Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

 

 

Vi som gjorde dette syntes ikke det var så ille.

 

Vi gikk i 10ende da og kjedet oss veldig en ukedag. Så vi gikk på butikken, kjøpte masse egg. kastet de på biler og på huset til en lærer. Vi kjørte moped alle mann, vi var 15 år. Så bestemte vi oss for å gjøre noe mer faenskap. Så vi kjøpte snøspray og gullspray på butikken. "tagga" på vinduene og garasjen til læreren vi hadde kastet egg på tidligere Og "tagget" på vinduene, veggene og rampa på skolen.

 

Det hele endte med politianmeldelse og konfliktråd.. Det var så seriøst. Helt idiotisk mener jeg. Det var spray som folk tar på vinduene sine i jula liksom, ikke maling.

 

Anyway, konfliktrådet endte med at vi måtte jobbe på skolen i 3 dager etter at vi fikk sommerferie. Vi måtte flytte et helt bibliotek >< Men som de skøyerfantene vi var så fant vi en haug med disketter som visstnok inneholdt informasjonen om hvor mange bøker det var og hvor de var og alt sånn. Vi pælma de på biler som kjørte forbi skolen :p bland annet på en lærer som kjørte forbi.

 

Siste dagen så skulle vi bære en haug med nye pulter fra 3etg og ned og ut til et annet bygg. Vi pælma de ut av vinduet i 3etg, også bærte de bort til det andre bygget.

 

Ja det er vel den "kuleste" anmerkninga jeg har fått.

 

 

Har en til forresten. Vi hadde et skikkelig hespetre av en lærer som alltid ga meg skylda for alt.

 

Og det syns du er rart? :!:

Endret av khaffner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kompiss av meg fikk en fin liten anmerkning og utvisning resten av dagen for å fyre av krutt i klasserommet. Krutt hadde blitt gravd ut at en rakett! Ble et fint svart merke i pulten etter det.

ting etter nyttår bruker me til å sprenge dass-er :fun:

 

Vi er ikke så hardcore på Vestlandet.

eg bur på vestlandet... x]

Lenke til kommentar

 

Vi som gjorde dette syntes ikke det var så ille.

 

Vi gikk i 10ende da og kjedet oss veldig en ukedag. Så vi gikk på butikken, kjøpte masse egg. kastet de på biler og på huset til en lærer. Vi kjørte moped alle mann, vi var 15 år. Så bestemte vi oss for å gjøre noe mer faenskap. Så vi kjøpte snøspray og gullspray på butikken. "tagga" på vinduene og garasjen til læreren vi hadde kastet egg på tidligere Og "tagget" på vinduene, veggene og rampa på skolen.

 

Det hele endte med politianmeldelse og konfliktråd.. Det var så seriøst. Helt idiotisk mener jeg. Det var spray som folk tar på vinduene sine i jula liksom, ikke maling.

 

Anyway, konfliktrådet endte med at vi måtte jobbe på skolen i 3 dager etter at vi fikk sommerferie. Vi måtte flytte et helt bibliotek >< Men som de skøyerfantene vi var så fant vi en haug med disketter som visstnok inneholdt informasjonen om hvor mange bøker det var og hvor de var og alt sånn. Vi pælma de på biler som kjørte forbi skolen :p bland annet på en lærer som kjørte forbi.

 

Siste dagen så skulle vi bære en haug med nye pulter fra 3etg og ned og ut til et annet bygg. Vi pælma de ut av vinduet i 3etg, også bærte de bort til det andre bygget.

 

Ja det er vel den "kuleste" anmerkninga jeg har fått.

 

 

Har en til forresten. Vi hadde et skikkelig hespetre av en lærer som alltid ga meg skylda for alt.

 

Og det syns du er rart? :!:

ja det synes jeg. det du har i spoilern er fra 10ende. Hu lærern var i 9ende.

