma akkurat kom inn rommet! Så nå tror hun sikkert at hun har en homosønn !? SYKT hyggelig gjort må jeg si. Vise kjønnsdeler på hw.no forumet. HVORFOR lissom :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::evil:

 

 

LMAO! genialt, rett og slett genialt! *tørke lattertårer*

Lenke til kommentar

Føler vel at det med kjeppen var litt min skyld Dr.x. Men ikke vær sint på meg. I det store og hele, så var det Tor sin skyld som først tok å stjal avataren min :-?

 

Og som tidligere sagt her, så var det jo ikke en kjepp, men kun en uskyldig liten pung. Vet ikke om det engang går under støtene seksuelt materiale :roll: Blir vel noe alla det samme som å vise skrukken sin??

 

Uansett, så beklager jeg, og håper du klarer å overbevise din mor ang. din seksuelle legning med årene.. Lykke til.. :D

Lenke til kommentar
Føler vel at det med kjeppen var litt min skyld Dr.x. Men ikke vær sint på meg. I det store og hele, så var det Tor sin skyld som først tok å stjal avataren min  :-?  

 

Og som tidligere sagt her, så var det jo ikke en kjepp, men kun en uskyldig liten pung. Vet ikke om det engang går under støtene seksuelt materiale  :roll:  Blir vel noe alla det samme som å vise skrukken sin??

 

Uansett, så beklager jeg, og håper du klarer å overbevise din mor ang. din seksuelle legning med årene.. Lykke til..  :D

 

SUUUUUUUUUUUUUUR på deg. Var hvertfall det i går! HELVETE, hva er det hun tror??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...