Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en anmerkning for å ha fargekrig i timen. Satt med linjal og skjærte små biter og kasta det på andre. Vi var 4 stk som hadde krig.

 

Har også hatt papirkrig, fruktkrig o.l. Hver dag så så det ut som en dass bakerst i klasserommet, for det var der vi satt.

Utrolig at vi bare fikk en annmerkning for dette.

 

Var også et hull i veggen, der helte vi ca 30 liter med vann inne i veggen, det endte med en stoor dam ute i gangen og lekasje over til den andre klasserommet på andre siden av veggen. Vi rakk å tørke opp i gangen før noen lærere kom. Fikk aldri høre noe mer om vannet på andre siden.

 

Vi tok også av alle dørene til alle klasserommene og la de i et klasserom. Har gjort lingnede flere ganger hvor vi satt dørene på feil veg så du kunne låse dørene utenfra.

 

Dette her var i 10. klasse, vi var en gjeng med drittunger. Tror ikke det alltid var like greit å være lærer der. Kan si at jeg angrer på en del av det jeg har gjort, har vært veldig heldig som ikke har fått nedsatt karakter noen gang. Var vel fordi jeg ble sett på som englebarn fordi jeg alltid gjorde leksene mine og sånn.

Lenke til kommentar

Fyr i klassen som kastet håndball rundt om kring mens vi satt og spilte noe på pc'n på skolen. Så hiver han håndballen rett i fjeset mitt, jeg ble så forbanna at jeg røkka alle ledningene på en 22" gammel CRT skjer ut, og hev skjermen fra ene siden av klassen til den andre, og traff han rett i brystkassen.

Var ca 4-5m unna fra den ene siden til den andre.

Fikk et brev med hjem.

"Sønnen deres hev en pc skjerm på en annen elev".

Noe sånt.

Hehe, jeg er 21 og fyller 22 snart, så dette var i 10 klasse. Så er en del år siden da flatskjerm ikke fantes :p

Endret av Shibiz
Lenke til kommentar
Få høre hele historia da... :dribble:

 

Du kjenner til Monica, right? Vi hadde en time med henne. Jeg hadde kastet fra meg noe papir på gulvet når hun var ute. Hun kom tilbake, og alt gikk flott. Når vi skulle gå får hun øye på rotet. "Hvem har gjort dette?" Alle begynner å mase om at det er meg...selvfølgelig. Så jeg sier "ja, ja, ja! Jeg skal sleike opp det jævla papiret med rasshølet!" Så...ja. Hun trodde det var til seg (noe det ikke var), og anmerkning poppet opp i fronter.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

En kvinnelig lærer kom løpende forbi meg i skolegården. Hun hadde det tydligvis travelt. Jeg ropte ut navnet hennes slik at hele skolegården hørte det. Hun snudde seg mot meg, og deretter sendte jeg en snøball rett i fleisen på dama. Ble sittende en god stund på rektors kontor den dagen ja^^ good times for sure.

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Hoho, jeg har litt ymse

 

En gang rett før sommerferien tok vi av plastpluggene på pulter og stoler og helte melk inni. Når vi startet på skolen igjen så luktet det så ille at vi måtte ha skoletimer ute, men det var jo pent vær. Vi fikk ideen fra noen andre som hadde gjort det samme på en annen skole. (vi ble ikke busta)

 

Så hadde vi et stort melkeskap som vi hentet melk fra i storefri, jeg fant et langt skruhjern, sikkert 40 cm som jeg boret gjennom alle melkekartonegne i skapet før jeg smelte igjen døren og ventet på at vaktmesteren skulle komme å opne den :D

Det fosset melk utover gulvet ^^ (hellet ikke busta)

 

Så på ungdomskolen skulle vi få besøk av en kunstner som skulle fortelle klassen vår om noe greier, rektor kom ned på klasserommet timen før og sa at vi måtte vise at vi var snille elevere slik at han skulle få et godt inntrykk av skolen. Derfor hengte vi opp alt vi fant av sekker, penal og stoler opp i taket. Pultene stablet vi opp som et tårn helt bakerst i klasserommet. Så satte alle seg i en hestesko på gulvet og ventet... :new_woot: (hele klassen ble busta og fikk melding med hjem)

 

 

Men det verste som har skjedd noen sinne var når vi hadde fått en ny elev i klassen. Han kom fra en Lestadianerfamilie og ble da selvsagt ansett som sinnsyk. Husker han kysset en kompis av meg på foten fordi han ville ha han som venn, det endte med at han fikk et spark i trynet. Anywayz.

