Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Benbjo skrev (1 time siden):

Ok. Hvorfor er man programforpliktet til å mene at det skal være straffe fordi avgjørelsen går mot ens eget lag? 

Som sagt, holding i feltet skjer ved hver eneste dødball i hver eneste kamp. Hvorfor mange ganger dømmes det straffe for holding i feltet ila en sesong med 380 kamper? 

Hvorfor er det straffe i denne situasjonen? Fordi det er motstanderens keeper og ikke forsvarsspiller som holder? 

 

Jeg nevner aldri noe om at du tar feil i og påstå at det ikke er straffe, men du snakker jo i mot arsenal på alt du kan. 

Du fremstår i utgangspunktet som en supporter, men jeg begynner å bli usikker på hvilken plass du egentlig har inne på forumet, du dukker jo kun opp når Arsenal gjør det dårlig. Ikke mye til supporter spør du meg. Jeg prøver i det minste å støtte laget uansett hvor dårlige de er, og det har jeg gjort i flere år nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Trur de fleste mener det burde vært straffe. Det evt røde kortet kan jo heller diskuteres, var temmelig langt unna mål tross alt. 

Skal ikke slenge meg på konspirasjons teoriene mot gunners, men vi kan trygt si at vi har blitt straffet til de grader av dommerne sin inkonsekvens siste 2 årene. Både da at vi får rødt og eller straffer imot og motstander laget slipper unna med gule eller ingen ting på tilsvarende situasjoner. Ikke nødvendigvis i samme kamp. 

Det er jo fult mulig det er like dårlig og inkonsekvent i hele PL, men når man ser alt av Arsenal og bare litt av det andre så er det jo selvsagt slikt at man merker det ekstra godt mot eget lag. 

Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (3 timer siden):

Det er Portugal som ikke vil ha dem inn, akkurat som at tyskerne ikke vil ha Liverpool inn i landet. Nettopp pga mutasjonen i England. 

FEIL. Det er England som ikke vil ha Portugal inn eller ha Arsenal inn i Portugal pga den brasilianske mutasjonen!

https://newstral.com/en/article/en/1171228381/arsenal-face-their-europa-league-tie-away-at-benfica-being-moved-to-a-neutral-venue-with-travel-to-portugal-banned-over-brazilian-covid-variant-fears-and-this-time-footballers-won-t-get-an-exemption-from-travel-rules

 

Arsenal face their Europa League tie away at Benfica being moved to a neutral venue with travel to Portugal BANNED over Brazilian Covid variant fears - and this time footballers WON'T get an exemption from travel rules

Arsenal were drawn against Benfica in the Europa League last 32 last month 

The Gunners are due to fly out to Lisbon on February 18 for the first leg 

But the UK Government banned all flights from Portugal earlier this month

The Government are concerned about the Brazil variant of coronavirus

 

Forstår du nå?

Lenke til kommentar
barezell skrev (3 timer siden):

Bare å gi Arteta ny kontrakt. Gi han en sesong eller to. Bare bra det 🙂

Hvorfor det ? Kontrakten går ut så sent som i sommer 2023. Det er i utgangspunktet alt for lenge, gitt hans svake resultater. Å forlenge ytterligere er fullstendig galskap, og viser hvor utpå viddene denne klubben er. Vi har neppe råd til å sparke han nå, og vi har det heller ikke om han øker lønnen sin og fornyer ytterligere. Da er vi stuck med han langt nedi divisjonene. 

Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (13 timer siden):

Hvorfor det ? Kontrakten går ut så sent som i sommer 2023. Det er i utgangspunktet alt for lenge, gitt hans svake resultater. Å forlenge ytterligere er fullstendig galskap, og viser hvor utpå viddene denne klubben er. Vi har neppe råd til å sparke han nå, og vi har det heller ikke om han øker lønnen sin og fornyer ytterligere. Da er vi stuck med han langt nedi divisjonene. 

Ledelsen i Arsenal i et nøtteskall. Hva har han bevist i den tiden han har vært her som tilsier en lengre og forbedret kontrakt liksom? 
La han stå ved kontrakten og gjør det beste han kan. Prosjekt Arteta kan jeg ha stor tro til, men det må settes forventninger og krav. Ikke gevinster før vi har oppnådd nada..

Lenke til kommentar

Først av alt er dette noe en visstnok har hørt uten kildehenvisning, så at han er tilbudt ny kontrakt nå er jo høyst usikkert. Og Arsenal sin ombygging var alltid et langtidsprosjekt, og dette virker det som enkelte glemmer til tider i sin iver etter resultater. Både Arteta og Edu har vist de nå har begynt oppryddingen etter tidligere feil gjort av både Wenger og ledelse, og det gjenstår enda mye arbeid. Feilfrie har de på ingen måte vært re: Willian osv, men det er mye riktig det virker som blir gjort nå også. 

Personlig støtter jeg at klubben nå lar disse få fortsette arbeidet sitt selv med vekslende resultater på kort sikt. Så gjenstår det enda for Arteta å bevise han er rett mann den dagen vi virkelig kan si troppen og strukturene er på plass til å konkurrere helt i toppen igjen. 

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man gir ikke nye kontrakter bare basert på hva som har skjedd, men for fremtiden. Hvis klubben viser Arteta støtte og tro på at han skal lede prosjektet med å bygge opp troppen fremover så er det et signal om at de er tålmodige og vil ha stabilitet. Det er en stor jobb som ikke er gjort over natta. Som alle vet er jeg ikke Arsenal-fan, men heier på tålmodighet med managere når man går inn i slike prosjekter, sånn at de får muligheten til å bygge sitt lag. Det er først da man kan bygge noe som ikke er veldig skjørt og faller fra hverandre igjen med én gang.

Lenke til kommentar
#Özilout skrev (Akkurat nå):

Edu gjør jo ikke dritt annet enn å sørge for Brailiansk forvaltning av både daukjøtt og ungt blod. Willian, Luiz og Martinelli. 

Jeg er uenig. Oppryddingen i januar er jo for det meste han som forhandlet frem. Å bli kvitt disse spillerne uten fremtid fra treningsfeltet og laget raskest mulig var viktig og riktig.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...