Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

På ungdomsskolen skulle jeg ha foredrag om kriger opp til 2. verdenskrig, så jeg dro med mauseren.. Var ikke noe sjakktrekk. Jeg argumenterte med å ammunisjonen lå igjen hjemme, men da klikka det helt for hu!

 

I russetida bar vi bilen (micra) til hu gamle tysk læreren vår inn på guttedassen, dytta'n litt på halvtolv ned i pisserenna... Og spraya handikap symbolet på den faste parkeringsplassen hennes. Med maskering og greier, så ut som de ekte fra kommunen. Også lite populært, lærere eier ikke humor :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Læreren skulle rett ut i gangen for å hente noe en gang, og jeg låste døren. Etter kun 10-15 sekunder med banking og skriking låste noen opp igjen døren :D Læreren gikk rett bort til en annen elev og begynte å kjefte og beskylde han for det :D Jeg fikk ikke anmerkning kun masse kjeft, men om jeg hadde fått det hadde det vært den kuleste!!

Lenke til kommentar
I russetida bar vi bilen (micra) til hu gamle tysk læreren vår inn på guttedassen, dytta'n litt på halvtolv ned i pisserenna... Og spraya handikap symbolet på den faste parkeringsplassen hennes. Med maskering og greier, så ut som de ekte fra kommunen. Også lite populært, lærere eier ikke humor :hmm:

Pix or it didn't happen!

Lenke til kommentar

Har fått noen anmerkninger som ikke burde vært anmerkninger:p

Hva er galt med å føttene oppe pulten sitte ved siden av dama og praktisk talt fotflørte oppe på pulten?:p

Var ganske morsomt for læreren mistet hele konsentrasjonen og datt helt ut av hva hun skulle snakke om:p

hele klassen syntes bare det var morsomt, var den kjedeligste læreren og timen så da måtte vi jo nesten få noe å le av:p

Hun ble sprutrød i trynet og utbrøt sint(etter å ha stirret i 10 minutter på føttene våre): Ned me føttene!!:p :!:

Lenke til kommentar
På ungdomsskolen skulle jeg ha foredrag om kriger opp til 2. verdenskrig, så jeg dro med mauseren.. Var ikke noe sjakktrekk. Jeg argumenterte med å ammunisjonen lå igjen hjemme, men da klikka det helt for hu!

 

I russetida bar vi bilen (micra) til hu gamle tysk læreren vår inn på guttedassen, dytta'n litt på halvtolv ned i pisserenna... Og spraya handikap symbolet på den faste parkeringsplassen hennes. Med maskering og greier, så ut som de ekte fra kommunen. Også lite populært, lærere eier ikke humor :hmm:

 

Dere bar en bil, inn på et toalett? Hva faen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
På ungdomsskolen skulle jeg ha foredrag om kriger opp til 2. verdenskrig, så jeg dro med mauseren.. Var ikke noe sjakktrekk. Jeg argumenterte med å ammunisjonen lå igjen hjemme, men da klikka det helt for hu!

 

I russetida bar vi bilen (micra) til hu gamle tysk læreren vår inn på guttedassen, dytta'n litt på halvtolv ned i pisserenna... Og spraya handikap symbolet på den faste parkeringsplassen hennes. Med maskering og greier, så ut som de ekte fra kommunen. Også lite populært, lærere eier ikke humor :hmm:

Tok du med Mauser på skolen. Hahaha sykt ass.

Lenke til kommentar

Jaja, hva gjør vel ikke kåte unggutter for å ha det gøy?

 

Det var vel starten av ungdomsskolen, og gutta i klassen fant ut av vi skulle ta litt på jentene i klassen. Vi fannt like så godt opp "Føletubby's" (ja, etter Teletubbysaken på barnetv) der vi satt opp poeng for deler på kroppen til den å den jenta vi hadde tatt på..

 

hehe, jeg ler når jeg tenker på det der.. vi var jo noen syke små jævler..

 

Anyways, ble et helvetes styr å stell, inn til rektor for seksuell dikriminering å shit, Kom noen folk til skolen for å holde foredrag om tillit og styr.. fikk nedsatt orden og oppførsel.. /facepalm

Lenke til kommentar

Har fått anmerkning for mye rart.

Tegne med sprittusj på pulten, lage hull i pulten (sånn gammeldags med hylle under og greier og stas) med passer, kaste viskelærbiter på medelever, rappe mat på kjøkkenet og de tre jeg liker best og er mest "stolt" av (eller ikke).

Banke opp en av mobberne mine (i selvforsvar riktignok etter at han og en gjeng gikk på meg og skulle jule meg opp for et eller annet), herpa et kart som skulle kastes ved å slå bort Manchester fra England (var sånn kart med hvor fjell og sånn stakk ut) og tok på meg lua før jeg gikk ut av døra da det ringte ut.

