Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kasta loggboka mi på norsklæreren, og traff henne rett under øyet. Skjedde på vgs, så fikk ikke anmerkning, dog.

Noe må du jo ha klart å få...:p

Utrolig nok så gjorde jeg ikke det. Bare dårlig samvittighet ovenfore den snille, men sære læreren som ble utrolig forskrekket :p

Lenke til kommentar
Jeg kasta loggboka mi på norsklæreren, og traff henne rett under øyet. Skjedde på vgs, så fikk ikke anmerkning, dog.

Noe må du jo ha klart å få...:p

Utrolig nok så gjorde jeg ikke det. Bare dårlig samvittighet ovenfore den snille, men sære læreren som ble utrolig forskrekket :p

Haha...xD

 

Genialt...:p

Lenke til kommentar

Fikk noen stilige på ungdomskolen.

 

En for og ha satt ett skap foran døren til vaskedamene... de kom seg ikke ut av pauserommet.

 

En for og ha kastet piffikrydder over hele gulvet på grupperomme(faen for en dom ide når du blander det me julebrus)

 

Og en annen for og ha godt rett in på lærer rommet og forsynt oss med frukt... Læreren sa att enten var vi dumme eller så har vi røykt noe sterkt. :O

Lenke til kommentar

Var nå en klassekamerat som fikk en artig en på ungdomsskolen. Det var vinter så han hadde lue på når han var ute, når han da kom inn i musikktimen og tok av seg lua sto håret hans rett til værs. Klassen begynte å gapskratte og han fikk anmerkning for å sabotere timen eller noe slikt.

Lenke til kommentar

På barneskolen hadde vi sånne stoler med ett slags lim som festet plastikken vi satt på til noe stål, hadde samlet en god del sånt og puttet alt i håret på en jente i klassen som eg alltid kranglet med. Gikk jo selvfølgelig ikke ut så det endte med at hun måtte skamklippe seg, stakkars jenten gikk med lue i flere måneder.

Lenke til kommentar
På barneskolen hadde vi sånne stoler med ett slags lim som festet plastikken vi satt på til noe stål, hadde samlet en god del sånt og puttet alt i håret på en jente i klassen som eg alltid kranglet med. Gikk jo selvfølgelig ikke ut så det endte med at hun måtte skamklippe seg, stakkars jenten gikk med lue i flere måneder.

 

Ah, det sorte greiene, ja. Husker jeg drev å pillet av det jeg óg :!:

Lenke til kommentar

haha morsom tråd :wee:

 

har alt for mange annmerkninger i løpet av skolegangen min :p

hoppa ut av vinduet i timen (andre etasje ) (vgs)

 

kasta stoler ( ungdomskolen og barneskolen det :p )

 

utvist for en dag fordi jeg monga på en lærer og skremte vettet av hu tydeligvis :p ( annklaga meg for plagiat, og var direkte frekk mot meg, selv om jeg faktisk hadde gjort leksa mi :O )

 

 

husker vi fikk en del kjeft for at vi oversvømmte hele underetasjen på barneskolen :p også var det såklart litt matkrig innimellom :D

Lenke til kommentar

Fikk anmerkning for å ha med en PSU, et ødelagt hovedkort og en cdspiller med avspillingsknapper og et par høyttalere. Vi brukte denne til å høre på musikk, noe som var strengt ulovlig på skolen vår i friminuttene.

 

(Dette var i litt gamlere dager, så PSUen var ikke så lett å jumpstarte, derfor hovedkortet.)

Lenke til kommentar
Hmmm.

"Tok ulovlig tatovering på klassetur"

høhø. Den annmerkningen kom på vitnemålet også den gitt :p

 

Det var i 10ende btw.

Haha, vi var 5 stk som tok tattoo i 10. klasse på tur, men siden de ikke hadde spesifisert det i reglene for turen, gjorde de ikke annet enn å si ifra til foreldrene våre:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...