Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dommerteamet dømte en vei hele kampen i gjennom jeg. Vi ble blåst av på alt de fikk lov å gjøre mot oss, og den annulleringen var bare latterlig. Helt håpløst av oss å la de komme tilbake etter 2-0, men de fikk jævlig god hjelp på veien.

 

Blir også spennende å se hva som skjer med Xhaka videre nå. Emery kan ikke bruke han nå og late som ingenting. Da sitter han ikke ut sesongen da fansen har fått mer enn nok av både han og Xhaka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1p mer enn i fjor og ca det vi fortjente i dag. Helt grusomt å se den fotballen vi spiller. Hører ikke hjemme i PL

Ja det er skandale å rote det vekk, og skandale å annulere målet, alt er skandale. Største skandalen er å være fornøyd med 1 poeng mott føkkings palace etter å hatt alt i vår hule hånd. Det er totalt uakseptabelt og helt klinkende umulig å være fornøyd med.

 

Offensivt er vi helt elendige til tider med de spillerne vi har, allikavel burde vi vunnet med flere mål.

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Personlig gir jeg blanke f i at vi mistet en 2-0 ledelse. At det sitter en så inkompetent gjeng og styrer denne sporten er ubegripelig. Maktsyke idioter. Jeg ønsker de alt vondt i livet.

Lenke til kommentar

Ja det er skandale å rote det vekk, og skandale å annulere målet, alt er skandale. Største skandalen er å være fornøyd med 1 poeng mott føkkings palace etter å hatt alt i vår hule hånd. Det er totalt uakseptabelt og helt klinkende umulig å være fornøyd med.

 

Offensivt er vi helt elendige til tider med de spillerne vi har, allikavel burde vi vunnet med flere mål.

1p er en forbedring. Man skal være fornøyd med forbedringer. Spiller ingen rolle hva man burde klart eller hvor god man var for 10 år siden. Arsenal har falt langt langt langt de siste 4 årene. I år ser det kanskje dårligst ut noen sinne. Da er 1p mot et lag man tapte mot i fjor bra

Lenke til kommentar

Nei det er ikke det, vi er ikke Norwich. Slutt å vas. Hadde strukturen offensivt vært bedre hadde det vært overhøvling, å spille uavgjort mot palace hjemme er elendig, og med det mener jeg ikke at vi er like gode som Liverpool og City, men det bør presteres langt bedre med det skytset som er her.

Nei, vi er på nivå med 6-10 plass. Kanskje på en god dag litt bedre enn de lagene.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...