Gå til innhold

Avatarstriden fortsetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kremt, quote megselv:

Posted: 28 Dec 2002 21:42

Og "vi kan jo begrense det til 80*80 punkter"....det fungere aldri, folk setter inn større avatarer, og glemmer eller kan ikke komprimere bildene sine

 

Blir alltid kaos når man innfører avatarer på forum. Slår aldri feil. Alltid. Punktum.

 

Hvorfor? Fordi menneskeheten består av mer eller mindre intelligente vesen. I et forum av en hvis størrelse vil det naturligvis finnes vesen i begge ender av skalaen.

Det er alltid en hvis andel som ikke av forskjellige grunner følger reglene:

A. Ikke får med seg at det er en begrensning på størrelse.

B. Dersom de får det med seg likevel ikke forstår denne begrensningen.

C. Dersom de får det med seg og forstår begrensningen, likevel ikke klarer å innføre begrensningen i sin egen avatar på grunn av manglende kunnskaper og/eller intelligens.

D. De som gir faen.

 

I et forum vil det også etterhvert dukke opp:

E: De som gir faen fordi andre gir faen.

Lenke til kommentar
Nei, nå får det være.. :o

 

Mener den jeg har nå er lett gjenkjennelig + at den sier noe om meg + at ingen andre har den +++ :woot:

 

:yes:

hmmmm.... den avataren du hadde, den var ikke tilfeldigvis animert var den? :lol: det er ulovlig det vet du... :wink:

 

Her kommer avatar historikken min: :D

 

augen8.gif

lars73.jpg

flagg.jpg

Lenke til kommentar
Nei, nå får det være..  :o  

 

Mener den jeg har nå er lett gjenkjennelig + at den sier noe om meg + at ingen andre har den +++ :woot:  

 

:yes:

hmmmm.... den avataren du hadde, den var ikke tilfeldigvis animert var den? :lol: det er ulovlig det vet du... :wink:

 

Her kommer avatar historikken min: :D

 

augen8.gif

lars73.jpg

flagg.jpg

jeg mener fast og bestemt du hadde en animert en i går da... :-?

Lenke til kommentar
Nei, nå får det være..  :o  

 

Mener den jeg har nå er lett gjenkjennelig + at den sier noe om meg + at ingen andre har den +++ :woot:  

 

:yes:

hmmmm.... den avataren du hadde, den var ikke tilfeldigvis animert var den? :lol: det er ulovlig det vet du... :wink:

 

Her kommer avatar historikken min: :D

 

augen8.gif

lars73.jpg

flagg.jpg

jeg mener fast og bestemt du hadde en animert en i går da... :-?

 

Den øverste er jo animert, og den hadde jeg på fredag... :yes:

Lenke til kommentar

Fikk desverre beskjed om å fjerne min kule avatar pga at noen her inne med down syndrom hadde problemer med å konsentrasjonen. Byttet til denne som våkner hver gang noen oppdaterer. Er vel litt animasjon men den plager vel ingen vel? Sikkert noen som kommer til å klage likevel siden det er så populært i det siste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...