Vi puttet denne stakkars forskremte lille gutten inn i en melketralle (bilde) før vi sendte han ned trapper og herjet med han rundt i gangene på skolen. Men hold dere fast, mer var i vente. Til slutt så bestemte vi oss for at vi skulle sette han inn på jentedoen, som alle vet er dette selvsagt mye verre enn å bli kastet ned trapper og slått inn i vegger. Vi satte kurs mot jentedoen og puttet han inn døra, men akkurat når vi skulle smelle igjen døra foran han så klarte han på uforklarlig vis å få en fot ut av tralla og fikk leggen klemret mellom dørkarmen og døra slik at den knakk rett av.

Lenke til kommentar
Hoho, jeg har litt ymse

 

En gang rett før sommerferien tok vi av plastpluggene på pulter og stoler og helte melk inni. Når vi startet på skolen igjen så luktet det så ille at vi måtte ha skoletimer ute, men det var jo pent vær. Vi fikk ideen fra noen andre som hadde gjort det samme på en annen skole. (vi ble ikke busta)

 

Så hadde vi et stort melkeskap som vi hentet melk fra i storefri, jeg fant et langt skruhjern, sikkert 40 cm som jeg boret gjennom alle melkekartonegne i skapet før jeg smelte igjen døren og ventet på at vaktmesteren skulle komme å opne den :D

Det fosset melk utover gulvet ^^ (hellet ikke busta)

 

Så på ungdomskolen skulle vi få besøk av en kunstner som skulle fortelle klassen vår om noe greier, rektor kom ned på klasserommet timen før og sa at vi måtte vise at vi var snille elevere slik at han skulle få et godt inntrykk av skolen. Derfor hengte vi opp alt vi fant av sekker, penal og stoler opp i taket. Pultene stablet vi opp som et tårn helt bakerst i klasserommet. Så satte alle seg i en hestesko på gulvet og ventet... :new_woot: (hele klassen ble busta og fikk melding med hjem)

 

 

Men det verste som har skjedd noen sinne var når vi hadde fått en ny elev i klassen. Han kom fra en Lestadianerfamilie og ble da selvsagt ansett som sinnsyk. Husker han kysset en kompis av meg på foten fordi han ville ha han som venn, det endte med at han fikk et spark i trynet. Anywayz.

Vi puttet denne stakkars forskremte lille gutten inn i en melketralle (bilde) før vi sendte han ned trapper og herjet med han rundt i gangene på skolen. Men hold dere fast, mer var i vente. Til slutt så bestemte vi oss for at vi skulle sette han inn på jentedoen, som alle vet er dette selvsagt mye verre enn å bli kastet ned trapper og slått inn i vegger. Vi satte kurs mot jentedoen og puttet han inn døra, men akkurat når vi skulle smelle igjen døra foran han så klarte han på uforklarlig vis å få en fot ut av tralla og fikk leggen klemret mellom dørkarmen og døra slik at den knakk rett av.

 

Knakk rett av? dere kjørte en trailer inn i døra?

Lenke til kommentar

Litt rasisme(som jeg ikke er stolt av).

Vi hadde en svart person i klassen i 8nde og 9ende. Han trodde han var så kul og shit, gikk rund og lekte skikkelig gangsta med capsen på snei og styr og vesen.

Han kom forbi så kom det bare ut av kjeften min : Sup gangsta nigga. Da klikka jo han mentalt. Ble til jeg slo han så hard i magen at han mista pusten. Jaja, vi ble da venner etterpå da. :thumbs:

 

Og en del diskriminering av homoen i klassen på ungdomskolen(Med min homofobi så gikk det til helvette) : Det hadde komt ut av noen av mine tiendeklassevenner (gikk i åttnde) at en i klassen var homo, da måtte jeg bare si det alle. Så han ble mobba ihjel for og si det sånn.

Så hver gang han kom forbi var det altid en komentar "Hei homofaen" "Jævla bøgape" og masse sånt. Angrer litt den dag i dag, men men.

 

Røyking.

På ungdomskolen vart jeg busta litt for mangen ganger i og "smugrøyke", men takkålåv det er låv og røyke på VGS.

 

Remagåing.

På ungdomskolen hadde vi ikke låv og gå på butikker eller shit, men det gidde vi en god faen i. De fleste av oss ville ha Cola og boller, istedenfor tørre skiver medbragt hjemme fra.

Så hver dag omtrent var det ned på Rema 1000 og kjøpe. Var faenmeg verdt det hver gang.

 

Å den gangen jeg og noen kamerater satt oss fast inni rullestol heisen på ungdomskolen, fikk så kjeft av rektor som faen xD

 

 

Englebarn jeg. :whistle::innocent:

Endret av Zerrier
Lenke til kommentar
Hoho, jeg har litt ymse

 

En gang rett før sommerferien tok vi av plastpluggene på pulter og stoler og helte melk inni. Når vi startet på skolen igjen så luktet det så ille at vi måtte ha skoletimer ute, men det var jo pent vær. Vi fikk ideen fra noen andre som hadde gjort det samme på en annen skole. (vi ble ikke busta)

Leste noe lignende i en annen tråd :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...