 

Edit: en kompis av meg fikk anmerkning for å sitte helt stille og rolig å se ut av vinduet engang

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Ha ha, som en kompis som vanligvis var den som bråkte. En gang satt han helt stille og jobba mens resten av klassen bråkte og var urolig. Læreren kommer inn døra, hvem for skylda og anmerkning? Jo, han som vanligvis fikk det. Han ble sinna da, gikk opp til læreren, slo i kateteret så hu skvatt som fy og slo så hull i skapet (sånn gammelt skap av tynne sponplater) :p

 

edit: Det mest morsomme var at anmerkningen hans ble strøket og at han ikke fikk noe ny for å ha klikket på og kjeftet opp læreren ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Vi som gjorde dette syntes ikke det var så ille.

 

Vi gikk i 10ende da og kjedet oss veldig en ukedag. Så vi gikk på butikken, kjøpte masse egg. kastet de på biler og på huset til en lærer. Vi kjørte moped alle mann, vi var 15 år. Så bestemte vi oss for å gjøre noe mer faenskap. Så vi kjøpte snøspray og gullspray på butikken. "tagga" på vinduene og garasjen til læreren vi hadde kastet egg på tidligere Og "tagget" på vinduene, veggene og rampa på skolen.

 

Det hele endte med politianmeldelse og konfliktråd.. Det var så seriøst. Helt idiotisk mener jeg. Det var spray som folk tar på vinduene sine i jula liksom, ikke maling.

 

Anyway, konfliktrådet endte med at vi måtte jobbe på skolen i 3 dager etter at vi fikk sommerferie. Vi måtte flytte et helt bibliotek >< Men som de skøyerfantene vi var så fant vi en haug med disketter som visstnok inneholdt informasjonen om hvor mange bøker det var og hvor de var og alt sånn. Vi pælma de på biler som kjørte forbi skolen :p bland annet på en lærer som kjørte forbi.

 

Siste dagen så skulle vi bære en haug med nye pulter fra 3etg og ned og ut til et annet bygg. Vi pælma de ut av vinduet i 3etg, også bærte de bort til det andre bygget.

 

Ja det er vel den "kuleste" anmerkninga jeg har fått.

 

Du synes virkelig det er rart? Når du pælmer egg på biler, pulter ut av vinduer og kjører moped ulovlig, da må du nesten regne med å få "en anmerkning". Makan til oppførsel, hadde jeg vært lærer da hadde dere fått mer enn en politianmeldelse, det skal være sikkert og visst.

Skøyerfanter? Det der er rett og slett hærverk, og verre enn det. Bare fordi læreren som straffa dere var lærer i en annen klasse betyr ikke det at hun ikke har rett til å straffe dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi som gjorde dette syntes ikke det var så ille.

 

Vi gikk i 10ende da og kjedet oss veldig en ukedag. Så vi gikk på butikken, kjøpte masse egg. kastet de på biler og på huset til en lærer. Vi kjørte moped alle mann, vi var 15 år. Så bestemte vi oss for å gjøre noe mer faenskap. Så vi kjøpte snøspray og gullspray på butikken. "tagga" på vinduene og garasjen til læreren vi hadde kastet egg på tidligere Og "tagget" på vinduene, veggene og rampa på skolen.

 

Det hele endte med politianmeldelse og konfliktråd.. Det var så seriøst. Helt idiotisk mener jeg. Det var spray som folk tar på vinduene sine i jula liksom, ikke maling.

 

Anyway, konfliktrådet endte med at vi måtte jobbe på skolen i 3 dager etter at vi fikk sommerferie. Vi måtte flytte et helt bibliotek >< Men som de skøyerfantene vi var så fant vi en haug med disketter som visstnok inneholdt informasjonen om hvor mange bøker det var og hvor de var og alt sånn. Vi pælma de på biler som kjørte forbi skolen :p bland annet på en lærer som kjørte forbi.

 

Siste dagen så skulle vi bære en haug med nye pulter fra 3etg og ned og ut til et annet bygg. Vi pælma de ut av vinduet i 3etg, også bærte de bort til det andre bygget.

 

Ja det er vel den "kuleste" anmerkninga jeg har fått.

