Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Spørs om det er noe å glede seg til :p bortekamp, etter landslagspause, mot en lag som nesten ikke slipper inn mål. Selv Liverpool klarte bare putte 1 mot Sheffield United. 3 baklengs på siste 5 kamper. Arsenal har 7

 

Arsenal har bare 1 tre poenger borte denne sesongen og samtlige seiere i ligaen har vært heldige og knepne. Vi har ikke hatt en eneste overbevisende kamp i PL denne sesongen.

 

Stinker 0-0 lang vei, men blir ikke overrasket om Sheffield tar denne 1-0 eller noe sånt.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

its been to long! SYYYYYKT klar for kamp! Laca, Tierny, Holding og Bellerin fra start tro? Jeg ønsker, men jeg tviler halvparten blir sikkert spart til EL. 

 

Bellerin er vel bekreftet at trenger mer tid før han starter i PL. Holding må nok bevise at han fortjener plassen gjennom EL. Tierney og Laca er bekreftet klare for spill og blir nok å se i dag. Så halvparten var nok ikke dårlig tippet :p

Lenke til kommentar

Sjokk.

Hva er det som tilsier at det er overhengende sannsynlig at Arsenal vinner denne kampen?

 

Alt peker mot en sjansefattig og målfattig kamp. Arsenal kan vinne, men sannsynligvis blir det ikke seier. Det er bare å se på statistikk og form det.

 

Sjokk at du som vanlig har 0 motargumenter

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Vi har tapt 1 kamp totalt i år, knapt sluppet inn mål de siste 5-6 kampene. Ting ser ut til å stabilisere seg bakover med flere spillere tilbake, endelig Bellerin og Tierney for fullt med. Blir å hjelpe enormt. Fremover har det vært varierende, men det snur forhåpentligvis. Laca tilbake, en av verdens beste spisser i storform og masse fremadstormende talenter fremover, kan KUN bli bedre.

 

Ingen vits å være så jævla negativ konstant hele tiden, du tar jo bare med de negative «statistikkene».

 

Ting ser lyst ut og jeg gleder meg til kamp, synes synd på dem som aldri klarer det.

Endret av ChopperReid
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har tapt 1 kamp totalt i år, knapt sluppet inn mål de siste 5-6 kampene. Ting ser ut til å stabilisere seg bakover med flere spillere tilbake, endelig Bellerin og Tierney for fullt med. Blir å hjelpe enormt. Fremover har det vært varierende, men det snur forhåpentligvis. Laca tilbake, en av verdens beste spisser i storform og masse fremadstormende talenter fremover, kan KUN bli bedre.

 

Ingen vits å være så jævla negativ konstant hele tiden, du tar jo bare med de negative «statistikkene».

 

Ting ser lyst ut og jeg gleder meg til kamp, synes synd på dem som aldri klarer det.

7 mål på de siste 5 i PL er nesten ikke sluppet inn? Den er god! Evt 3 på de siste 3 er jo heller ikke bra.

 

At man bare har tapt 1 kamp betyr ikke at man vinner de andre kampene. Samtlige matcher har vært jevne. Ble jo rundspilt mot Watford blant annet. Vi har ikke vunnet med mer enn 1 mål heller. Ser ikke helt hvorfor det skulle være annerledes i dag.

 

Har vi i det hele tatt vunnet en bortekamp på mandag kveld før? Datagrunnlaget er vel kanskje ikke så stort.

 

Hadde dette vært en hjemmekamp hadde jeg hatt tro på seier, men det er borte, hvor vi har slitt i årevis, mot ligaens gjerrigste lag. Det er i beste fall naivt å tro at dette er en kamp Arsenal er favoritter i.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Neida sier ikke at vi har vært overbevisende på noe vis. Men ting peker sakte oppover. Må jo ha trua, ellers er det faen ikke vits å følge med.

Bare lei at det konsant er dommedagsprofetier her, slitsomt og ødelegger stemningen. Prøv å ikke post alt negativ dritt hver gang du kommer på noe, mye usaklig vas.

Det er i hvertfall vas å kalle det at det blir en jevn og vanskelig kamp borte mot Sheffield United for dommedagsprofeti.

Lenke til kommentar

Selvsagt er vi favoritter i dag. Og dette er en kamp der kun seier er godt nok. Sheffield United har ikke fått til mye på hjemmebane, men vi har ikke akkurat imponert på bortebane heller. Tipper vi vinner uten å overkjøre. 

 

Håper å se Tierny fra start i dag. Laget har virkelig sett annerledes ut med ham på banen. 

Lenke til kommentar

its been to long! SYYYYYKT klar for kamp! Laca, Tierny, Holding og Bellerin fra start tro? Jeg ønsker, men jeg tviler halvparten blir sikkert spart til EL.

Ingen av de fra start, men Laca, Tierny og Holding på bank i alle fall. Bellerin skadet igjen etter at han kom tilbake fra langtidsskade?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...