Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Hoho, jeg har litt ymse

 

En gang rett før sommerferien tok vi av plastpluggene på pulter og stoler og helte melk inni. Når vi startet på skolen igjen så luktet det så ille at vi måtte ha skoletimer ute, men det var jo pent vær. Vi fikk ideen fra noen andre som hadde gjort det samme på en annen skole. (vi ble ikke busta)

Leste noe lignende i en annen tråd :hmm:

 

Det skjer noe lignende på hver skole.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoho, jeg har litt ymse

 

En gang rett før sommerferien tok vi av plastpluggene på pulter og stoler og helte melk inni. Når vi startet på skolen igjen så luktet det så ille at vi måtte ha skoletimer ute, men det var jo pent vær. Vi fikk ideen fra noen andre som hadde gjort det samme på en annen skole. (vi ble ikke busta)

Leste noe lignende i en annen tråd :hmm:

 

Ja? Hva faen er rart med det?

Lenke til kommentar
Hoho, jeg har litt ymse

 

En gang rett før sommerferien tok vi av plastpluggene på pulter og stoler og helte melk inni. Når vi startet på skolen igjen så luktet det så ille at vi måtte ha skoletimer ute, men det var jo pent vær. Vi fikk ideen fra noen andre som hadde gjort det samme på en annen skole. (vi ble ikke busta)

Leste noe lignende i en annen tråd :hmm:

 

Ja? Hva faen er rart med det?

:hmm:

 

 

 

Mine innlegg? :innocent:

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Gikk i klasse med en dude på ungdomsskolen som skeiet skikkelig ut og havnet på skråplanet på alle mulige måter. Enten kom han for sent til hver time, eller så var det no show. En dag kom han dinglenes inn i klasserommet ett kvarter etter at timen hadde begynt. Da han hadde satt seg ned ved pulten, sa læreren til ham at han allerede før timen hadde skrevet 4 anmerkninger på ham. En for forsentkomming, en for å glemme bøker, en for ikke å ha gjort leksene, og en siste for ikke å ha gjort en innlevering i det aktuelle faget. "Kan jeg stryke noen av disse anmerkningene?" sa læreren. "Nei, det trenger du ikke" sa eleven noe flau. Haha, evig morsomt.

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Dette er ikke den kuleste, men den mest latterlige annmerkningen jeg har fått. Har en gymlærer som rett og slett hater meg, og det kan nevnes at jeg ikke tåler trynet på han heller.

Skolen jeg går på er relativt ny så den har ganske strenge regler på røyking snusing etc, men vi har fått beskjed om at så lenge man er utenfor skolens område er det greit med Røyking og snusing.

 

Så hadde det seg sånn at vi skulle ha gym, noe vi skulle ha i gymsalen til en ungdomskole. Siden ungdomskolen var relativt nærme og vi hadde ganske god tid sto vi utenfor ungdomskolen og loka litt før gymtimen og de fleste benytta sjangsen til å ta seg en røyk. Når alle andre har kasta røyken utenom meg så kommer så klart gynlæreren bort til meg og sier noe i duren "Dette vet du godt at ikke er lov" Jeg ser bort på han ganske overrasket med tanke på at jeg ikke står på skolens område og sier til han "Dere har ganske klart sagt selv at det er greit så lenge vi er utenfor skolens område" Så sier han at å stå på en ungdomskole og røyke er enda verre enn å stå på vår skoles område (Noe jeg til dels kan være litt enig i, men nå var det såpass sent at alle ungdomsskole elevene hadde dratt for lengst). Han fortsatte med og si at skolen ville få problemer med ungdomsskolens rektor hvis VGSelevene sto ved umgdomsskolen og røyket. Da sa jeg rett og slett at hvis de fiksa det røykeskuret alle elevene og elevrådet så lenge har bedt om ble bygd ville ikke det heller være ett problem. Da gikk han sint vekk og brukte så første kvarteret av gymtimen på å snakke dritt om meg foran hele klassen (Noe som ikke er helt lov?)

 

Sjekket så annmerkninger og ser at jeg har fått annmerkning for å "Røyke på ungdomsskole". Vurderer å melde han til ledelsen på skolen spesielt for drittslenging om elever (noe som har skjedd med flere elever enn meg), men også at han gir meg annmerkning for noe de selv har sagt vi ikke skal få annmerkning for.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

få med deg flere kamerater, og meld han til skolestyret, forhåpentlighvis får han sparken, evt en ordentlig alvorsprat.

 

Vi hadde en langtidsvikar som skrev "dette ble ikke vellykket" på stilen min, og mange andre frekke kommentarer til andre. Vi skal ikke si ifra, vi skal bare gjøre masse dritt, dritt og atter dritt mot henne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Husker ikke så mye, men tror jeg fikk anmerkning en gang da jeg og kusina mi fant ut at vi kunne gjemme oss oppi en (stor) søppelbøtte/containerting som stod utenfor jentedassen. Vi arrangerte en slags "fest" for besteforeldrene våre, og vi stakk ned på dass mens de andre holdt på å rydde etter denne festen. Det var da vi fikk denne "geniale" idèen og hun hjalp meg opp i søppelbøtta. Akuratt i det hun skulle til å gå oppi kom ene læreren inn døra, løp mot meg og dro meg ut av søppelbøtta. Hun var fly forbanna og kusina mi stod bare og hadde krampelatter. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Husker ikke så mye, men tror jeg fikk anmerkning en gang da jeg og kusina mi fant ut at vi kunne gjemme oss oppi et (stort) bosspann som stod utenfor jentedassen. Vi arrangerte en slags "fest" for besteforeldrene våre, og vi stakk ned på dass mens de andre holdt på å rydde etter denne festen. Det var da vi fikk denne "geniale" idèen og hun hjalp meg opp i bosapannet. Akuratt i det hun skulle til å gå oppi kom ene læreren inn døra, løp mot meg og dro meg ut av bosspannet. Hun var fly forbanna og kusina mi stod bare og hadde krampelatter. :p