 

Du synes virkelig det er rart? Når du pælmer egg på biler, pulter ut av vinduer og kjører moped ulovlig, da må du nesten regne med å få "en anmerkning". Makan til oppførsel, hadde jeg vært lærer da hadde dere fått mer enn en politianmeldelse, det skal være sikkert og visst.

Skøyerfanter? Det der er rett og slett hærverk, og verre enn det. Bare fordi læreren som straffa dere var lærer i en annen klasse betyr ikke det at hun ikke har rett til å straffe dere.

 

 

 

Er så enig. Hærverk er ikke kult, jævla idioter! Steike, hvor forbanna jeg blir på folk!

Lenke til kommentar
En kompiss av meg fikk en fin liten anmerkning og utvisning resten av dagen for å fyre av krutt i klasserommet. Krutt hadde blitt gravd ut at en rakett! Ble et fint svart merke i pulten etter det.

ting etter nyttår bruker me til å sprenge dass-er :fun:

 

Vi er ikke så hardcore på Vestlandet.

eg bur på vestlandet... x]

 

Vet også om en som sprengte dassen på ungdomsskolen jeg gikk på for noen år tilbake. Han ble sendt hjem, og bedt om ikke å vise seg på skolens område igjen før uka etter^^

Vestlandet dette også btw...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
En kompiss av meg fikk en fin liten anmerkning og utvisning resten av dagen for å fyre av krutt i klasserommet. Krutt hadde blitt gravd ut at en rakett! Ble et fint svart merke i pulten etter det.

ting etter nyttår bruker me til å sprenge dass-er :fun:

 

Vi er ikke så hardcore på Vestlandet.

eg bur på vestlandet... x]

 

Vet også om en som sprengte dassen på ungdomsskolen jeg gikk på for noen år tilbake. Han ble sendt hjem, og bedt om ikke å vise seg på skolens område igjen før uka etter^^

Vestlandet dette også btw...

 

Hva mener dere egentlig med å sprenge?

Lenke til kommentar

Jeg skrev en lapp til ei venninne som satt bak meg. Så kom læreren og ville se den lappen! Ikke H sa jeg, om du får se den. Han skulle ikke lese den høyt, og han ville som sagt se den lappen snarest!!

Problemet var innholdet i lappen;

Læreren hadde akkurat smelt dama si på tjukken, og på lappen stod det noe som *ikke lenge siden NAVN akkurat har knulla nå..æsj..hvem vil ligge med han*.

Han gav seg ikke, og tok meg med ut på gangen, og ned til rektor for dette. Jeg spiste opp lappen :rofl:

Jeg fikk TO anmerkninger for dette.

Lenke til kommentar

Skal vi sjå, jeg har ikke fått så mange (flink til å snike meg unna) men vennene mine har da fått noen.

 

2 år VGS: Kastet vannpose ut av vinduet

3 år VGS: Skrek og bråket i trappen (var spisefri og han hoppet og skrek ned trappa av en eller anne grunn)

 

På skolen vår så har alle en bruker uansett pcer. Dvs, hvis du endrer oppstartslyden på en bruker så gjelder det for alle pcene. Er også høytalere koblet til pcen i hvert klasserom. Lærern (eldre engelsklærer, ganske koselig egentlig) hadde glemt å logge av og vi grep sjansen. Litt kjapp miksing så hadde vi et lydklipp av en kvinnelig orgasme blandet med en sau som breker. Vi logget av og ventet spent på at hun skulle logge på etter friminuttet men ingenting skjedde. Neste dag når hun hadde fransk så skal vårt lille lydklipp ha blitt spillt for fullt i fransktimen. I et år hadde hun denne oppstartslyden uten å skjønne hvorfor, hørte tilogmed at hun begynnte å breke med den på slutten.

 

1 1/2 år etter at ugjerningen var gjort så møter jeg og vennene mine henne i gangen: Jeg vet det var dere!

 

Hun hadde virkelig ikke skjønnt det før da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...