Sistnevnte resulterte i et langt brev til et par aviser, administrasjonen og noen høyere oppe om at det var på tide å oppdatere reglementet for hva som burde gi folk anmerkning o.l.

Fikk medhold fra elevene på skolen og senere elever som fant igjen brevet jeg hadde printa ut i flere eksemplar og spredd rundt på ungdomsskolen og barneskolen. Kred og stæsj. Lærerne og administrasjonen var ikke like begeistret. Steinaldermennesker :hrm:

Lenke til kommentar

Ooh, kom på noen fra vgs :p

Anmerkning for å ha sovnet i gymtimen, mens jeg var i aktivitet, go go funky søvnsykdom ^^

Anmerkning for å ha skulka nasjonal skrivedag for å dra på landstreffet i Kongeparken, samt for å ha løyet for læreren.

Og en for å ikke levere særemnet (helvetes angst og konsentrasjonsvansker, fortsatt ikke klart å fullføre det, selv om jeg gjerne vil), droppa også 3 karakterer i hovedmål =/

 

Og på ungdomsskolen fikk jeg anmerkning fordi jeg ikke klarte å skrive pent, det gjør jeg fortsatt ikke og har aldri klart det. Jeg skylder på at jeg har for mange leger og legesekretærer i slekta.

Samt at jeg fikk anmerkning for å skulke svømmetimene. Kunne ikke gjøre noe annet, allergisk mot klor og reagerte når jeg var i svømmehallen og hadde problemer med å se og puste og slikt. Lærerne trodde ikke på det så klart.

Gymlærern rev i stykker legeerklæringa mi også -_-

 

Og en kompis på IKT - problembarn fra Hammerfest som var tvangsflytta ned til oss litt sør for Trondhjem - tok bare tastaturet og rev det ut fra maskina og dælja til en annen fyr helt random. Det spratt taster og neseblod og what not :p

Han fikk anmerkning, men kun det :p

Lenke til kommentar

Denne blir lang for å få med alt.

Dette skjedde på vgs. Elektrofag grunnkurs:

 

Det var ein lang, keisam, trøtt og PRAKTISK time. Klassen var delt opp i faste par. Vi dreiv å kobla opp lyspærer som skulle fungere saman med forskjellege typar lysbrytarar. Det var ganske mange som var trøtte og ikkje greidde å konsentrere seg om oppgåva. Og midt inni alt det praktiske, så er det eit par som spør læraren om hjelp, og læraren samler heile klassen forran koblingsveggen til det paret, slik at alle skal kunne få med seg korleis koblinga deira fungerer. Trur ikkje det er nokon av elevane som faktisk bryr seg med kva læraren seier. Etter at han har forklart, så begynner vi å koble i par igjen, men det går ikkje lenge før læraren igjen skal samle alle rundt han for å forklare noko på tavla.

 

No er ein i klassen min rett og slett lei av å følge med på læraren, så han begynner å fikle med ei lyspære mens han støtter seg opp mot eit bord. Han ser på meg, og seier "<namnet mitt>, ta i mot!" utan at han kaster. Eg reagerer med å ta opp henda som om at eg prøvar å ta i mot noko han kaster (altså det var kødd). Og så tar eg henda ned igjen og i det eg tenker at det berre er idiotar som kunne finne på å kasta ei lyspære, kaster medeleven lyspæra rett mot meg. Eg reagerer fort og tar den NESTEN i mot, men den glipper ut av henda mine, detter ned på gulvet, spretter opp, detter ned igjen og knuser.

 

Alle i klassen snur seg og lurer på kva som nettopp skjedde. Då klikker læraren fordi alle mista konsentrasjonen, og seier "nei faen ditta gidde ikkje eg... Er jo ikkje vits i... Ingen som følger med uansett..." Og så kaster han krittet frå seg og går fort ut av klasserommet 15 min før timen er ferdig og mumler "helvetes dretunga..."

 

Neste dag seier han "no kan dåkke gå på skulearena og sjå konsekvensane av i går...". I friminuttet etter logger alle inn på skulearena, og alle i klassen har fått to anmerkningar for å ha vore ukonsentrert i timen, utanom det paret som spurte om hjelp (dei fekk ingen) og meg som fekk tre anmerkningar. Der stod det to for å ha vore ukonsentrert i timen og ein for å ikkje ha deltatt i undervisning.

 

Så fordi ein elev kaster ei lyspære til meg, og eg ikkje greier å ta den i mot, får han og sju andre elevar to anmerkningar, og eg får tre...

 

Edit: Og ja, læraren såg at det var han andre eleven som kasta lyspæra

Endret av 2rst1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...