Gå til innhold

Avatarstriden fortsetter


Anbefalte innlegg

Okei. For de som ikke har forstått det:

 

Avatarene skal IKKE overstige 50X50. Selv etter mange uker med avatarer klarer dere ikke å lære dette. Alle som har avatarer større enn 50X50 MÅ endre størrelsen ellers fjernes avataren din.

 

Det er INGEN unntak for dette - det gjelder ALLE.

 

Animerte avatarer aksepterer ikke - uansett størrelse.

 

De kan heller ikke overstige 6kb. 6kb er 6kb - ikke 7kb slik som visse trur...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei. For de som ikke har forstått det:

 

Avatarene skal IKKE overstige 50X50. Selv etter mange uker med avatarer klarer dere ikke å lære dette. Alle som har avatarer større enn 50X50 MÅ endre størrelsen ellers fjernes avataren din.

 

Det er INGEN unntak for dette - det gjelder ALLE.

 

Animerte avatarer aksepterer ikke - uansett størrelse.

 

du glemte en ting (og det er kanskje en av de viktigste), max 6KB! :)

Lenke til kommentar

Dette tilsluttes. Dersom dere brukere ikke klarer å overholde grensen, vil vi stoppe bruk av avatarer. Det eneste jeg kan tenke meg fungerer, er å hindre alle brukere som overstiger maksimumsgrensene i å vise avatar. For bestandig. Noe må i alle fall gjøres.

 

Og nei: 51x51 pixler ER FOR STORT! Det er ikke mye, men det er for stort. klarer du ikke å få bildet mindre enn det, finner du deg et nytt bilde.

 

Jeg har sendt x antall meldinger til folk som ikke forstår norsk - jeg slettet avatarene og gav beskjed. Det gjør jeg ikke lengre. Det verste bruddet på dette jeg har sett, var en bruker som hadde et bilde på 9273x9273 pixler og 14 MB som avatar. Brukeren er nå utestengt.

 

Jeg VIL ha avatarer i forumet, for jeg liker det. Men hvis det skal være så inn i granskauen vanskelig å fatte hvor grensa går, er det ingen vits i det. Kanskje noen tenker "de merker det sikkert ikke". Sånt går ikke an - for det later til at veldig mange tenker sånn. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg og andre moderatorer - samt brukere - har sagt fra om dette. Som regel, når det er en "vanlig bruker" som sier fra, blir det ropt om moderator-wannabes. Tenk litt over det - de som sier fra gjør sitt til at forumet skal være et bra forum. De sier det ikke for å smiske, de sier det for å beholde forumet slik det er - for det er slik de vil ha det.

 

Bryter du denne regelen, ødelegger du for mange andre. Tenk over det.

 

Jeg er mest frista til å hive ut alle som ikke klarer å holde avataren på et minimumsnivå, men det blir for strengt. Alternativet til å hindre all bruk av avatarer, er å hindre linking til eksterne avatarer. Da får dere et nokså lite galleri å velge mellom - er det det dere vil? Fine by me - men ikke klag etterpå...

 

 

Sorry for at jeg blåser litt, men jeg blir litt frustrert når det ikke går an å si fra. Og jeg blir SKIKKELIG sinna når jeg nå oppdager at foreldrene mine hadde rett - unger er av og til umulige å snakke til. De tar feil! Men etter dette med avatarene må man jo lure... :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...