Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg gidder ikke ser mer av dette. Klarer ikke se Villa hale ut tiden til å bli 10 min effektiv spilletid i 2.omgang, mens dommer ikke legger til noe mer enn normalt, samt at ingen fra Villa får gult for drøying av tid. 

Villa som får frispark for småting slik at de kan trekke ned tempo i kamp. 

Arsenal som gjør unødvendige ting som gir dommer anledning til å blåse. 

Innlegg på hodet til Laca mot 196 cm Mings. Dette er over. Bare pakk sammen og stikk vekk Arteta. Hvorfor hentet du ikke Giroud i januar? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har vi jo hatt en meget fin form frem til Wolves som også hadde vært 3 poeng under normale omstendigheter. Alt tilsa seier etter 44 minutter i det som kanskje var vår beste 1. omgang for sesongen. Det er fortsatt tid til å rette opp denne kampen, så jeg tenker at det finnes bedre tidspunkt for krisemaksimering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (Akkurat nå):

Nå har vi jo hatt en meget fin form frem til Wolves som også hadde vært 3 poeng under normale omstendigheter. Alt tilsa seier etter 44 minutter i det som kanskje var vår beste 1. omgang for sesongen. Det er fortsatt tid til å rette opp denne kampen, så jeg tenker at det finnes bedre tidspunkt for krisemaksimering.

Krisen er enorm når vi taper to kamper vi strengt tatt burde vunnet. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
fox skrev (9 minutter siden):

FA hater oss. Ved 30:52 ble Arsenal felt og AV fikk kun gult kort. Til tross spilleren var sist mann.

Hvis det var Arsenal som gjorde det, hadde vi blitt belønnet med rødt kort. 

40 meter unna mål, sikring lå inn i banen. Det er ikke snakk om noe rødt kort for den der.

Konspirasjonsteorier tror jeg ikke det er noe vits å legge seg ut på.

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (Akkurat nå):

Nei, det er klart at røde kort kun skal gis til Utds motstandere eller Arsenal. 

Åja, det er sånn det er. Det har de nok bestemt på de superhemmelige Zoom-møtene sine. Kun Manchester Uniteds motstandere og Arsenal som skal få røde kort. De fikk masse penger i lomma også hørte jeg fra en som er "in the know". Clinton, Rotschild-familien og deep state står bak. Sir Alex Ferguson er hjernen bak alt. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...