Gå til innhold

Avatarstriden fortsetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette tilsluttes. Dersom dere brukere ikke klarer å overholde grensen, vil vi stoppe bruk av avatarer. Det eneste jeg kan tenke meg fungerer, er å hindre alle brukere som overstiger maksimumsgrensene i å vise avatar. For bestandig. Noe må i alle fall gjøres.

 

Jeje, "noe" maa gjoeres!

<politiker>

Jeg tror det paa langsiktig plan maa en holdningsendring til, i det aller minste en offentlig bevissthets-kampanje... eller noe.

</politiker>

 

Et alternativ kan ogsaa vaere aa reagere slik at naar en bruker gaar over grensen, sperrer man for ALLE avatarer i en tidsperiode, kanskje med en opplysning at vedkommende unge ikke forstod FAEMTI ganger FAEMTI paa SEKS KILO.

Lenke til kommentar
Gah, bildet mitt blei vel egentlig for lite til å sees ordentelig når jeg mekka d ned til 50x50... :grumpy:

 

Legge inn nytt bilde?.... :shrug:

 

Ser at bildet er en bmp fil. Gjør det om til gif eller jpeg så får du ned filstørrelsen enda mere. Den er ikke for stor, emn det er ikke noe poeng i å gjøre den større enn nødvendig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

-har den som .bmp av en meget god grunn; i .jpeg-format ble den på over 9kB... :-?

 

Men gikk ned fra 3,99kB til 2,97kB ved å endre til .gif

Ikke mye spart, men greit nok. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH

hms, gadd ikke å ha den gamle fragger-linuxpingvinen. Ingen som så hva det var jo... :cry:

 

-så da prøver vi med en ny.

 

Nærmere bestemt en pen liten drage, håndtegnet selvfølgelig 8)

Lenke til kommentar
er det ikke mulig å legge inn noe greier som sjekker størrelsen på avataren når man velger ekstern avatar? veit wannabe.gathering.org kjører med noe som sjekker størrelsen på bildet når man laster opp, og den er nådesløs (*skal* være nøyaktig så mange pixler høyt og bredt)

 

Dette er jeg veldig enig i. Har vert borti dette på flere forumer. Fikk desverre fjernet avataren min i går jeg og, var et par pixler for stor, og bøyer meg for tabben jeg gjorde. Men som sagt, en slik automatisk grense på opplastingen finnes andre steder og burde ikke være noe problem å innføre på dette forumet og. Sparer mye bry for moderatorene og brukerene.

Lenke til kommentar

bare et lite spm' date=' hvor lang tid tok det å rendere/laste ned det bildet før du fikk se resten av tråden?

[/quote']

 

Tja... brukte noen få sekunder på å laste det ned, men Opera steilet fullstendig og brukte et 5-minutt før noe som helst ble vist av bildet.

Klarte aldri å se hva det egentlig var motiv av, men tror det var et satelitt-bilde av 9.11.

Lenke til kommentar

Tja... brukte noen få sekunder på å laste det ned, men Opera steilet fullstendig og brukte et 5-minutt før noe som helst ble vist av bildet.

Klarte aldri å se hva det egentlig var motiv av, men tror det var et satelitt-bilde av 9.11.

 

Hehe kan nok stemme, har et sat-bilde av 11/9 med samme størrelse og dimmensjoner.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...