Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Jeg og noen andre åpnet meatspin.com på PC'en i fellesrommet, så kom en lærer inn, men han trodde det ikke var meg og ga anmerkning til en annen som satt og lo når han kom inn.

 

Vi har også åpnet døren til et klasserom og ropt: "Jag hetar [nanvet på lærer], og jag er bög" inn, men vi ble ikke tatt da heller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke åssen anmerkning som er "kulest" men jeg lo hvertfall godt når jeg lånte nøkklene til en lærer for å låse opp eget klasserom for så å låse han og klassen hans inne å gå.

 

"Vriomlås" på innsiden..? :p

 

Kom forøvrig på enda en, det var med samme lærer som sendte meg på kontoret etter å at jeg mista blyanten...

 

Hun hadde gått ned på kontoret for å hente noen stensiler eller noe, og hadde låst døren etter seg. Jeg går opp for å spisse blyanten min, og tenker at jeg i samme slengen skal sjekke om hun kommer snart. Jeg tar i dørhåndtaket og kjenner at den er låst, så jeg begynner å fikle med "vriomlåsen" for å få den opp. Akkurat da tar læreren i håndtaket på den andre siden, og merker at den er låst. Et halvt sekund senere får jeg den opp, og får en sint damestemme rett i trynet med beskjeden om at dette blir en "alvorlig anmerkning for forsøk på å stenge læreren ute". Jaha..

Lenke til kommentar
Vet ikke åssen anmerkning som er "kulest" men jeg lo hvertfall godt når jeg lånte nøkklene til en lærer for å låse opp eget klasserom for så å låse han og klassen hans inne å gå.

 

"Vriomlås" på innsiden..? :p

Selvfølgelig var det ikke vriomlås på innsiden, hadde ikke vært noe gøy da. Var ikke vriomlås på noen av dørene på den skolen.

Lenke til kommentar
Vet ikke åssen anmerkning som er "kulest" men jeg lo hvertfall godt når jeg lånte nøkklene til en lærer for å låse opp eget klasserom for så å låse han og klassen hans inne å gå.

 

"Vriomlås" på innsiden..? :p

Selvfølgelig var det ikke vriomlås på innsiden, hadde ikke vært noe gøy da. Var ikke vriomlås på noen av dørene på den skolen.

 

Det er jo totalt idiotisk, sikkert ulovlig også, hva om noen elever er stengt inne i et klasserom og det bryter ut brann?

Lenke til kommentar
Vet ikke åssen anmerkning som er "kulest" men jeg lo hvertfall godt når jeg lånte nøkklene til en lærer for å låse opp eget klasserom for så å låse han og klassen hans inne å gå.

 

"Vriomlås" på innsiden..? :p

 

Kom forøvrig på enda en, det var med samme lærer som sendte meg på kontoret etter å at jeg mista blyanten...

 

Hun hadde gått ned på kontoret for å hente noen stensiler eller noe, og hadde låst døren etter seg. Jeg går opp for å spisse blyanten min, og tenker at jeg i samme slengen skal sjekke om hun kommer snart. Jeg tar i dørhåndtaket og kjenner at den er låst, så jeg begynner å fikle med "vriomlåsen" for å få den opp. Akkurat da tar læreren i håndtaket på den andre siden, og merker at den er låst. Et halvt sekund senere får jeg den opp, og får en sint damestemme rett i trynet med beskjeden om at dette blir en "alvorlig anmerkning for forsøk på å stenge læreren ute". Jaha..

Enkelte er bare "litt" stutte...xD Spess på ungdomsskolen...:p

 

Knuste ei rute på ungdomsskolen selv med en stein, og læreren sto bare 5meter unna...da han kom bort til meg og lurte på hva det var jeg dreiv med...jeg bare pekte bort på en annen som sto rett ved siden av meg og ler, og sa...: "Det var han" (den gode gamle)

 

Tror du ikke læreren tar med seg han inn på rektors kontor...???!!!!! Ikke akk min anmerkning, men den svei ganske bra for han andre...:p

Lenke til kommentar
Vet ikke åssen anmerkning som er "kulest" men jeg lo hvertfall godt når jeg lånte nøkklene til en lærer for å låse opp eget klasserom for så å låse han og klassen hans inne å gå.

 

"Vriomlås" på innsiden..? :p

Selvfølgelig var det ikke vriomlås på innsiden, hadde ikke vært noe gøy da. Var ikke vriomlås på noen av dørene på den skolen.

 

Det er jo totalt idiotisk, sikkert ulovlig også, hva om noen elever er stengt inne i et klasserom og det bryter ut brann?

Det er nå så. Det får du ta opp med skolen ikke med meg :p Er ikke jeg som lagde dørene til klasserommet. Jeg bare så en muliget til å være en jævel.
Lenke til kommentar

 

Vet ikke åssen anmerkning som er "kulest" men jeg lo hvertfall godt når jeg lånte nøkklene til en lærer for å låse opp eget klasserom for så å låse han og klassen hans inne å gå.

 

"Vriomlås" på innsiden..? :p

 

Kom forøvrig på enda en, det var med samme lærer som sendte meg på kontoret etter å at jeg mista blyanten...

 

Hun hadde gått ned på kontoret for å hente noen stensiler eller noe, og hadde låst døren etter seg. Jeg går opp for å spisse blyanten min, og tenker at jeg i samme slengen skal sjekke om hun kommer snart. Jeg tar i dørhåndtaket og kjenner at den er låst, så jeg begynner å fikle med "vriomlåsen" for å få den opp. Akkurat da tar læreren i håndtaket på den andre siden, og merker at den er låst. Et halvt sekund senere får jeg den opp, og får en sint damestemme rett i trynet med beskjeden om at dette blir en "alvorlig anmerkning for forsøk på å stenge læreren ute". Jaha..

Enkelte er bare "litt" stutte...xD Spess på ungdomsskolen...:p

 

Knuste ei rute på ungdomsskolen selv med en stein, og læreren sto bare 5meter unna...da han kom bort til meg og lurte på hva det var jeg dreiv med...jeg bare pekte bort på en annen som sto rett ved siden av meg og ler, og sa...: "Det var han" (den gode gamle)

 

Tror du ikke læreren tar med seg han inn på rektors kontor...???!!!!! Ikke akk min anmerkning, men den svei ganske bra for han andre...:p

 

 

Skulle ikke forundre meg om læreren svarte noe sånt som "Jeg så det med mine egne øyne, Jensemann. Det er ingen vits i å lyve!" når den andre eleven nekter at det var ham.. :!:

Lenke til kommentar
Netsend virker ikke lenger automatisk. Da må du såfall ha win 2000 eller lavere.

 

Fungerer slik dog:

 

kjør - cmd - net send navn "beskjed"

Har win2000 på skoledataene :)

 

Men hvordan sender man til alle på nettverket? Beklager om jeg er skikkelig dum og teit.

 

Start > Kjør > Skriv "CMD" > net send * HEI ALLESAMMEN

 

:)

Lenke til kommentar

Fekk merknad for å gå med skjerf inne (hadde ikkje rukket å ta det av). Eg stod og snakka med nokon, då det plutseleg kom ein bakfra tok skjerfet og stramma godt til slik at eg nør var kvalt... Læraren gav meg merknad fordi eg oppfordra til ein slik handling. :wallbash:

 

No skal det seiast at eg fekk strøke merknaden etter litt smisking :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...