Hva er at bosspann/bosapann?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Husker ikke så mye, men tror jeg fikk anmerkning en gang da jeg og kusina mi fant ut at vi kunne gjemme oss oppi et (stort) bosspann som stod utenfor jentedassen. Vi arrangerte en slags "fest" for besteforeldrene våre, og vi stakk ned på dass mens de andre holdt på å rydde etter denne festen. Det var da vi fikk denne "geniale" idèen og hun hjalp meg opp i bosapannet. Akuratt i det hun skulle til å gå oppi kom ene læreren inn døra, løp mot meg og dro meg ut av bosspannet. Hun var fly forbanna og kusina mi stod bare og hadde krampelatter. :p

Hva er at bosspann/bosapann?

Sorry, er det jeg kaller det :p

Lenke til kommentar

Vi som gjorde dette syntes ikke det var så ille.

 

Vi gikk i 10ende da og kjedet oss veldig en ukedag. Så vi gikk på butikken, kjøpte masse egg. kastet de på biler og på huset til en lærer. Vi kjørte moped alle mann, vi var 15 år. Så bestemte vi oss for å gjøre noe mer faenskap. Så vi kjøpte snøspray og gullspray på butikken. "tagga" på vinduene og garasjen til læreren vi hadde kastet egg på tidligere Og "tagget" på vinduene, veggene og rampa på skolen.

 

Det hele endte med politianmeldelse og konfliktråd.. Det var så seriøst. Helt idiotisk mener jeg. Det var spray som folk tar på vinduene sine i jula liksom, ikke maling.

 

Anyway, konfliktrådet endte med at vi måtte jobbe på skolen i 3 dager etter at vi fikk sommerferie. Vi måtte flytte et helt bibliotek >< Men som de skøyerfantene vi var så fant vi en haug med disketter som visstnok inneholdt informasjonen om hvor mange bøker det var og hvor de var og alt sånn. Vi pælma de på biler som kjørte forbi skolen :p bland annet på en lærer som kjørte forbi.

 

Siste dagen så skulle vi bære en haug med nye pulter fra 3etg og ned og ut til et annet bygg. Vi pælma de ut av vinduet i 3etg, også bærte de bort til det andre bygget.

 

Ja det er vel den "kuleste" anmerkninga jeg har fått.

 

Har en til forresten. Vi hadde et skikkelig hespetre av en lærer som alltid ga meg skylda for alt. En gang så klikka jeg på henne, hu stod foran pulten min og skreik til meg at jeg skulle slutte å bråke. Jeg lå å halvsov.. Så jeg reiste meg opp, klinte til den pulten alt jeg maktet så den brakk i 2 på første slaget. skreik og kalte henne ei forpult grisefitte. Så gikk jeg ut å spilte basket. Aldri sett en lærer så redd før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vi som gjorde dette syntes ikke det var så ille.

 

Vi gikk i 10ende da og kjedet oss veldig en ukedag. Så vi gikk på butikken, kjøpte masse egg. kastet de på biler og på huset til en lærer. Vi kjørte moped alle mann, vi var 15 år. Så bestemte vi oss for å gjøre noe mer faenskap. Så vi kjøpte snøspray og gullspray på butikken. "tagga" på vinduene og garasjen til læreren vi hadde kastet egg på tidligere Og "tagget" på vinduene, veggene og rampa på skolen.

Skaff dere et liv a...! Herregud...fins mer atteraktive ting enn å kaste egg på hus...dessuten er det er helvete å ha med å gjøre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vi som gjorde dette syntes ikke det var så ille.

 

Vi gikk i 10ende da og kjedet oss veldig en ukedag. Så vi gikk på butikken, kjøpte masse egg. kastet de på biler og på huset til en lærer. Vi kjørte moped alle mann, vi var 15 år. Så bestemte vi oss for å gjøre noe mer faenskap. Så vi kjøpte snøspray og gullspray på butikken. "tagga" på vinduene og garasjen til læreren vi hadde kastet egg på tidligere Og "tagget" på vinduene, veggene og rampa på skolen.

Skaff dere et liv a...! Herregud...fins mer atteraktive ting enn å kaste egg på hus...dessuten er det er helvete å ha med å gjøre...

Det var 5 år siden snart... dust.

Lenke til kommentar
Vi som gjorde dette syntes ikke det var så ille.

 

Vi gikk i 10ende da og kjedet oss veldig en ukedag. Så vi gikk på butikken, kjøpte masse egg. kastet de på biler og på huset til en lærer. Vi kjørte moped alle mann, vi var 15 år. Så bestemte vi oss for å gjøre noe mer faenskap. Så vi kjøpte snøspray og gullspray på butikken. "tagga" på vinduene og garasjen til læreren vi hadde kastet egg på tidligere Og "tagget" på vinduene, veggene og rampa på skolen.

Skaff dere et liv a...! Herregud...fins mer atteraktive ting enn å kaste egg på hus...dessuten er det er helvete å ha med å gjøre...

Det var 5 år siden snart... dust.

Allikevel...greit at man kjeder seg på skolen, men det der er mot grensa til ødeleggelse mener nå jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...