Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får se da. 2 mål mot League 2 motstand. Har foreløpig falt fullstendig igjennom i PL

Viktig for selvtilliten da, den er du med på? Fintene har jo sitti bra i PL også, hovedsakig sluttprodukt som har vært problemet der.

 

Får håpe det løsner. Vi trenger at rekka forran funker for midtbanen er krise og forsvaret kaos.

Lenke til kommentar

Vi får se da. 2 mål mot League 2 motstand. Har foreløpig falt fullstendig igjennom i PL

Ble han hentet primært for å score mål? Han har gjort nesten utelukkende positive innhopp i et kollektiv som ikke har fungert optimalt. Vår beste spiller mot Sheffield, og den eneste med et klart driv i spillet. Rå i dribblesituasjoner, har åpenbart presisjon i pasningsspillet samt nydelige løp og plasseringer. Målene har manglet, men med unntak av United-kampen har han vært et soleklart valg for førsteelleveren.

 

På grunn av en skyhøy prislapp forventer mange et fyrverkeri i form av lett tilgjengelig informasjon: antall mål. Alle som faktisk har fulgt Pepe har sett potensialet hans, og han kan ikke bli bedømt for at han ikke egenhendig redder et helt lag som absolutt ikke fungerer strukturelt.

 

Med de positive tendensene han har vist, sammen med to klassescoringer i dag er det all mulig grunn til å tro at han fortsetter sin positive utvikling.

 

Han har absolutt ikke falt fullstendig igjennom i PL. Det er en fordummende analyse av tynneste sort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

?

 

Å kalle en spiller flopp fordi han ikke har tatt over PL i oktober er ganske spinnvilt spør du meg.

Hva med å faktisk poste noe saklig for en gangs skyld? Helst en post hvor du ikke angriper hva du mener andre folk sier. Ingen her som mener å ha kalt han en flopp etter to måneder med fotball, men vi er redd for når det løsner. Vil ikke at han skal ende opp som Fred i Manchester United. 

Endret av #Wengerout
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Viktig for selvtilliten da, den er du med på? Fintene har jo sitti bra i PL også, hovedsakig sluttprodukt som har vært problemet der.

 

Får håpe det løsner. Vi trenger at rekka forran funker for midtbanen er krise og forsvaret kaos.

Mulig godt for selvtilliten. Hjalp jo ikke sist (da han puttet på straffe). Vi får se om han tar det videre til helgen.

 

Jeg er i alle fall ikke overbevist. Veldig tidlig å hyle at det har snudd i alle fall.

 

Pepe minner meg foreløpig veldig om Gervinho, en spiller som også kunne drible, men hadde et sluttprodukt som ikke lignet grisen.

 

Jeg forventer mer av en spiller som kostet 80m. En slik spiller skal forvandle et angrep, ta det til et nytt nivå. Så langt har vi sett motsatt effekt. Vi skaper mindre enn før. Årsaken er sammensatt, så det er ikke bare pga Pepe.

 

Mine forventinger er forøvrig 25 målpoeng i PL

Lenke til kommentar

Tenker at det er veldig mange offensive spillere som ikke leverer noe sluttprodukt jevnt i ung alder, og at det er massevis av eksempler på det. Mané, Kane, Salah, Lewandowski, Hazard osv. 

 

Så oppdaget jeg at Pepe faktisk er 24 år gammel blitt (trodde han var yngre), og at han snart bør vise mer enn han har gjort hittil for Arsenal, men det han gjorde i andreomgangen i går var et steg i riktig retning. Det tar tid for noen spillere å venne seg til ny liga og nye lagkamerater, og samtidig er laget rundt han mildt sagt varierende. Det er ingen umiddelbar hast og altfor tidlig å kalle han en flopp. Det er ingen som kaller Pulisic en flopp enda, og han har vært mye verre. Når vi kommer over jul og til neste sesong bør han derimot levere målpoeng jevnere for å forsvare prislappen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...