Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har ikke fått noen morsomme anmerkninger selv, men en i klassen fikk anmerkning får å rasturbere (dele et bilde opp i punkter for å forstørre det) og henge opp Goatse bildet på tavla i klasserommet :w00t:

Bildet var på 6x6 A4 ark :D

Det var enten i åttende eller niende, hele klassen lo seg skakk :D

Endret av ObNoXIouS
Lenke til kommentar

Jeg og "vennegjengen" den gangen fikk ganske mange :p var heldigvis år siden og har ingen anmerkninger nå på videregående. Men den gang fikk vi for:

 

- Fyrte på kinaputter i gangen

- Dytta en fyr gjennom en glassdør

- La melkepakker oppi "de derre luftetingene" (husker ikke hva det heter), slik at det begynte å lukte skikkelig bad når sommeren var over og vi fikk være ute istedet.

 

Ganske dumt I know, men "gammel nok til å vite bedre, men ung nok til å ikke bry seg om det"... ;)

Lenke til kommentar

En kompis og jeg fikk faktisk anmerkning på ungdomsskolen for å være i lufteanlegget.

Men egentlig hadde vi bare ropt inn til lufteanlegget mens læreren og de andre elevene var på andre sida av lufteanlegget. Det hørtes antagelig ut som vi var inne i lufteanlegget.

Vi ropte at vi var fanget og kom ikke ut o.l.

 

Edit: typo

Endret av simensk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Ok

 

Det er en god historie som alle alltid ler med når jeg fortellern, kjipt at du er for kjedelig til å le litt da.

Ok

 

I smell BS.

Historien du fortalte fantes ikke ett snev av "kulhet" i seg, det var mer idiotisk og dumt.

Lenke til kommentar
Skrudde på dusjen i kjemirommet. Sånn dusj for å vaske syre av øyene ol.

 

Var ikke så populært :/

 

 

Hvordan føltes det? :o

 

I 3 år har jeg gått og klødd i fingrene etter å prøve den på vår skole.. (A)

 

Hahaha, da er vi flere, gått forbi den dusjen hver dag i 3 år, alltid hatt lyst til å vri om spaken, men aldri turt :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...